return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by raoel Eigenlijk moeten we maar eens een lijst samenstellen met alle "die hard" NL TA-ers. Jammer dat dit forum geen optie heeft om al die NL namen te bekijken.


Die Hards die ook een keer op feesten hun gezicht laten zien ja, en zich niet verschuilen achter hun pc.... Dat zijn diehards.
Rudy
Ta member nr. 6!

Ik ben hier al meer dan 3 ing jaar, tjesus, best triest eigenlijk :D

Volgens mij ben ik het oudste nog redelijk actieve lid!
New Wave
New wave is present.
New Wave
quote:
Originally posted by Rudy

Volgens mij ben ik het oudste nog redelijk actieve lid!


Vertel der dan ook effe bij dat jij diegene was die ook als eerste dik naar de klote geflamed werd. :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Rudy
Ta member nr. 6!

Ik ben hier al meer dan 3 ing jaar, tjesus, best triest eigenlijk :D

Volgens mij ben ik het oudste nog redelijk actieve lid!


He Rudy, pikkenlikker, jij post toch bijna niet meer?
Post eens wat meer man !
Wist niet dat je uit Den Haag kwam bij de weg.


Zou lachen zijn als alle 'oudjes' weer terugkomen :)
Dan moeten Jukx etc etc ook weer meer gaan posten.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Rudy
Ta member nr. 6!


dude! nummer 6?! :crazy: Aug-28-2000, hoe kwam jij hier TOEN AL terecht?! :eyespop: :)
Rudy
quote:
Originally posted by Partyhardy!
dude! nummer 6?! :crazy: Aug-28-2000, hoe kwam jij hier TOEN AL terecht?! :eyespop: :)


Ik zat nog op dat oude TA forum! Toen deze kwam heb ik me meteen aangemeld!
magrec
ADK, Cold en metzz enzo :p enne robvef enzo
SnuggLe
Om maar eens wat oude namen te noemen:
Robvef, WvG,DjIwan, After8, Metzz, Gekhous, Alpha, Nastra Azzuro, Bellie, Dwingo .... waar zijn die allemaal? :)

Sommigen posten ook gewoon nooit meer (zoals M5, heeeel sporadisch).
raoel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die Hards die ook een keer op feesten hun gezicht laten zien ja, en zich niet verschuilen achter hun pc.... Dat zijn diehards.


Ik zou willen zeggen; BLAAT :o
Maar ga er verder maar niet op in.

Tis idd tijd dat je stopt met modden, posts die geflame uitlokken vieren de laatste tijd hoogtij bij jou.
Ik zag er al meer van zulke opmerkingen richting jouw kant welke je steeds afwijst. Vooralsnog vin ik het niet bij een mod passen ook al wil je ermee stoppen.

basvh
quote:
Originally posted by Rudy
Ik zat nog op dat oude TA forum! Toen deze kwam heb ik me meteen aangemeld!
daar heb ik ook nog af en toe gezeten. Toen dit forum erkwam heb ik me niet meteen aangemeld. Duurde ffkes.

quote:
Om maar eens wat oude namen te noemen:


doom bringer was toch ook een nederlander?

quote:
Die Hards die ook een keer op feesten hun gezicht laten zien ja, en zich niet verschuilen achter hun pc.... Dat zijn diehards.


ben ik ook mee eens hoor. TA meetings zijn altijd rete gezellig met TAs feesten is helemaal toppie
New Wave
En Dingo niet vergeten.
Met hem was ik trouwens 1 van de eerste in de(toend er tijd) nieuwe TA chat zat.
Daar zaten toen ook DjBlighty, Rainbowbrite enzenz Das al een tijdje terug zeg.
Alleen niemand die met em sprak omdat ik toen nog onder de naam Techno_maniac was geregistreerd. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement