return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 7)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by raoel
Ik zou willen zeggen; BLAAT :o
Maar ga er verder maar niet op in.

Tis idd tijd dat je stopt met modden, posts die geflame uitlokken vieren de laatste tijd hoogtij bij jou.
Ik zag er al meer van zulke opmerkingen richting jouw kant welke je steeds afwijst. Vooralsnog vin ik het niet bij een mod passen ook al wil je ermee stoppen.


Ach ga weg man, ga er dan ook niet op in :D

Rustig maar , ik wil allang stoppen.
En die posts van mij die nu 'geflame' uitlokken; BULL. Ik reageer nu eens niet politiekcorrect cq als een mod, maar gewoon zoals iedereen hier doet en zou doen. Ik zeg wat ik denk.

Leg de zin "Ik zag er al meer van zulke opmerkingen richting jouw kant welke je steeds afwijst." eens uit.

En de volgende keer zal ik er [mod mode off] en [/mod mode on] achterzetten :D ;)

Oh, en ik zit op de 2400 posts ofzo.
MennoB
quote:
Originally posted by Optimus
jahaaa, postwedstrijden ja:p posts met "hahahaha" "LOL" en ander ongein waren dik normaal:p Nu word je door de iedereen terechtgewezen dat je dat niet moet doen. En al die slowchats in alle topics en op irc zat ik toen ook elke avond tot 3 uur 's nachts te ouwehoeren met iedereen, ondertussen huiswerk maken:cool:

En Lex was dé postkoning:p Een hele pagina met "last reply by Dj Lex":eyes:


Hahaha, ja als jullie vroeger meestal reageerde door "hahaha" of "LOL" te gebruiken dan zou dat wel kunnen, zoals mijn post nou :D


Ik bedoel nou niet dat hij toen alleen maar met "hahaha" en "LOL" reageerde op die treads :D

En ik zit nou bijna op de 500 post's, kan ik eindelijk iets anders invullen dan 'supreme tranceaddict' :cool:
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus
jahaaa, postwedstrijden ja:p posts met "hahahaha" "LOL" en ander ongein waren dik normaal:p Nu word je door de iedereen terechtgewezen dat je dat niet moet doen. En al die slowchats in alle topics en op irc zat ik toen ook elke avond tot 3 uur 's nachts te ouwehoeren met iedereen, ondertussen huiswerk maken:cool:

En Lex was dé postkoning:p Een hele pagina met "last reply by Dj Lex":eyes:


dit moet weer mogelijk zijn! niet alleen maar dat serieuze gedoe zoals nu, we want the fun back

:D
Dj Lex
Dit is me 5111e post met een gemiddelde van 5,36. In me toptijd zat ik op 40 posts gemiddeld een dag :)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dit is me 5111e post met een gemiddelde van 5,36. In me toptijd zat ik op 40 posts gemiddeld een dag :)


Lex! alles goed ouwe

je bent een legende hier op TA :p
TranceFool
Volgens mij is lex er pas mee gestopt toen ie er om geflamed werd :D
SnuggLe
Van mij mag het, dat hahahaha en LOL. Zolang er maar niet veel serieuze threads mee worden vernaaid en iedereen off topic gaat. Want dan worden ze wel gesloten.

Wat dat betreft is dit forum netjes en rustig en niet zo veel onzin.
Check het UK forum eens, daar wordt pas onzinnig gepost.

We kunnen wel met zijn allen gaan spammen :) Ook andere fora's binnenvallen binnen tranceaddict :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool
Volgens mij is lex er pas mee gestopt toen ie er om geflamed werd :D


Whehe dat was geen flamen meer, dat was gewoon structureel elke post de grond in boren :D Toen ben ik een tijdje gestopt ja. Laatst liet iemand me zo'n oude thread nog eens zien, achteraf is het lachen natuurlijk :)
eXos
Ik ben er ook nog steeds. Wel is waar na m'n nick change niet echt actief meer hier, maar kom nog wel elke dag ff kijken...
SnuggLe
[offtopic]

Peter, nog gefeliciteerd! Je vent vandaag toch jarig?
Oude vent wordt je :p

[/offtopic]

blighty
Hi,

Volgens mij hoor ik hier ook bij al post ik de laatste tijd niet gruwelijk veel, druk druk druk ;)

Greetings,
Blighty
michiel
quote:
Originally posted by DJ_Massive
dit moet weer mogelijk zijn! niet alleen maar dat serieuze gedoe zoals nu, we want the fun back

:D


ja, inderdaad: waar is djben??

nastra studeert in engeland
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement