|
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p |
Whaha dat was ziek ja, gelukkig heb ik daar nu pilletjes voor ;)
Was zelfs Chill out volgens mij, dus waar nog meer gepost werd. Heb in een uur toen heel dat forum ondergespamd en er is door iemand ook een foto van gemaakt whehe
Gelukkig is het niet chronisch :nervous:
:p |
|
|
| DJ_Massive |
| joeehoee :cool: |
|
|
| tango |
He akira lul, ik heb je volgens mij nog een keer gemeet in the eau in arnhem :D
/me present :)
grtz,
TNG |
|
|
| Passiva |
| Ik heb ook op het oude forum gezeten, maar ik heb me hier pas veel later aangemeld.. |
|
|
| michiel |
zit hier ook al vanaf dat oude forum toen je nog niet hoefde te registeren.
in het begin was het altijd wel mooi hier met djben en jukx --> wat is er met die gast gebeurd, was wel een aardige vent
en er was ook een vent die altijd de foto's maakte op die eerste meetings, wie was dat ook alweer |
|
|
| Blik |
ADK en WvG zul je hier niet meer zien posten
WVG is trouwens nog steeds een mod van het sport forum :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ADK en WvG zul je hier niet meer zien posten
WVG is trouwens nog steeds een mod van het sport forum :p |
ADK heb ik volgens mij nog weles in de music discussion zien posten |
|
|
| Ruben_Dubbink |
tja, oude garde....weet niet of ik daar onder val.
Ben in 2001 wel erg druk geweest met posten, maar tegenwoordig
lees ik meer dan dat ik post |
|
|
| DJ_Massive |
| haha de verloren TA zonen duiken ineens allemaal op :cool: |
|
|
| Chicane |
| *Burp* Zit ook al sinds 2000 mee te lezen hier, eerst was ik een kutleecher die de downloadpagina alleen maar bezocht en af en toe eens wat las. Ben net als SnuggLe een active RMF'er geweest toen het nog tof was daar, 2,5 jaar terug ofzo :D |
|
|
| Flippe |
Tja, ben k ook van de oude garde:S denk t niet maja,
kwam hier vroeger vaker dan nu denk ik, toen spamde ik nog veel! |
|
|
| jp |
| Eigenlijk is de dood van RMF de reden geweest om hier te gaan posten, ipv alleen maar af en toe wat op te zoeken of music discussion door te bladeren |
|
|
|
|