|
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
| Hehe..ik zit hier sinds begin 2001, ben pas later geregistered. Ben ook veel later gaan posten (Was eerst maar een leecher) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by jp
Eigenlijk is de dood van RMF de reden geweest om hier te gaan posten, ipv alleen maar af en toe wat op te zoeken of music discussion door te bladeren |
zat jij daar ook jp ? potverdikkie je komt ze ook overal tegen :p |
|
|
| jp |
Piracy! :whip:
:stongue: |
|
|
| New Wave |
Owjha, dat RMF ja.
Dat was vroeger nog de grote concurent. :p
Moesten we niets van hebben van die gasten :p
Altijd gezeik tussen die twee :D |
|
|
| DJ_Massive |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Biohazard |
| Ah ja RMF, ik zat daar ook, alleen maar om te leechen. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by New Wave
Owjha, dat RMF ja.
Dat was vroeger nog de grote concurent. :p
Moesten we niets van hebben van die gasten :p
Altijd gezeik tussen die twee :D |
/me knuppelt New_Wave door de grond heen
:whip:
:clown: |
|
|
| HiGH_NrG |
Zoals velen hier ook verzeild geraakt via RMF :p
En vanaf halverwege 2001 hier ook postend... Beetje oude garde dus! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
/me knuppelt New_Wave door de grond heen
:whip:
:clown: |
Mijn usersname is zonder _ :p |
|
|
| moogwai |
Nummer 241 is ook aanwezig :D
Maar alleen het holland, tracklist en unknown tracks gedeelte is mijn terrein, de rest bezoek is zelden of nooit.
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p |
idd.. dat herinner ik me ook nog... Lex onze massaposter :crazy:
Maar JukX was toch geband en is terug onder de naam AlFerox.. of heb ik het hier nu helemaal mis? |
|
|
|
|