return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vraagje aan de Moderators (pg. 4)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ik own.. jongen.. nie mee fokke

Kom net van kermis.. moet je weer ff patserig gedragen he.. ey man ik kijk het vuilst uit me ogen.. (omg wat ben ik cool) OMG wat had ik graag zin om de helft af te schieten.. nou dago b kan je me hier weer op aanspreke :D

Wel veel sletjes zeg.. jammer dat als je ze aanraakt al chlamidya hebt.. ow ja ging ook zon gozer ruzie maken omdat iemand tegen hem aanbotste in de botsautos .. haha ik ben hier echt te volwassen voor.. :p

Die buttons staan er EINDELIJK New_Wave.. heb je zeker de hele avond over gedaan hehe :p *applaus* Mijn versie ownd toch iets meer maarja.. verschil moet er wezen he.. t is nog steeds nie goed met die resolutie crap.. bij dat standaard geocities editortje wel.. moet je anders ff de complete html copyen uit dat ding.. en ff kijke.. :conf:

Ik edit die layout van de site nog ff zodat ze goed om de buttons heenpasse kunne we ff goed kijke :) K vind die bolletjes t vetst :p.. *draaaaai* *draaaaai*

Trouwens goed bezig "ze is echt verliefd" ... nou een van een "ik ben happy" is hier toch wel sprake.. :D

GreetZZz

Kijk dankzij mij is deze thread bijna volledig van de topic afgegaan hij kan dus gesloten worden haha (ach nix nieuws aan dat van t topic afdwalen op ta ;-)

MZzl mensen
TranceFool
TERING ZEG. Dagobert Duck, ik wordt echt moe van dat gezeik van jou (ja dat is een aardige toon). Ga lekker ergens anders lopen zeiken en meld je aan bij het Ouwewijven-Forum!!!! (Ja, je mag een discussie voeren, maar doe het dan wel over een zinvol onderwerp, alles draait goed in dit forum dus 3 pagina's gezeik is meer dan genoeg)
Dago "B" Duck
Als je er moe van wordt begrijp ik niet waarom je nog de moeite neemt om de hele thread door te lezen en vervolgens ook nog een post te plaatsen. Je hoeft het niet te lezen ! Maar blijkbaar kon je het toch niet laten om er ff over te zeiken.

Ik ben overigens niet degene die zeikt, ik heb gewoon een paar vragen gesteld. En het blijkt toch dat dat sommige mensen in zoverre bezig houdt dat ze het niet kunnen laten om af en toe wat 'humoristisch sarcasme' daarover te spuien in deze thread en in andere threads. Ik vind het best dat sommige mensen hier en daar wat steekjes in mijn richting willen geven, maar ga dan niet hypocriet lopen doen dat ik zeik, want dat is wel erg makkelijk en zo laat je jezelf wel aardig kennen.

Verder dacht ik dat het in Nederland gewoon is toegestaan om wat vragen te stellen, tis hier geen Afghanistan gelukkig !

Een jointje roken onder het genot van een relaxt muziekje doe ik vaak genoeg, dus maak je daar geen zorgen over.

Als het niet te vermoeiend is, Trancefool, moet je mij maar eens vertellen wat wel een zinvol onderwerp is. Daar moet jij toch geen probleem mee hebben want aan het aantal posts te zien heb je inspiratie genoeg. Probeer ook eens argumenten te geven.

Blijkbaar is het te veel moeite om ergens over te discussieren en hou je meer van inhoudsloos gewauwel met een overdosis populaire nietszeggende kreten als: Hehe, greetz, cool, lol en nog meer populair geleuter.

Ik wil je bekkie wel eens zien als je in de toekomst in een situatie komt waarbij je je mening wil geven en vervolgens blijkt dat deze klakkeloos door een meute met elkaar meepratende en achter elkaar aanhuppelende schapen aan de kant wordt geschoven. ( Lange volzin, zal wel moeilijk worden, maarja, misschien dat je er wat van leert)

quote:
Ik wil effies ook iets kwijt......als dat mag tenminste

Van mij mag je alles kwijt, of het van de Mod's mag is een tweede!

(dit om toch maar bij het onderwerp te blijven Henkie!)

Ik hoor het wel,

de groetjes
Henkie_henk
Dude dago "b" til er ff ietsie zwaarder aan hey.. nie zo zijken man
Dago "B" Duck
Maak je geen zorgen Henk. Hier schijnt ook de zon !;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Als het niet te vermoeiend is, Trancefool, moet je mij maar eens vertellen wat wel een zinvol onderwerp is. Daar moet jij toch geen probleem mee hebben want aan het aantal posts te zien heb je inspiratie genoeg. Probeer ook eens argumenten te geven.

Blijkbaar is het te veel moeite om ergens over te discussieren en hou je meer van inhoudsloos gewauwel met een overdosis populaire nietszeggende kreten als: Hehe, greetz, cool, lol en nog meer populair geleuter.

Ik wil je bekkie wel eens zien als je in de toekomst in een situatie komt waarbij je je mening wil geven en vervolgens blijkt dat deze klakkeloos door een meute met elkaar meepratende en achter elkaar aanhuppelende schapen aan de kant wordt geschoven. ( Lange volzin, zal wel moeilijk worden, maarja, misschien dat je er wat van leert)

Tis dat ik me mateloos irriteer aan deze post, maar anders had ik niet gereplyed. En ik kan heus wel argumenten geven hoor. Ik ben nie dom, ik zit op het VWO. Jij hebt gewoon een te grote smoel. Je komt hier net bij het forum en denkt dat je alles kunt maken, en probeert mij hier een beetje belachelijk te maken. Pleur toch een eind op joh. En jij zegt dat het gezellig moet blijven, kijk eerst is naar je eigen posts. Ik kan volgens jou mijn mening niet onderbouwen, en ik lul maar wat.
Jij hebt je in juni aangemeld en je doet net als of ik al mijn post alleen maar onzin lul, van cool, lol en nog meer populair geleuter. Jij als NEWBIE snapt volgens mij niet echt hoe het er hier aan toe gaat op dit forum. Ik zit hier toch al een tijdje langer dan jou (wil niet zeggen dat ik meer rechten heb), maar ik lul niet alleen maar onzin. Dan moet jij maar eens de threads gaan checken, zogenaamde TrancEaddict, je komt hier geloof ik 1x per week. Dus ik zou je grote mond maar es gaan houden als ik jou was.
Een interessant onderwerp gaat over muziek, of dingen die je hebt meegemaakt, of die gaan gebeuren. Er zijn uiteraard ook andere threads, maar dat gaat meer over amusement of dingen uit et nieuws. en niet zo'n zeikthread die nergens op uitkomt van jou.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool
(wil niet zeggen dat ik meer rechten heb)

Heb je wel hoor

woeeei ff bij t zwembad hange..

ps
ps Thomas acda komt vanavond op tv :D
Blik
Het is tijd om de titel te veranderen zie ik wel weer "FLAME-THREAD!!!", ik ben één avondje weg en de boel ontploft meteen
Dago "B" Duck
[QUOTQ]TERING ZEG. Dagobert Duck, ik wordt echt moe van dat gezeik van jou (ja dat is een aardige toon). Ga lekker ergens anders lopen zeiken en meld je aan bij het Ouwewijven-Forum!!!! (Ja, je mag een discussie voeren, maar doe het dan wel over een zinvol onderwerp, alles draait goed in dit forum dus 3 pagina's gezeik is meer dan genoeg)[/QUOTE]

waar het op neer wat je zegt is: Dago hou gewoon je bek.
Zou jij meteen je bek houden?

Over dat belachelijk maken: Ten eerste, wie de bal kaatst........( zie jou reactie waar je het over ouwewijvenforums hebt)

Over mijn grote bek: De toon die jij aanslaat is vergelijkbaar met de mijne.

Het enige wat ik heb gedaan is een paar vragen stellen, op een hele redelijke normale manier, zonder iemand belachelijk te maken, over het dichtgooien van threads. En daar heb ik een eigen mening over die ik hier probeer uit te leggen en te verdedigen. Lijkt me niets mis mee. dat dat bij de "echte diehard TranceAddicts" uit den boze is is niet mijn probleem. dat onderbouwt alleen maar mijn mening. Dat vervolgens in deze, maar ook in andere threads op subtiele wijze mijn visie een beetje belachelijk wordt gemaakt komt niet door mij en zal me m'n reet roesten. Als ik dan op dezelfde wijze mensen van commentaar voorzie, vind ik het echt lachwekkend dat ik ineens degene ben die zeik en iedereen op z'n achterste poten staat.

En als je op het VWO zit wil dat niet zeggen dat je geen domme acties kan uithalen. Heb mensen meegemaakt die VWO of zelfs WO hebben doorlopen, maar op sociaal gebied totale onbenullen zijn.

En over beargumenteren gesproken: Je hebt alleen nog maar geroepen dat ik zeik en dat dit een zeikthread is. Argumenten daarvoor heb ik nog niet van je gelezen.

gegroet
New Wave
Ik own.. jongen.. nie mee fokke

Kom net van kermis.. moet je weer ff patserig gedragen he.. ey man ik kijk het vuilst uit me ogen.. (omg wat ben ik cool) OMG wat had ik graag zin om de helft af te schieten.. nou dago b kan je me hier weer op aanspreke

---------------------------------
Gheghe Henkie de patser, met 1 hand sturen in een botsautootje zeker gheghe? :) onze TA-bots-nicht in zijn roze truitje :D
---------------------------------

Wel veel sletjes zeg.. jammer dat als je ze aanraakt al chlamidya hebt.. ow ja ging ook zon gozer ruzie maken omdat iemand tegen hem aanbotste in de botsautos .. haha ik ben hier echt te volwassen voor..

Die buttons staan er EINDELIJK New_Wave.. heb je zeker de hele avond over gedaan hehe *applaus* Mijn versie ownd toch iets meer maarja.. verschil moet er wezen he.. t is nog steeds nie goed met die resolutie crap.. bij dat standaard geocities editortje wel.. moet je anders ff de complete html copyen uit dat ding.. en ff kijke..

-------------------------------------------
Dan moet ik ze opnieuw gaan photosjoppen, ik moet de goede maten van die hebben.......
Buttons koste me 2 minuten gheghe :D
------------------------------------------

Ik edit die layout van de site nog ff zodat ze goed om de buttons heenpasse kunne we ff goed kijke K vind die bolletjes t vetst .. *draaaaai* *draaaaai*

Ja die vind ik ook wel het beste, die nemen we......of wil je nog effe verder zeuren over die menu balk? :D........
-----------------------------------------

Trouwens goed bezig "ze is echt verliefd" ... nou een van een "ik ben happy" is hier toch wel sprake..

Toppie man, nu der nog effe over heen voor de vakantie gheghe :D

GreetZZz

Kijk dankzij mij is deze thread bijna volledig van de topic afgegaan hij kan dus gesloten worden haha (ach nix nieuws aan dat van t topic afdwalen op ta ;-)

Neu, dat gebeurd bij elk saaie kut tread,,,,,,net als deze :D

MZzl mensen

TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
[QUOTQ]TERING ZEG. Dagobert Duck, ik wordt echt moe van dat gezeik van jou (ja dat is een aardige toon). Ga lekker ergens anders lopen zeiken en meld je aan bij het Ouwewijven-Forum!!!! (Ja, je mag een discussie voeren, maar doe het dan wel over een zinvol onderwerp, alles draait goed in dit forum dus 3 pagina's gezeik is meer dan genoeg)

waar het op neer wat je zegt is: Dago hou gewoon je bek.
Zou jij meteen je bek houden?

Over dat belachelijk maken: Ten eerste, wie de bal kaatst........( zie jou reactie waar je het over ouwewijvenforums hebt)

Over mijn grote bek: De toon die jij aanslaat is vergelijkbaar met de mijne.

Het enige wat ik heb gedaan is een paar vragen stellen, op een hele redelijke normale manier, zonder iemand belachelijk te maken, over het dichtgooien van threads. En daar heb ik een eigen mening over die ik hier probeer uit te leggen en te verdedigen. Lijkt me niets mis mee. dat dat bij de "echte diehard TranceAddicts" uit den boze is is niet mijn probleem. dat onderbouwt alleen maar mijn mening. Dat vervolgens in deze, maar ook in andere threads op subtiele wijze mijn visie een beetje belachelijk wordt gemaakt komt niet door mij en zal me m'n reet roesten. Als ik dan op dezelfde wijze mensen van commentaar voorzie, vind ik het echt lachwekkend dat ik ineens degene ben die zeik en iedereen op z'n achterste poten staat.

En als je op het VWO zit wil dat niet zeggen dat je geen domme acties kan uithalen. Heb mensen meegemaakt die VWO of zelfs WO hebben doorlopen, maar op sociaal gebied totale onbenullen zijn.

En over beargumenteren gesproken: Je hebt alleen nog maar geroepen dat ik zeik en dat dit een zeikthread is. Argumenten daarvoor heb ik nog niet van je gelezen.

gegroet [/QUOTE]
Ik maakte jou niet belachelijk. Ik zei meldt je aan bij een ouwewijven-forum. Dat is een dingetje, dat zeg ik omdat ik vind dat jij zo zit te zeiken. Jij begint gelijk over mijn posts, dat ik niks zinnigs zeg en dat ik mijn mening niet kan onderbouwen. Dus dat van "wie de bal kaatst..." slaat nergens op, want jij begon mij belachelijk te maken. In het begin van de thread heb ik heel normaal op jou gereageerd kijk zelf maar.
Volgens mij kan jij niet lezen want ik heb wel argumenten gegeven. Check de eerste paar posts, en alles loopt goed op dit forum dus waarom zou je hier over beginnen.
En trouwens waarom zouden wij alleen voor jou threads open laten als jij hier toch bijna nooit komt, verder heeft niemand er last van, je bent de enigste. Meer wil ik hier niet over zeggen (kansloze discussie met jou Dagobert)
Henkie_henk
whahaha new wave ik waag me nieteens aan die botsautos.. daar staat ik toch boven.. benk veel te volwassen voor... en ik wil nie me been breke als ik zaterdag al in spanje zit :D :D

Neej we gaan er nie voor de vakantie overheen :p alhoewel dat wel zo leuk is.. maar niet zo slim :D We gaan ook nog op vakantie he :p daars ook genoeg vertier ;)

Trouwens dat quoten lukt je nog nie echt he :p

wat lulde je nou over photoshoppen?? om de site goed te krijgen bij elke resolutie?? mmm vaag.. ook vaag dat ie met die standaard web page builder t wel goed doet ??

check je meel trouwes.. wat vin je ervan?? beejje van die barste erin enzow.. t is nog heel kartelig en lelijk maar dat wordt allemaal weggewerkt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement