|
Wie van de oude garde is er nog???
|
View this Thread in Original format
| Akira |
Ja ik ben echt al een hele tijd hier niet meer geweest.
Ik vroeg me dus af wie hier nog over zijn van de gang die hier keihard poste.
REMY,GLANISKANIS,M5,NEW WAVE,MISS P,HENKIE_HENK,BELLIE,OPTIMUS,SNUGGLE,Donna etc... Ja ik ben een hoop namen vergeten. Maar ja dat was begin 2001 toen ik hier als een gek liep te posten maar tegenwoordig kom ik her nooit meer.
Ja druk met mijn eigen site mijn site Verdre nog weinig trance feestjes alleen maar HS feestjes. Tjaaa dat werd hier altijd hard afgekraakt hehehe.
NOu ja ben benieuwd |
|
|
| Optimus |
| I'm still alive:cool: |
|
|
| SnuggLe |
(k) voor Akira :D :p
He Akira, zag ik jou niet gisteren bij Opsporing verzocht bij die Ajax Hooligans die ze lieten zien op tv? ;) |
|
|
| -TAIS- |
| Ben ook nog wel regelmatig hier te vinden... (wel een beetje passief, dus meer lezen dan posten ;)) |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik geloof ik ook :) |
|
|
| basvh |
| TA member Number> 289 reporting |
|
|
| TranceFool |
| sinds het ontstaan van het holland forum ben ik er ook bij geloof ik :p |
|
|
| Dj Lex |
| Ik hoor ook wel bij de oude garde :) |
|
|
| AlFerox |
| waar is henkie_h ?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
waar is henkie_h ?? |
In de goot, naast Alpha ;) |
|
|
| magrec |
Ben er ook nog wel ;)
Zelfs gestopt met het afzeiken van HS ;) :p |
|
|
|
|