return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vraagje aan de Moderators (pg. 6)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
ja ok dat is wel zo ,ik wou eerst nog mn mening erbij zetten ,maar dat kwam weer op hetzelfde neer als wat henkie al gezegd had.
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ik heb je blijkbaar nogal in je zieltje aangetast, of niet Trancefool, aan je reacties te merken.

Je post is niet kansloos. Maar nu loop je wel zelf door te zeiken. Beetje hypocriet vind je niet?

Nou, ik heb twee posts geplaatst die wat aanvallend waren als reactie op jou posts, maaruh ik vond de laatste niet beledigend, vond het juist wel een nette post. Ik weet ook niet waarom dit er opeens achteraan gegooid wordt.
En eerlijk gezegd hoop ik niet dat ik jou 11 augustus tegenkom, sorry.
-=WVG=-
La-La-La-La-Laaaah....:stongue:
New Wave
Dit is echt wazig, Dago je hebt op het begin toch antwoord op je vraag gehad of niet?........ja!! dus nok dan met doordrammen........

van mij mag die dicht...........verziekt een beetje de sfeer hier...................al dat kutgezeik, waar zijn die coole treads gebleven van een 1,5 maand terug?.........merk al dat veel TA veteranen niet meer posten, vind ik jammer........
Sfeer is een beetje weg gerot.........
Blik
quote:
Originally posted by New Wave

Sfeer is een beetje weg gerot.........


ja, "vroeger" was het forum veel beter en leuker ook........het moet weer om de muziek gaan en niet over domme dingen zoals dit.......vind het ook jammer

als 5 mensen vinden dat de thread dicht moet..........gaat die dicht, dat geldt natuurlijk alleen voor de mensen die hier (serieus) gepost hebben
Dago "B" Duck
Trancefool jongen, hou je niet van de domme. Je loopt mij hier in deze thread te beschuldigen van zeiken, terwijl je in een andere thread nog ff een zeikopmerking naar mij toe plaatst.
Over sfeer verzieken gesproken. Niemand die daar wat van zegt.
Blik
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Over sfeer verzieken gesproken. Niemand die daar wat van zegt.


en kijk nu es even naar die thread en naar de opmerking die deze jongen precies 17 minuten voor deze post (van jou) heeft gemaakt.......
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


en kijk nu es even naar die thread en naar de opmerking die deze jongen precies 17 minuten voor deze post (van jou) heeft gemaakt.......

Die post in die andere thread waar hij op reageerde en waarna ik weer op hem reageerde had ik smiddags gepost, toen we zeg maar een beetje aan het ruzien waren, daarna was het voor mij afgesloten ik had ook nog een nette post geplaatst in de thread van de moderators, maar Dag B had waarschijnlijk niet door dat ik die andere opmerking al smiddags had gepost dus dacht hij dat ik weer opnieuw begon, wat dus niet waar is. Je kan het controleren.
magrec
Dago "b" duck:

GEWELDIG.......

Op het moment dat er dus enige vorm van kritiek wordt ge uit (die ook als positief kan beschouwd worden) is men meteen op stang gejaagd.

Trancefool geeft aan in deze thread dat het forum goed ondercontrole is?

Ik vind dat het behouden van de goede sfeer hier wel heel hoog in het vaandel staat. Goede discussies worden hier vrij snel "verslecht" door flauwe opmerkingen en off topic opmerkingen. Hier behoort een MOD gewoon op te letten en het zoveel mogelijk on topic te houden. Iets wat henkie op het laatst in deze thread zelf al niet doet. Hij gaat eigenlijk als 1e off topic door te zeggen dat er toch wel altijd 1 iemand off topic gaat uiteindelijk.

Nog eventjes hier verder op in gaan.
Ik vind dat er af en toe heel arrogant wordt gereageerd tov newbies.
Ze kennen nog niet goed hoe alles gaat hier en wat voor mensen er hier posten etc. Om dan meteen newbies af te gaan zeiken vind ik arrogant en ook niet bevordelijk voor het forum.
Zeg nou zelf het zijn altijd dezelfde mensen die posten en er komt bijna niemand meer bij.

Een forum is er voor de gezelligheid maar ook een plek om te kunnen discussiėren. Dat laatse gebeurt erg weinig en als het gebeurt is het de 1e pagina nog van een redelijk niveau maar daarna zakt het niveau gewoon.

Een moderator behoort mensen aan te spreken op hun gedrag.
Een moderator ben je niet ff om zo maar ff een thread te closen of te verwijderen of te dreigen hem te closen.

Ook moet je niet bang zijn om mensen van de gevestigde orde eens een keer ff te zeggen dat ze over de schreef zijn te gaan.

zo dat was ff een serieuse reply van moi
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

Die post in die andere thread waar hij op reageerde en waarna ik weer op hem reageerde had ik smiddags gepost, toen we zeg maar een beetje aan het ruzien waren, daarna was het voor mij afgesloten ik had ook nog een nette post geplaatst in de thread van de moderators, maar Dag B had waarschijnlijk niet door dat ik die andere opmerking al smiddags had gepost dus dacht hij dat ik weer opnieuw begon, wat dus niet waar is. Je kan het controleren.


nou OK, is een foutje van zijn kant dan.......en dat kan gebeuren toch....??? gewoon chillen.........ge buiten zitten met een biertje erbij ofzoiets.......draai de beste trance die je erbij hebt.......rook eventueel een jointje erbij......en dan is alles weer OK.........

Blik de vredestichter......:D:D ik moet voor de VN ga werken zeg

TranceFool
Ik ga hier dan niks meer over zeggen, voordat het verder uit de hand loopt, sorry Magrec. En als je wil kan je me nu laf vinden, maar ik heb geen zin in verder gezeur. Mensen gaan nu misschien van mij denken dat ik een zeikerd ben en zo wil ik niet overkomen. Dus ik post hier NIET meer, maakt niet uit wat er gezegd wordt.

PEACE
Blik
quote:
Originally posted by magrec


Een moderator behoort mensen aan te spreken op hun gedrag.
Een moderator ben je niet ff om zo maar ff een thread te closen of te verwijderen of te dreigen hem te closen.



goh, dat aanspreken op het gedrag van de mensen hier is zeker HELEMAAL niet gebeurt ofzo.....????

en nog iets over dat stukje over de newbies:

zijn het ook niet de newbies die commentaar op ons hebben...?? volgens mij was deze thread begonnen omdat een "newbie" commentaar had op de wijze van closen van threads........dan leggen wij het uit waarom de betreffende threads geclosed zijn en dan krijgen we nog meer commentaar over ons heen...........dan mogen wij toch iets terugzeggen lijkt mij zo.........of is dat teveel gevraagd....??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement