|
Sekalaista
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
Tämä threadi on melkein suora kopio ruotsalaisten Klotterplank-threadistä. Tänne voi postata mitä vaan, sellaista mitä ei ansaitse omaa thrediä.
Threadit niin kuin esimerkiks "ostin tänään uudet hienot boxerit" tai "löysin vihreän kynän sohvan takana" ei varmaan kannata laittaa, postatkaa ne mielummin tänne. Eli kaikenlaista "turhaa" tietoa voi laittaa tänne :D |
|
|
| GrimReaper |
| Mitä? Eikö alushousujen ostaminen olekaan iso juttu? Juuri eilen ostin kasan boxereita Henkasta & Maukasta ja kyllä ne hienoja ovat ja mukavilta tuntuvat. :haha: |
|
|
| Puuhis |
| Onko kukaan löytänyt sydän kuvioisia boxereita? Semmoset on ollut jo monta vuotta hakusessa.:o |
|
|
| GrimReaper |
| Sydämet ei vedä vertoja He-Man boxereille! |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mitä? Eikö alushousujen ostaminen olekaan iso juttu? Juuri eilen ostin kasan boxereita Henkasta & Maukasta ja kyllä ne hienoja ovat ja mukavilta tuntuvat. :haha: |
Kuvat tai STFU! :toothless
Mitäs muuten olis STFU:lle suomenkielinen vastaava lyhenne? TVK (Turpa Vittu Kii)? |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by nekholm
Kuvat tai STFU! :toothless
Mitäs muuten olis STFU:lle suomenkielinen vastaava lyhenne? TVK (Turpa Vittu Kii)? |
"-Taitaa olla poikamiesilta edessä?"
"-Hiljaa!"
"-Ei noilla vielä kuuhun mennä."
"-Haista sinä paska!"
;) |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by nekholm
Kuvat tai STFU! :toothless
Mitäs muuten olis STFU:lle suomenkielinen vastaava lyhenne? TVK (Turpa Vittu Kii)? |
STFU on ihan kelpo ;)
Kävin muuten äsken syömässä kiinalaista. Hakkaa Skipin kebabit ihan 6-0.:D |
|
|
| nekholm |
Mä söin pizza #5 eli Julia (taas vaihteeks); kinkku, ananas, katkarapu ja homejuusto. Olen syönyt sama pizza varmasti 10+ kertaa kahden kuukauden aikana, ja en edes tarvitse tilata enää, heti kun tulen sisään omistaja kysyy "Julia ja kokis?" :)
Mmmm kebabia.. Iskender tai pita, riippuu vähän tilaisuudesta.
Tietääkö joku muuten monta suomalaista täällä tranceaddictilla on? |
|
|
| GrimReaper |
| En osaa tarkkaa lukua sanoa mutta arvioisin että jotain 40-50, josta n. puolet postasi siihen suomi-foorumi threadiin. |
|
|
| Puuhis |
nekholm
Pimp
Status: Collecting bitches
Bitch-count: 6
:haha: |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Vesa
Laitoin tänään mun harvinaisten biisien kokoelman Hubiin ja odotin mieletöntä ryysistä. Lopputulos: viisi biisiä imuroitu päivän aikana. Ei tainnu olla ihan niin kova hitti mitä odotin :rolleyes: |
Kaikki yli 2pv. sitten julkaistut biisit ovat historiaa, 13weekiksupeelot haluaa pelkästään tuoretta tavaraa. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Kaikki yli 2pv. sitten julkaistut biisit ovat historiaa, 13weekiksupeelot haluaa pelkästään tuoretta tavaraa. |
Näinhän se tahtoo olla, mutta kyllä vanhempiakin biisejä pitää arvostaa, jos hyviä ovat. :) |
|
|
|
|