return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vraagje aan de Moderators (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
ik vind dat de maker van de thread het recht heeft om zijn eigen thread te kunnen sluiten, ook al word hij/zij geflamed in zijn eigen thread

zou jij denk ik ook wel makkelijk vinden magrec, als je in je eigen thread helemaal weggeveegd word, dat je dan ook je thread kan sluiten......of niet dan....??
magrec
ja maar dat is dus flamen en bij flamen behoort een moderator gewoon de boel te sluiten...mij maakt het geen donder uit of men mij zit te flamen...ieder zijn mening zolang die maar beargumenteerd is heb ik er geen probleem mee.
Dago "B" Duck
Mijn idee!

Wat mij betreft blijft deze thread uiteraard gewoon open, al schelden ze me helemaal verrot. Dat zegt alleen maar wat over die mensen zelf.
Henkie_henk
Thread sluiten wanneer de thread starter dat vraagt is situatie gebonden bij moi :P
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Wat mij betreft blijft deze thread uiteraard gewoon open, al schelden ze me helemaal verrot. Dat zegt alleen maar wat over die mensen zelf.

haha.. das echt zon pappa en mamma quote :p

Als iemand je slaat.. keer je ze gewoon je andere wang toe.. nog zo 1 :)
Dj Lex
Nou mijn papa en mama zeiden altijd dat je keihard terug moet slaan. :D
Dan doen ze het nooit meer hehe
Dago "B" Duck
Nee, je sluit de thread en loopt laf weg ! Das een goeie.;)
Dj Lex
Had je het tegen mij????
:D :D :D
Dago "B" Duck
Nee, tegen Henkie
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Nee, je sluit de thread en loopt laf weg ! Das een goeie.;)

LoL.. flames uitlokken mag ook niet..

we hebben een C .. een L.. een O.. een S... een E... en een DDDDD

Dj Lex
Uh heb je een foutje gemaakt?
Is nog steeds open joh.
New Wave
gehghe geweldig dit :-)

Ik wil effies ook iets kwijt......als dat mag tenminste :D

Draai een plaatje Bob Marley, smoke een joint.......ga in een tuinstoel zitten.......pak je pheechee der bij en lul over iets relaxed :cool:.... EN LOOP NIET ZO TE ZEIKEN OVER EEN DUBBELZINNIGE EN USELESS TRHEADS DIE GECLOSED WORDEN.............danku......

Lex, het was niet echt serieus hoor die laatste post van henkie................................................

ik ga pitten, henkie, ik spreek jouw morgen nog wel, prutser :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement