|
Vraagje aan de Moderators (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
In het sportsforum zijn deze discussies niet nodig...
Daar is alles "pais en vree"...
Alles onder controle...(Lingens Blond)
:) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Nou Blik, misschien dacht de persoon in kwestie wel: " Laat ik m'n eigen thread over 'Tiesto op extrema' maar openen, dan kan ik hem laten dichtgooien wanneer ik wil. 8-) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
M.a.w. hij zou het liefst roepen: Alle Marokanen zijn slecht. En vervolgens de thread sluiten zodat niemand meer kan reageren. Begrijp ik het nu verkeerd of wordt het forum hier door een moderator bijgehouden die sterk richting racisme neigt?
|
Aangezien je niemand wilde aanvalle zal k nog ff zegge waarom ik iets schreef zoals.. "you dont know half how hard it is for me to bla bla" ik zei dat omdat iemand zei het mij niet te doen.. goh wel lullig om je grappen een beetje uit te gaan leggen.. maarja..
Dus het was niet zoals jouw interpretatie was met je andere woorden plaatsen voor mijn humor (die jij niet snapt)
Ow ja voor de rest heb ik kaal koppie.. hakenkruis op me rug.. join the clan..
Die thread sluiten ging niet vanuit mn eigen initiatief.. fastdjmp3 wilde t zelf.. miss p ook en wat andere.. zelf kon je ook wel zien dat niemand zn standtpunt t.o.v. marokkanen in nederland ging veranderen.. zou alleen maar flames en flames komen.. thread closed dus..
Ow ja dago "B" er is natuurlijk een niet begrijpen en een "niet willen begrijpen"...
nog meer? |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Was er aanlijding om sarcastisch te doen dan, Henk? Affijn, je zal mijn begrip van sarcasme nog wel tegenkomen bij het " in de gaten houden" van het forum. Smakelijk. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Nou Blik, misschien dacht de persoon in kwestie wel: " Laat ik m'n eigen thread over 'Tiesto op extrema' maar openen, dan kan ik hem laten dichtgooien wanneer ik wil. 8-) |
ja, dat kan hij best wel denken ja, maar ik denk dat hij dat best wel in die 2 of 3 andere threads kan doen, ééntje ging over foto's van Extrema, dus daar valt weinig te lullen over hoe fantastisch Tiesto wel niet was.......en die andere thread ging juist precies over Tiesto, over dat hij weer dezelfde set had gedraaid als dat ie al een paar maanden doet...........oftewel......perfect om je mening te geven dacht ik zo........:rolleyes:....of dacht jij van niet??
en of hij nou wilde of niet, die thread werd zo snel mogelijk dichtgegooid...........wegens nutteloosheid omdat er al een paar andere threads over hetzelfde onderwerp waren........ |
|
|
| Blik |
| ow ja, je zegt het maar als je het tijd vind om hem te closen.......:p |
|
|
| -=WVG=- |
| Gooi dicht, gooi dicht...:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Gooi dicht, gooi dicht...:rolleyes: |
neej, dat mag Mr. Dagobert Duck bepalen |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Was er aanlijding om sarcastisch te doen dan, Henk? Affijn, je zal mijn begrip van sarcasme nog wel tegenkomen bij het " in de gaten houden" van het forum. |
Voor mij is er bijna altijd aanleiding om sarcastisch te doen joh..
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Smakelijk.
|
Dankje..
enneh hou jij het forum maar in de gaten lol :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
Ik had het al begrepen Blik. Ik kan je daar ook niet helemaal ongelijk in geven. Snap alleen niet waarom je hem dan niet verwijdert, eventueel voor de overzichtelijkheid. Als je hem niet dichtplakt dan zal hij toch vanzelf afzakken en verdwijnen en als er mensen reageren zou het best een interessante thread kunnen zijn. Je wil me toch niet vertellen dat elke thread zich helemaal aan het onderwerp moet houden.
En wat mijn vorige reactie op jou betreft. Ik was al begonnen met bewijzen dat ik enig begrip van sarcasme heb. :D Als je hier een eigen thread start kan je hem toch zelf wanneer je wil laten dichtgooien ?! |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Mooi, dan verschillen we op dat gebied niet veel dan... Overigens heb ik weinig behoefte om dit forum in de gaten te houden. Vroeg mezelf alleen af of het zin heeft hier iets te posten als de discussie halverwege wordt afgekapt. |
|
|
| magrec |
ik ben het wel ééns met dago b duck.
al zegt de maker van een thread dat ie gesloten moet worden dan hoeft dat toch niet meteen...
Ik start een thread en op het moment dat ik de meningen die er worden neergezet in de replies mij niet aanstaan dat ik dan ff zeg sluit hem maar?
Een moderator moet niet alleen afgaan op pm's en andere mailtjes van mensen naar mijn mening. |
|
|
|
|