|
Vraagje aan de Moderators (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
? exactly wat ik verwachtte....waarom nou gelijk zo sarcastisch? zucht..als we het goede voorbeeld niet krijgen
[edit] nou moet ik ook maar ergens een smilie plaatsen eigenlijk[/edit]
:D hihihahahehehuhu |
als ik geen geintjes meer mag maken, dan ga ik maar sarcastisch liggen te doen hoor......:D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Mag ik nou ook weer wat zeggen of ligt dat weer geheel anders? :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Mag ik nou ook weer wat zeggen of ligt dat weer geheel anders? :D |
Ga je gang Dago....
enne bij de weg: Dit geldt voor iedereen, vanaf nu geen geintjes meer zonder dat je het erbij zet dat het een geintje is ok? J/K:p :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
 |
|
|
| Dago "B" Duck |
Joepie !!!!!!!!:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Jezus, krijg kramp in m'n vinger.
Volgens mij wordt het vanaf nu helemaal te gek op dit forum. ( Voor zover dat nog niet het geval was, dan..) |
|
|
| TranceFool |
| Oppassen dat deze thread niet te doelloos wordt anders moet Blik em sluiten J/K :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
Maak me niet zenuwachtig he, Trancefool, hihi.
Heb trouwens niet het idee dat Blik een triggerhappy-threadcloser is.:) |
|
|
| Blik |
doelloze thread
**thread closed**
oops, vergeet ik hem zomaar te sluiten:p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Lichte vorm van progressieve MDMA-dementie?? |
|
|
| Dago "B" Duck |
| ! Vergeten om er een smiley bij te proppen. Volgens mij krijg ik er zelf ook last van. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Lichte vorm van progressieve MDMA-dementie?? |
nee, ik ben drugsvrij..........nog nooit iets gebruikt........alleen alcohol natuurlijk:) |
|
|
| Dago "B" Duck |
Alcohol is de basis voor een gezond bestaan ! :D
Hoewel je daar toch ook behoorlijk van kan dementeren..... |
|
|
|
|