return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Vraagje aan de Moderators (pg. 8)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik zou hier niet meer posten, maar ik begin me nu toch een beetje schuldig te voelen. Mensen gaan door mij en Dago ruzie lopen maken terwijl het eigenlijk iets was tussen ons twee. Dit zaakje berust op een vervelend misverstand waar we allebei schuldig aan waren. Ik zal het nog een keer samenvatten, want volgens mij lezen sommige mensen niet de gehele thread.
- Dago stelde een vraag. Ik gaf daar antwoord op met argumenten!, eerste twee posts.
- Toen was ik ff weg en toen vond ik dat hij door bleef zeuren (mijn mening), ik had het en nog een paar mensen uitgelegd. Toen was ik zo stom om een beetje een vervelende post te plaatsen. Dat was heel erg dom.
- Dago vond dat uiteraard niet leuk en poste daar weer op. Wat in mijn ogen mij zelf belachelijk maakte. Het ging hier over het aantal posts en wat ik poste.
- Ik vond dat echt niet kunnen en zei daar wat van. Toen kwam het woord newbie te sprake (blijkbaar had ik dat beter niet kunnen doen) maar het ging nou eenmaal over het aantal posts en het plaatsen van posts. De sfeer werd daardoor alleen maar vervelender, ook in de andere threads. De ruzie tussen mij en Dago is al weer bijgelegd.

Ik snap niet waarom iedereen nu gelijk doet of ik iets tegen newbies heb, wat dat is helemaal niet waar. Ik vind het juist leuk als er hier nieuwe mensen komen. De groep is al flink gegroeid vanaf het ontstaan van het Holland forum en dat is alleen maar leuk:) . Degene die nu zomaar dingen gaan zeggen over mensen dat ze newbies niet mogen moeten toch eerst maar de thread goed doornemen. Dago en ik zijn allebei schuldig en ik bied ook mijn excuses aan. En dat andere mensen nu plotseling worden aangevallen vind ik ook heel vervelend. Ik snap niet dat Henkie ineens wordt aangevallen. Hij heeft altijd leuke nieuwtjes en threads en hij neemt toch niemand in de zeik? En als moderator heeft hij toch alles onder controle?

Dus laten we sfeer ff gezellig houden (ja ik weet het door mij is het allemaal begonnen)
Dago "B" Duck
Beste Henkie,

tis wel zeer hypocriet om telkens maar te roepen dat er mensen zijn die maar door blijven zeiken, terwijl je zelf ook steeds reageert en ff een leuke opmerking plaatst. Maar goed, als jij mensen van dingen wil beschuldigen waar je jezelf ook schuldig aan maakt, moet je dat lekker doen. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen met hun "gezonde verstand" wel doorhebben waar hier de schoen wringt.

Je zal vast nog wel eens je neus stoten. Mij heb je er in ieder geval niet mee !

Veel plezier;)
Dago "B" Duck
Trancefool. Allereerst vond ik het geen ruzie maar eerder een een stevige woordenwisseling met wat steken hier en daar. Ik zelf voel me dan ook geen moment onprettiger o.i.d. Als jij dat wel hebt gehad is dat vervelend en ik raad je aan dat niet te doen. Zonde van je tijd. Het probleem hier is wat ik hierboven heb geschreven. Vind het gewoon laf om telkens nog ff te zeggen dat mensen doorzeiken, terwijl mensen dat op hetzelfde moment ook aan het doen zijn.

Jij bent tenminste een flinke vent om toe te geven waar je dacht fout te zitten. Niet iedereen doet dat hier.

Verder is het mijn idee dat de sfeer op het forum niet ineens is verpest als er ergens 1 thread tussen staat waar mensen een stevige woordenwisseling hebben. Men kan die thread gewoon links laten liggen en de andere threads lezen. Heb je nergens last van, probleem opgelost. Als iemand dan denkt wel te moeten reageren, moet ie niet anderen gaan beschuldigen van zeiken, want ze doen dan zelf ook mee.

Van Henkie Henk heb ik echter nog niet het idee dat ie zo flink is als jij, en iets wil toegeven wanneer hij geen gelijk heeft.

Mocht er nog enige stress heersen hier of daar, dan ben ik ervan overtuigd dat dat door de meeste TA's hiero er ergens de komende zomer op een of ander vet feest wel flink zal worden uitgesprongen !!!:)

de groetjes
Donna
idd trancefool,luister naar de wijze raad,en voel je geen moment schuldig,heeft henkie ook geen last van.
en daar komt bij dat wij al een geschiedenisje met henkie en sommige anderen hebben en dat wat er toen gebeurde zich hier weer herhaalt alleen met nu andere personen in de hoofdrol,dus aan wie zal het ne eigenlijk liggen:)
dusssss voel je nie schuldig en ga lekker weekend houden,ruzie maken we niet,we uiten een mening anders dan die van anderen en dan raken sommige forumleden in paniek,laterz:)
-=WVG=-
Lijkt me een goede conclusie voor deze thread Donna. Ik heb wel de meeste posts in deze thread gelezen maar ik had geen zin om me ermee te bemoeien. Ik heb vaak het idee dat er wat overdreven wordt in zulke discussies en daarom post ik maar geen reactie van mezelf... (mening :))

Ik ga nu niet zeggen dat deze thread dicht mag...Maar eigenlijk...ach lama...;)
TranceFool
Ja we kunnen dit onderwerp afsluiten. Maar een goeie afsluiter;) Ik ga me schuldig voelen als jullie op Henkie lopen te zeuren, dus als jullie mij geen schuldgevoel willen bezorgen, kan je daar het beste mee stoppne OK?:p :D :) ;)
Dago "B" Duck
No offence, Trancefool, maar ik voel me niet verantwoordelijk voor jou schuldgevoelens. Das iets van jou zelf.
Henkie_henk
Mij zal het bar weinig boeien hoor (k weet wie het zegt.. nog zon pappa mamma zin.. 3e al)

Ik zal van de mensen die t me wel boeit wat ze zeggen naar hun kritiek luisteren.. en er nog wat aan doen ook :)

Ik wil wel nog 1 ding zeggen.. maakt niet uit wat.. maar welk klein dingetje er ook voor de site gebeurt is geen "bla bla"

*close jij em maar blik*

Anders is Henkie weer de boeman oeeeh.. kan ik weer 3 nachten niet slapen...

Ik wens alvast alle echt ta's een fijne avond
Dago "B" Duck
Vind het wel een goed idee om voor de verandering deze thread open te laten. Als niemand meer wat te melden heeft verdwijnt ie vanzelf.
Dago "B" Duck
En een fijne avond toegewenst aan alle niet echte, en aan alle echte TA's ! Wie dat ook mogen wezen.

TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
No offence, Trancefool, maar ik voel me niet verantwoordelijk voor jou schuldgevoelens. Das iets van jou zelf.

Naja, door ons twee is dit gezeik begonnen, dus ik zou het niet zo raar vinden als jij je ook niet een beetje schuldig voelt toch?;) :)
Dago "B" Duck
Ik voel me helemaal nergens schuldig over. Ik heb helemaal geen problemen met deze thread. Wij zijn niet de enige geweest overigens die hier wat te melden hadden. Er zijn meer mensen die zich hier 'schuldig' hebben gemaakt aan 'zeiken'.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement