|
Vraagje aan de Moderators (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Trancefool, Als iemand zijn mening geeft, wil dat niet zeggen dat ie anderen loopt af te zeiken. een forum is er toch om je mening te geven? t Is alleen maar goed om stevige discussies te voeren, als je elkaar maar in de waarde laat/respecteert. Dan geldt het principe van 'no hard feelings' tenminste. en ik heb het idee dat dat nu toch ook wel het geval is? *geeft ;) aan Trancefool en Dago*
Fijn weekend...voor alle ECHTE TA's, alle ONECHTE TA's en alle NIET TA's :D :D :D
als je trouwens niets te doen hebt dit weekend, kijk dan eens op www.nexusparties.nl ;) |
|
|
| New Wave |
Ik wil nog effe iets kwijt.
Op het begin is er duidelijk antwoord gegeven op de vraag.....3 keer zelfs.....waaronder ook door mij.....
Als je inderdaad daarna gaat doordrammen dan krijg je inderdaad zulke situaties als deze hier......want dat is namelijk irri...doordrammen.....en dan heb je dus mensen tegen je
Als treads worden gesloten ligt die beslissing niet alleen bij de mods....het komt echt zelden voor dat blik of henkie een tread klosen voordat ze van andere een mening hebben gehoord...als er nou duidelijk veel mensen zijn die een tread onzin vinden.....dan wordt hij geclosed......zo gaat het hier bij TA.
Blik en henkie zitten bij iedereen wel ongeveer ( bij henkie heb ik enige twijfels door zijn roze truitje :D ) op dezelfde golflengte, en als zij vinden dat een tread geclosed moet worden...zijn de meeste het daar ook mee eens......niet dat het hiele likken is, tis gewoon zo.....klaar uit.....zo is de relatie nu eenmaal tussen vele TA-ers hier.....
En over die New Bees
...ik vind dat hier een standpunt wordt gegeven door mensen met betrekking op newbees in het algemeen......maar met die standpunt ben ik het niet eens.....
Ik ken der wel wat opnoemen waarbij ouwere TA'ers het goed kenne vinden met newbees.....je kan niet in 1 keer als newbee in een groep komen, zeker niet die al 6 maanden bestaat (voor mij 6 maanden, voor andere langer)......als ik in de stad loop en ik ga naar een groep toe en ik lul gewoon mee maar heb geen benul waar het over gaat.....wordt ik toch ook weg gekicked..das hier ook precies hetzelfde.......algemeen gedrag.........dus ook het geval als een newbee begint te zeuren of maar dingen post die geen flikker inhoud hebben........ben je inderdaad de lul.....ligt dus aan jezelf......
En ik weet 100% zeker dat ouwe TA-ers het heus relaxed vinden dat er nieuwe mensen komen..maar dan moet je wel een inbreng hebben waar we wat met zijn alle wat aan hebben......dus dat jullie vinden dat alle newbees worden achtergesteld ofzooooo..or whatever...DAS BULL!!!
Henkie en blik grijpen in wanneer dat nodig is.....en mijn persoonlijke mening doen ze dat aardig goed...................
zo......dat was mijn zeggie........en nu gaan we het weer gezellig en informatief houden :D LATOZ |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Trancefool, Als iemand zijn mening geeft, wil dat niet zeggen dat ie anderen loopt af te zeiken. een forum is er toch om je mening te geven? t Is alleen maar goed om stevige discussies te voeren, als je elkaar maar in de waarde laat/respecteert. Dan geldt het principe van 'no hard feelings' tenminste. en ik heb het idee dat dat nu toch ook wel het geval is? *geeft ;) aan Trancefool en Dago*
Fijn weekend...voor alle ECHTE TA's, alle ONECHTE TA's en alle NIET TA's :D :D :D
als je trouwens niets te doen hebt dit weekend, kijk dan eens op www.nexusparties.nl ;) |
Mening geven en dicussieren, tuurlijk, maar als ik belachelijk wordt gemaakt (wat nu is bijgelegd) kan ik erg kwaad worden. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Op het begin is er duidelijk antwoord gegeven op de vraag.....3 keer zelfs.....waaronder ook door mij.....
Als je inderdaad daarna gaat doordrammen dan krijg je inderdaad zulke situaties als deze hier......want dat is namelijk irri...doordrammen.....en dan heb je dus mensen tegen je
Als treads worden gesloten ligt die beslissing niet alleen bij de mods....het komt echt zelden voor dat blik of henkie een tread klosen voordat ze van andere een mening hebben gehoord...als er nou duidelijk veel mensen zijn die een tread onzin vinden.....dan wordt hij geclosed......zo gaat het hier bij TA.
Blik en henkie zitten bij iedereen wel ongeveer ( bij henkie heb ik enige twijfels door zijn roze truitje :D ) op dezelfde golflengte, en als zij vinden dat een tread geclosed moet worden...zijn de meeste het daar ook mee eens......niet dat het hiele likken is, tis gewoon zo.....klaar uit.....zo is de relatie nu eenmaal tussen vele TA-ers hier.....
En over die New Bees
...ik vind dat hier een standpunt wordt gegeven door mensen met betrekking op newbees in het algemeen......maar met die standpunt ben ik het niet eens.....
Ik ken der wel wat opnoemen waarbij ouwere TA'ers het goed kenne vinden met newbees.....je kan niet in 1 keer als newbee in een groep komen, zeker niet die al 6 maanden bestaat (voor mij 6 maanden, voor andere langer)......als ik in de stad loop en ik ga naar een groep toe en ik lul gewoon mee maar heb geen benul waar het over gaat.....wordt ik toch ook weg gekicked..das hier ook precies hetzelfde.......algemeen gedrag.........dus ook het geval als een newbee begint te zeuren of maar dingen post die geen flikker inhoud hebben........ben je inderdaad de lul.....ligt dus aan jezelf......
En ik weet 100% zeker dat ouwe TA-ers het heus relaxed vinden dat er nieuwe mensen komen..maar dan moet je wel een inbreng hebben waar we wat met zijn alle wat aan hebben......dus dat jullie vinden dat alle newbees worden achtergesteld ofzooooo..or whatever...DAS BULL!!!
Henkie en blik grijpen in wanneer dat nodig is.....en mijn persoonlijke mening doen ze dat aardig goed...................
zo......dat was mijn zeggie........en nu gaan we het weer gezellig en informatief houden :D LATOZ |
Kijk daar ben ik het 100% mee eens, dit zeg ik ook al de hele tijd:) |
|
|
| Dj Lex |
En over die New Bees
Zo jij tikt de spijker op ze kop.
Dat heb je gewedlig gezegd
ben het er helemaal mee eens :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
Is het echt zo vreemd dat iemand die hier nog niet zo lang komt, vragen stelt over wanneer en hoe threads worden gesloten, daarop antwoord krijgt, en zich vervolgens hardop afvraagt wat daar de redenen voor zijn. Ik krijg het gevoel dat je de zaken hier gewoon klakkeloos moet aannemen en je mond houden en anders maar gewoon weg moet wezen. Anders ben je gelijk aan het doordrammen of zoals het hier ook heet: "zeiken".
---------
Trancefool schreef: "Ik ben geen moderater, maar het lijkt me niet echt moeilijk wanneer een thread wordt gesloten. En ik denk dat meestal iedereen het daar toch wel mee eens is."
->->Voor mij was het op dat moment wel moeilijk, want ik wist het dus nog niet.En later bleek dus dat ik het er niet mee eens was, zoals de meesten. Dat mag toch wel?
---------
Trancefool schreef: "En mij lijkt ook wel dat je snapt wanneer een onderwerp doelloos of afgesloten is."
->Ik denk dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft
---------
Henkie Henk schreef vervolgens: "Ow nog ff wie het bepaalt.. goh wie zouden dat nou kunnen zijn.. Vaak doen de moderators de beslissingen nog in overleg.. of ze worden gesloten op velerverzoek (jij kan naar mijn weten niet de pms lezen die ik krijg) Er wordt niet alleen gevraagd om een thread te sluiten in t forum zelf..
Met een beetje gezond verstand zijn al jouw vragen te beantwoorden hoor..
Maar dat jij toevallig je replytje niet bij een geclosede thread kon zetten is niet mijn probleem."
->Volgens een van de moderators had ik het dus gewoon zelf kunnen bedenken, want blijkbaar is het logisch dat iedereen met een 'gezond verstand' het weet. Vinden jullie dit een normale reactie van een moderator op een vraag van iemand die hier net komt kijken? Wordt er hier niet 'gezeken' dan? Wie is er nu begonnen met een bepaalde toon aan te slaan? Ik had nog nooit een pms gestuurd of ontvangen en er ook helemaal niet aan gedacht, sorry !
Daarna beginnen volgens mij de meeste mensen zeikopmerkingen te maken, zelfs in ander threads! Maar op een of andere manier ben ik de schuldige. En daar mag ik vervolgens niet op reageren want dan ben je een zeikerd. Geweldig forum, zoals dat hier gaat, applaus !!!!
Nou maar hopen dat het niet wordt verpest door zeikerds zoals ik !
Tjongejonge, wat vind je er nu zelf van?
Ik ben nog steeds van mening, dat een forum op het net een plek is waar mensen over van alles en nog wat kunnen lullen. Mensen met een gemeenschappelijke interesse gaan naar hetzelfde forum. Iedereen hier lult over vanalles. Ik vind het dan ook geen probleem dat er een thread wordt begonnen over 1 onderwerp en dat vervolgens het gesprek zijn loop heeft en het onderwerp kan veranderen. Anders worden de gesprekken wel erg mager en inhoudsloos denk ik, of je moet dan telkens weer een andere thread gaan openen.
Ik heb nooit beweert dat het hier maar meteen moet gaan zoals ik erover denk. Ik krijg wel het gevoel dat je hier moet gaan denken, zoals de meer ingewijde personen. |
|
|
| Henkie_henk |
En over die New Bees
whahaaa we love you new_wave we do! :)
ZO dat zijn weer wat priviliges voor je :D
Eh dago b.. discussie opnieuw oprakelen hoeft nie hoor |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ik weet dat jij het liever bij een paar kreten houdt op zijn tijd, Henkie. Ook mooi meegenomen dat je de mening van een ander, die wel de moeite neemt zijn mening te beargumenteren, nu gewoon ff makkelijk kan beamen ! Helaas is niet iedereen zoals jij.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ik weet dat jij het liever bij een paar kreten houdt op zijn tijd, Henkie. Ook mooi meegenomen dat je de mening van een ander, die wel de moeite neemt zijn mening te beargumenteren, nu gewoon ff makkelijk kan beamen ! Helaas is niet iedereen zoals jij.... |
Kijk nu moet je zo langzamerhand maares je smoel gaan houden..
Je loopt te lullen dat als je deze discussie niet goed vind je je er maar nie mee moet bemoeien.. bemoei ik me er amper mee..is het weer nie goed
Er is een verschil tussen kritiek.. en kankeren.. jij zit nu al geruime tijd op dat 2e.. de hele tijd op alles elk argument elke zin of wat maar ook loop je te piepen.. mog je 3 posts gelede al mee ophoude.. t is nu ook geen "mening verkondigen" meer.. t is gewoon janken..
Nog ff een vraagje.. hoe kan jij als newbie.. wat je zelf toegeeft nou weten dat ik het graag op een paar kreten houd?? Damn hey.. doe je netjes.. heb je al me posts lope lezen??
Gelukkig is niet iedereen zoals mij.. maar nog beter is niet iedereen zoals jij.. zouden me oren gaan bloeden van al dat gezijk.. |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Tis goed met je |
|
|
| Dj Lex |
Hey jongens laten we er mee stoppen ok.
We hebben de laatste paar weken genoeg discussies gehad en we zouden weer gezellig gaan doen toch. :D
Zand erover zeg ik. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zand erover zeg ik |
hehe, en als Lex dat zegt...
Dan is dat ook gewoon zand erover ! ;)
Trouwens deze thread is wel verassend. Steeds als ik denk aah eindelijk afgelopen...Staan er de volgende dag weer 2 blz bij met precies hetzelfde maar dan in andere woorden (soms ook dezelfde woorden)...Niet echt nodig lijkt me...Maar ja wie ben ik...:) |
|
|
|
|