return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 8)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Ja inderdaad! ik las het op PF, Peter gefeliciteerd!
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe dat was geen flamen meer, dat was gewoon structureel elke post de grond in boren :D Toen ben ik een tijdje gestopt ja. Laatst liet iemand me zo'n oude thread nog eens zien, achteraf is het lachen natuurlijk :)


Mwjha dat was heel heel erg gezellig :D
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus
Een hele pagina met "last reply by Dj Lex":eyes:


hehehe... heeft hier iemand toevallig een screenshot van gemaakt :D


quote:
Originally posted by arj1o1
JP: 9449

:eyes:
Volgende week 10.000 JP ;)

Zijn er eigenlijk members die meer als 10.000 posts hebben?
MennoB
quote:
Originally posted by moogwai
hehehe... heeft hier iemand toevallig een screenshot van gemaakt :D



:eyes:
Volgende week 10.000 JP ;)

Zijn er eigenlijk members die meer als 10.000 posts hebben?


1ste: die zou ik ook wel eens willen zien :D

2de, You go for it JP ;) (waar is de loveparade gebleven??)
Optimus
dr is wel ooit een screenshot van gepost ja:D Ff zoeken op het forum ghehehe:D
arj1o1
quote:
Originally posted by moogwai
hehehe... heeft hier iemand toevallig een screenshot van gemaakt :D



:eyes:
Volgende week 10.000 JP ;)

Zijn er eigenlijk members die meer als 10.000 posts hebben?


fastmp3, Hell_Copter, arturob (14000), tu_face (??), en misschien meer

ik heb ook nog een screenshot van een hele pagina met alleen threads van mij :p
Miss Proximus
degene die het hardste dood gaat is er ook nog :D (huh?)

ja, want ik doe altijd ALLES keihard :p

oh ennu YESSSSSSS ik heb meer posts als Lexje :p 5604 (5.69 posts per day) Ik weet nog goed hoe hard ik heb gepost om het vrouwtje met de meeste posts te worden :D ben benieuwd of 1 of andere nerdin uit weet-ik-veel-waar er al overheen is. Vast wel, als je dagelijkse gemiddelde niet op 21 staat dan lig je er snel uit :D

Ik vind het echt gaaf dat er af en toe wat oud-leden uit en hoekje komen gekropen..laatst Dwingo ff, en Robvef, en dan natuurlijk ook buitenlandse leden...wee!
Remy D
RUKKKKKKKKKKKERSSSSSSS!!!!!!!!


QLIMAX kanker ik heb zin!!


HOLLAND 6 doelpunten


Sneyder en Van the MAN!!

Leven is SUPER!!!!


JODENNNN AJAX!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
RUKKKKKKKKKKKERSSSSSSS!!!!!!!!


QLIMAX kanker ik heb zin!!


HOLLAND 6 doelpunten


Sneyder en Van the MAN!!

Leven is SUPER!!!!


JODENNNN AJAX!!!


Dat laatste is een beetje jammer...
Akira
ZO zo mijn post heeft weer veel reacties opgeroepen.

Ik kan me de heerlijke rellen nog herrineren met politiek over holland!!! hehehe


De rel met die psvnicht roal etc. oooh wat was dat heerlijk zeg. Elkaar ongeneerd onder de gordel steken.

Optimus
quote:
Originally posted by Akira
De rel met die psvnicht roal etc. oooh wat was dat heerlijk zeg. Elkaar ongeneerd onder de gordel steken.


HAHAHAHAHAHAHAHA, dat was met die set van Tom Harding ja, dat was geloof ik de allereerste dikke flame op het Holland Forum ghehehehe:D
New Wave
Ik vond die actie met de stuiver uit 1980 echt te meesterlijk :D
Jammer dat zo iets niet meer terug komt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement