|
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Mijn eerste post
http://www.tranceaddict.com/forums/...d=3899#post3899
Wat schattig, DJ Jean @ Sensation :clown:
ik weet nog hoe ik hier terecht ben gekomen! Toen ik terug kwam van de eerste Sensation (ja toen sensation nog echt een sensatie was met, jean :clown: JUDGE JULES TIESTO SEB FONTAINE EN CARL COX AAAAAAAH!) was ik opzoek naar de livesets en TA had er toen een paar! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Rudy
ik weet nog hoe ik hier terecht ben gekomen! Toen ik terug kwam van de eerste Sensation (ja toen sensation nog echt een sensatie was met, jean :clown: JUDGE JULES TIESTO SVEN VÄTH EN CARL COX AAAAAAAH!) was ik opzoek naar de livesets en TA had er toen een paar! |
Sven Väth i.p.v. Seb Fontaine :D |
|
|
| M_Peror |
Ga ook al weer een tijdje mee al weet ik niet of ik tot de "oude garde" gerekend wordt...
Heb altijd veel meer gelezen dan gepost, kwam hier al een half jaar of wat voor ik me uberhaupt geregistreerd heb :p
Ow ja m'n eerste post (juli 2001):
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=14144
Altijd een bijdehandje geweest :D |
|
|
| MennoB |
Ik ben hier ook gekomen doordat ik tracklisten zocht voor sets die ik had gedownload. Na een tijdje had ik me ook geregistreerd en ik heb het nog steeds bij het lezen gehouden i.p.v. het posten zelf. Hierdoor zal ik wel niet bij de 'oude-garde' horen :D .
Ojaa, mijn eerste post (omdat niemand de tracklist had op TA en ik wel via een andere site :) )(jan 2002):
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=32746 |
|
|
| Flippe |
| Toch leuk om te zien dat sommige leden ( en dan bedoel ik de leden die lang geleden geregristreerd zijn )die niet vaak posten, toch nog wel lezen. Zo zie je sommige leden, die al super lang lid zijn, maar nog maar weining posten, toch nog eens langskomen! |
|
|
| Muppet |
denk dat ik ook uit die tijd kom, nog van april 2001...toen nog heel weinig posten, maar ja
Vraag me ook waar Robvef, gekhous en Nastra Azzuro zijn? die heb ik al echt lang niet meer gezien
Greetz Muppet |
|
|
| moogwai |
Maar wie heeft er eigenlijk het meeste posts van alle nederlanders???? Lex, jp, blik, optimus?
Ik heb er slechts 2071 :cool:
Vroeger was er echt een "postwedstrijd" aan de gang... weten jullie nog :D:eyespop: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Muppet
gekhous en Nastra Azzuro zijn? die heb ik al echt lang niet meer gezien
Greetz Muppet |
Gekhous werd het een beetje zat op een gegeven moment, er was geen ene reet meer aan. Die tijd heb ik ook zeer weinig gepost.
Nastra zit volgens mij nog steeds in Engeland waar hij een baan in de media heeft. |
|
|
| Supreme Theory |
| Oude garde....was dat in de tijd van promo-whores???? :D |
|
|
| Jimmy |
| rond 2001 zijn de meest van jullie hier neergestreken. damnn,, ik had toen ook pas internet, had ik dit forum maar eerder ontdekt.:( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar wie heeft er eigenlijk het meeste posts van alle nederlanders???? Lex, jp, blik, optimus?
Ik heb er slechts 2071 :cool:
Vroeger was er echt een "postwedstrijd" aan de gang... weten jullie nog :D:eyespop: |
jahaaa, postwedstrijden ja:p posts met "hahahaha" "LOL" en ander ongein waren dik normaal:p Nu word je door de iedereen terechtgewezen dat je dat niet moet doen. En al die slowchats in alle topics en op irc zat ik toen ook elke avond tot 3 uur 's nachts te ouwehoeren met iedereen, ondertussen huiswerk maken:cool:
En Lex was dé postkoning:p Een hele pagina met "last reply by Dj Lex":eyes: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar wie heeft er eigenlijk het meeste posts van alle nederlanders???? Lex, jp, blik, optimus?
Ik heb er slechts 2071 :cool:
Vroeger was er echt een "postwedstrijd" aan de gang... weten jullie nog :D:eyespop: |
JP: 9449
ben dan geen oude garde :) maar toen ik hie rkwam was dat alleen voor het leechen uit de music discussion toen dat weg ging daar moest ik me wel registreren :p |
|
|
|
|