return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Vraagje aan de Moderators (pg. 10)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by New Wave


Blik en henkie zitten bij iedereen wel ongeveer ( bij henkie heb ik enige twijfels door zijn roze truitje :D ) op dezelfde golflengte, en als zij vinden dat een tread geclosed moet worden...zijn de meeste het daar ook mee eens......niet dat het hiele likken is, tis gewoon zo.....klaar uit.....zo is de relatie nu eenmaal tussen vele TA-ers hier.....

Henkie en blik grijpen in wanneer dat nodig is.....en mijn persoonlijke mening doen ze dat aardig goed...................



Amen voor dit fantastisch mooie staaltje waarheid.....:D:D

maarreh.........ik denk dat ik hem ook open laat........en Trancefool......ik dacht dat jehier niet meer zou komen......in deze thread dan.......

dus de thread blijft open........kan nog lachen worden
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


Amen voor dit fantastisch mooie staaltje waarheid.....:D:D

maarreh.........ik denk dat ik hem ook open laat........en Trancefool......ik dacht dat jehier niet meer zou komen......in deze thread dan.......

dus de thread blijft open........kan nog lachen worden

Ja, ik zou niet meer komen om te zeiken:p :p
Maaruh ik poste ff, omdat sommige dingen werden omgedraaid en verdraaid en dat moest ik toch ff rechtzetten (met hulp van New Wave):)
Dj Lex
Hey laten we het dan over iets leuks hebben ok?

Mooi weer he?

jahaa
Donna
Wat ik me nu zo enorm afvraag is waarom er op dit forum nooit eens een *normale* discussie gehouden kan worden...
Ik bedoel tuurlijk,dit soort discussies gaan niet over trance/techno of whatever maar zijn toch echt heel gezond hoor,de gesprekken over de veelbesproken pillen op dit forum hebben ook niks met muziek te maken...maaaar worden op gang gehouden door de *echte* TA-ers en dus wel geaccepteert,das nogal krom vind ik dan.
Wat ik af en toe op het irc-kanaal #taforum voorbij zie komen heeft ook niks met muziek te maken daarmee doel ik op de bv:sletjes-gesprekken,waar oa henkie graag aan deelneemt.
Dus ga nu alsjblieft niet lopen mekkeren of iets wel of niet met de liefde voor dezelfde muziek te maken heeft als velen hier zich daar ook niet aan houden.
De agressieve reactie van henk op de post van dago vond ik ook belachelijk,en daarmee laat hij naar mijn mening niet de objectiviteit zien die een goede moderator zou moeten bezitten om een goede moderator te zijn...
En t woord new-bees is ook iets om is over na te denken,want wat is nu eigenlijk een new-bee?,iemand die hier zn eerste regel tikt? Diegene zit misschien wel al veel langer in deze muziekwereld dan de rest,dus wie is dan eigenlijk de new-bee hm?
De harde kern hier zou misschien ook eens wat interesse in een nieuw forumlid kunnen tonen,en op die manier een een wat relaxter welkom kunnen heten,want diegen zou misschien wel van waarde voor het forum kunnen zijn en heeft misschien wel van meedere dingen kaas gegeten dan pillen en sletjes.....
Behandelen wij jullie op irc als newbees want dat zijn jullie daar dan eigenlijk volgens jullie eigen normen,ik dacht t niet,we nodigen jullie uit in ons kanaal,dat jullie dat niet willen omdat er engels gesproken moet worden omdat t internationaal is dat is jullie eigen keuze maar ik geloof niet dat wij zo doen als hier veel gebeurt en daar ben ik dus ook eigenlijk heel blij om.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Blik een goede mod vind hier,die laat niet snel zn persoonlijke mening spreken en bekijkt en handelt gewoon meestal zoals een mod dat hoort te doen dus met objectiviteit en dat hij zn eigen mening ergens over heeft das natuurlijk ok,maar hij handelt objectief.
Zou kunnen dat henk nog wat jong is en in principe de eigenschappen van objectiviteit en subjectiviteit nog niet onder de knie heeft,k heb eerlijk gezegt zn persoonlijke details niet bekeken.
En daarbij vind ik dat dago zn mening op een goede manier uit,prima onderbouwt en dus daardoor open voor discussie,maar dan moeten er wel mensen reageren die een discussie aankunnen en weten wat die inhoud en niet met loze kreten gaan lopen smijten die ondermaats zijn voor een goede discussie.
En idd waarom een thread closen als sommigen zich eraan irriteren,zolang er mensen reageren is t toch niet nodig te closen?
Zolang er niet wordt gescholden of wat ook zie ik daar de noodzaak niet van in.
Peace heej:P
raoel
Nou

Ik heb de discussie op het begin gevolgt.
En ja dago had het recht om te zeggen dat threads vrij snel gesloten werden. Want ooit had ik dat gevoel ook wel.
Meestal was dat toch wel terrecht.
Maar mij boeit dat niet.

Ik vindt dat de MODS het goed doen.

Maar waar ik me mateloos aan erger :whip: :whip: :whip:
Is aan mensen die typen zoals in dit geval donna.
Alles aan elkaar zonder open stukken erin, of enters.

Sorry donna!!!
Maar jou teksts stond er als laatste. Dus die pak ik nu toevallig.

Maar VEEL mensen doen dit.

Zie voorbeeld hieronder:

quote:
Originally posted by Donna
Wat ik me nu zo enorm afvraag is waarom er op dit forum nooit eens een *normale* discussie gehouden kan worden...
Ik bedoel tuurlijk,dit soort discussies gaan niet over trance/techno of whatever maar zijn toch echt heel gezond hoor,de gesprekken over de veelbesproken pillen op dit forum hebben ook niks met muziek te maken...maaaar worden op gang gehouden door de *echte* TA-ers en dus wel geaccepteert,das nogal krom vind ik dan.
Wat ik af en toe op het irc-kanaal #taforum voorbij zie komen heeft ook niks met muziek te maken daarmee doel ik op de bv:sletjes-gesprekken,waar oa henkie graag aan deelneemt.
Dus ga nu alsjblieft niet lopen mekkeren of iets wel of niet met de liefde voor dezelfde muziek te maken heeft als velen hier zich daar ook niet aan houden.
De agressieve reactie van henk op de post van dago vond ik ook belachelijk,en daarmee laat hij naar mijn mening niet de objectiviteit zien die een goede moderator zou moeten bezitten om een goede moderator te zijn...
En t woord new-bees is ook iets om is over na te denken,want wat is nu eigenlijk een new-bee?,iemand die hier zn eerste regel tikt? Diegene zit misschien wel al veel langer in deze muziekwereld dan de rest,dus wie is dan eigenlijk de new-bee hm?
De harde kern hier zou misschien ook eens wat interesse in een nieuw forumlid kunnen tonen,en op die manier een een wat relaxter welkom kunnen heten,want diegen zou misschien wel van waarde voor het forum kunnen zijn en heeft misschien wel van meedere dingen kaas gegeten dan pillen en sletjes.....
Behandelen wij jullie op irc als newbees want dat zijn jullie daar dan eigenlijk volgens jullie eigen normen,ik dacht t niet,we nodigen jullie uit in ons kanaal,dat jullie dat niet willen omdat er engels gesproken moet worden omdat t internationaal is dat is jullie eigen keuze maar ik geloof niet dat wij zo doen als hier veel gebeurt en daar ben ik dus ook eigenlijk heel blij om.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Blik een goede mod vind hier,die laat niet snel zn persoonlijke mening spreken en bekijkt en handelt gewoon meestal zoals een mod dat hoort te doen dus met objectiviteit en dat hij zn eigen mening ergens over heeft das natuurlijk ok,maar hij handelt objectief.
Zou kunnen dat henk nog wat jong is en in principe de eigenschappen van objectiviteit en subjectiviteit nog niet onder de knie heeft,k heb eerlijk gezegt zn persoonlijke details niet bekeken.
En daarbij vind ik dat dago zn mening op een goede manier uit,prima onderbouwt en dus daardoor open voor discussie,maar dan moeten er wel mensen reageren die een discussie aankunnen en weten wat die inhoud en niet met loze kreten gaan lopen smijten die ondermaats zijn voor een goede discussie.
En idd waarom een thread closen als sommigen zich eraan irriteren,zolang er mensen reageren is t toch niet nodig te closen?
Zolang er niet wordt gescholden of wat ook zie ik daar de noodzaak niet van in.
Peace heej:P


Ik ga verder niet op de inhoud in. Ik heb het nog niet eens gelezen.



Ik wil nog een ding kwijt.

Een discussie is goed. Maar sommige mensen blijven keer op keer hetzelfde typen.
Als je reageert moet je je post aanpassen aan de recente posts. En niet steeds over het oude beginnen te zeiken. En als je op een andere post reageert, voor mijn part iemand "flamed", onderbuw het een beetje.

Misschien dat er door DUIDELIJK te typen en zinnige reacties + onderbouwingen eens een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden.

En blijf niet doordrammen!!!!!!!!
Donna
hahaha das echt vaag,waarom enters als t niet hoeft?
magoed,als jij daardoor geen posts kan lezen dan sla je m toch lekker over:)

*enter*

er staat idd iets meer dan de veelal gebruikelijke lose kreten;)
TranceFool
Sorry hoor Donna, maar als je het laatste stuk van de thread goed heb gelezen, zie je dat New Wave en ik dat "new-bee probleem" wat helemaal geen probleem is, hebben uitgelegd. Dus ik zou dat eerst nog maar ff goed doorlezen, voordat je weer op het new-bee verhaal terugkomt. Of had je dat al gedaan????;)
Blik
mensen het maakt allemaal niet meer uit.......hier gaat het om
|
|
|
\/

quote:
Originally posted by Donna

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Blik een goede mod vind hier,die laat niet snel zn persoonlijke mening spreken en bekijkt en handelt gewoon meestal zoals een mod dat hoort te doen dus met objectiviteit en dat hij zn eigen mening ergens over heeft das natuurlijk ok,maar hij handelt objectief.
Zou kunnen dat henk nog wat jong is en in principe de eigenschappen van objectiviteit en subjectiviteit nog niet onder de knie heeft,k heb eerlijk gezegt zn persoonlijke details niet bekeken.


haha........henkie is 19 of 20...........ik ben pas 17:D

maar in ieder geval bedankt Donna.........die wordt geapprecieerd:)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
mensen het maakt allemaal niet meer uit.......hier gaat het om

[quote-je]

haha........henkie is 19 of 20...........ik ben pas 17:D

maar in ieder geval bedankt Donna.........die wordt geapprecieerd:)


Tjonge zeg, die Blik wordt hier weer de hemel in geprezen zeg...:)

[enter voor Raoel]

Pas maar op dat je niet naast je moderators-schoenen gaat lopen :)

[nog een enter voor Raoel]

Waarom zegt er nooit eens iemand iets over de geweldige controle ik heb over het Sports-Forum ? ;)
Donna
quote:
Dus ik zou dat eerst nog maar ff goed doorlezen, voordat je weer op het new-bee verhaal terugkomt. Of had je dat al gedaan????


hmz dis mijn mening over t algehele forum en daar sta jij best wel buiten:) voor als je t niet goed begrepen had;p

quote:
haha........henkie is 19 of 20...........ik ben pas 17


bewijst maar weer eens dat er mensen zijn die misschien jong zijn maar zich prima weten te uiten omdat ze nadenken,congratz blik,je behoort tot een selectief gezelschap;)jammer dat je er niet rijk van wordt...**;p

Greetz en till next discussie waar ik me niet buiten kan houden:)

Miss Proximus
wat een hoop leeswerk zeg! ik was na de 1e pagina al gestopt, maar wou toch nog ff zien waar die andere 6 pagina's aan antwoorden vendaan kwamen :)

wat ik ff tegen donna wil zeggen.....volgens mij werken die discussies niet omdat communicatie vooral (80 procent ofzo) bestaat uit NON-verbale communicatie..iets wat je dus heel erg mist op internet..of via de telefoon....en omdat je niet direct met de andere persoon in contact staat is het ook veel makkelijker om diegene een trap onder de riem te geven...want wie zou dat nou face-to-face doen? (ik bedoel dan zó gemeen als het er hier aan toe kan gaan)

[oei...sorry raoel..ff entere]

na jah...ik vind real life discussieren ook erg leuk om te doen, en ik sta dan altijd open voor een ander....mits diegene ook open voor mij staat :)

en ik ben het er wel mee eens dat er hier verkeerd gereageerd wordt, door velen van ons..incl ikkie-ik, en dat een goede mod onpartijdig dient te zijn...en vooral objectief, maar ja, we zijn allemaal mensen, en dat schijnen jullie nogal eens te vergeten...
..kijk maar s om je heen..op straat..in de klas..op t nieuws...mensen liggen hoe-dan-ook met elkaar overhoop, omdat we nou eenmaal ons eigen referentiekader hebben en het, voor de meeste mensen, erg moeilijk is om zich daar overheen te zetten....

de andere mods (tu_face, simcut (ex-mod weliswel)) maken zich ook schuldig aan subjectiviteit....menselijkheid waarschijnlijk...

na jah....cheerz (B)(Y)(B) hihi ik pak d'r nog 1 (bier dan...niet iets/iemand anders)
New Wave
Ik had een kilometer text geschreven maar toen ik klaar was dach ik IT!!!!!!.......sommige mensen zijn zo hardleers......alles was al besproken en uitgelegt hoe het gaat......KLAAR, FINOTO...wie nu nog gaat zeiken over die onderwerpen zit gewoon te kankeren op mensen, GEWOON KANKER GESTOOK!!!!! schijtziek wordt ik er van.........gewoon KUT zielig......!!! en als deze post wordt weg gehaald I DON'T GIVE A ..........mij zie je hier niet meer.......
ik wacht wel tot er een leuke thread komt.............de groeten......



sorry voor mijn woorden, maar dit moest ik effe kwijt.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement