return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Biohazard
Hehe..ik zit hier sinds begin 2001, ben pas later geregistered. Ben ook veel later gaan posten (Was eerst maar een leecher)
Raymond
Zoals zo velen zat ik ook op RMF en ik had me wel eens geregistreerd hier, mijn eerste post dateert van 22 februari 2001 :D
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3126
Jappio
ik zat daar een jaartje na geloof ik :) zeker geen die hard maar ja met bijna 1400 posts ook niet echt een newby :p

http://www.tranceaddict.com/forums/...5911#post325911

mijn eerste post:happy2:
DJ_Massive
quote:
Originally posted by jp
Eigenlijk is de dood van RMF de reden geweest om hier te gaan posten, ipv alleen maar af en toe wat op te zoeken of music discussion door te bladeren


zat jij daar ook jp ? potverdikkie je komt ze ook overal tegen :p
jp
quote:
DJ Tiesto - Magik 7 - Live in Los Angeles - SnuggLe - www.raremusicfinder.com


Piracy! :whip:

:stongue:
New Wave
Owjha, dat RMF ja.
Dat was vroeger nog de grote concurent. :p
Moesten we niets van hebben van die gasten :p
Altijd gezeik tussen die twee :D
DJ_Massive
:stongue: :stongue: :stongue:
Biohazard
Ah ja RMF, ik zat daar ook, alleen maar om te leechen.
Chicane
quote:
Originally posted by New Wave
Owjha, dat RMF ja.
Dat was vroeger nog de grote concurent. :p
Moesten we niets van hebben van die gasten :p
Altijd gezeik tussen die twee :D


/me knuppelt New_Wave door de grond heen


:whip:


:clown:
HiGH_NrG
Zoals velen hier ook verzeild geraakt via RMF :p

En vanaf halverwege 2001 hier ook postend... Beetje oude garde dus!

New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
/me knuppelt New_Wave door de grond heen


:whip:


:clown:


Mijn usersname is zonder _ :p
moogwai
Nummer 241 is ook aanwezig :D

Maar alleen het holland, tracklist en unknown tracks gedeelte is mijn terrein, de rest bezoek is zelden of nooit.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p


idd.. dat herinner ik me ook nog... Lex onze massaposter :crazy:

Maar JukX was toch geband en is terug onder de naam AlFerox.. of heb ik het hier nu helemaal mis?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement