|
Vraagje aan de Moderators (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dago "B" Duck |
Ik heb niet gezegd dat je niks zinnigs zegt. Heb alleen gesuggereerd dat je liever inhoudsloos gewauwel hebt. Ik heb ook niet gezegd dat je geen argumenten kan geven. Ik heb gezegd: Probeer eens argumenten te geven.
Als volgens jou alles goed loopt op dit forum, wil dat nog niet zeggen dat ik daar hetzelfde over denk. Het lijkt er aardig op dat enige vorm van kritiek op dit forum niet wordt gewaardeerd, op z'n zachts gezegd.
Ik heb ook niet gezegd dat er alleen voor mij threads moeten worden opengelaten. Het feit dat ik niet vaak post op dit forum wil niet zeggen dat ik niet vaker ga posten. Ik heb m'n vragen gesteld om te kijken of het zin heeft om hier iets te melden.
Als ik als enige een 'probleem' heb op dit forum, moet ik dan m'n mond houden? Tel je dan niet mee? Ben je dan meteen een zeikerd? ik vind dat zelf erg eng. Kijk de geschiedenisboeken er op na. De enige die me enigszins normaal van antwoorden voorziet is Blik. De rest reageert op een zeikerige manier alsof ik iets belachelijks vraag, (zoals je weet ben ik hier nog niet zo vaak geweest als jij, dus ben ik nog niet zo bekend met de 'verboden' onderwerpen) terwijl daar in andere threads ook nog eens wat zeikerige opmerkingen over worden geplaatst. Ik ben niet begonnen met zo'n zeikerige ondertoon.
Waarom is de discussie kansloos? Omdat we het niet eens worden? Omdat ik me niet bij de rest van de kudde aansluit?
Bij de weg, ik kan het ook over wat anders hebben...en ik zou deze discussie ook niet te persoonlijk opvatten, maar ik vind het niet verkeerd om ergens eens stevig over door te bomen.
Ik las dat je Eye-Riz kent (i.i.g. haar muziek) Ze draait voortaan wekelijks, samen met UP in een tentje in Utrecht. Misschien woon je in de buurt. Kunnen we onze meningsverschillen misschien bijleggen onder het genot van vette Trance. Zal je merken dat ik niet altijd "zeik".
Groetjes Dago:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Als ik als enige een 'probleem' heb op dit forum, moet ik dan m'n mond houden? Tel je dan niet mee? Ben je dan meteen een zeikerd? ik vind dat zelf erg eng. Kijk de geschiedenisboeken er op na.
|
haha met wat vergelijk je dit?? haha onderdrukking in Rusland?? haha.. dis echt goei :p
Hey ga ff in de zon zitte.. (doe wel een pet op anders krijg je weer een zonnesteek) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | You dont even know.. half how hard it is for me not to say "all moroccans are bad" and close the thread.. |
Ga jij maar eens in een ver donker hoekje over deze opmerking van jou zitten nadenken! |
|
|
| TranceFool |
Nee, sorry ik woon in Rotterdam. dus dat feest gaat helaas niet door. Ik snap je vraag ook wel, maar je hebt daar van verschillende mensen antwoord op gekregen ik snap dan niet waarom je dan door blijft vragen (over waarom een thread gesloten wordt en over waarom die thread over die marokanen en over tiesto werd gesloten). Aan het begin was het misschien nog niet zo'n kansloze thread, maar als je eenmaal antwoord hebt hoef je toch niet door te vragen, wat op een gegeven moment zeuren wordt, in mijn ogen dan.
En ik zou toch nog maar ff de thread goed lezen want ik heb mijn mening onderbouwd en ik kan em ook zeker onderbouwen, of moet ik ze opsommen voor je? |
|
|
| Dago "B" Duck |
Henkie Henk, bij deze wil ik ff melden dat mijn vorige post nergens op slaat. Sorry. maar ik heb je post op de eerste pagina gemist, waarin je je opmerking nader toelicht. Mijn verbinding laat te wensen over ( kutcasema), waardoor het gebeurt dat ik iets wil posten en er vervolgens meerdere posts zijn gedaan door mensen met een betere verbindingen, zodat ik wel eens een post te laat bemerk.
Affijn, bij deze dus....
Veel plezier in de zon. Van zonnesteken heb ik eigenlijk nooit last. Hoe meer zon hoe beter. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Dago ,maak een nieuw acount aan ,en ga onder een andere naam hier opnieuw beginnen ,zo maak je je hier niet polulair |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Dago ,maak een nieuw acount aan ,en ga onder een andere naam hier opnieuw beginnen ,zo maak je je hier niet polulair |
Goeie post AFTERNATIVE (hopsakee, weer een kansloze post van mij Dago, kan je de tel nog bijhouden????) |
|
|
| Dago "B" Duck |
Is het belangrijk om hier populair te zijn dan? Beetje laf om onder een andere naam te gaan posten. Als mensen me niet mogen of niet de moeite willen nemen me beter te leren kennen is dat jammer. Mijn motto is " graag of niet".
Mooi dat je m'n vraag wel begrijpt Trancefool. Ik denk dat dit niet de enige thread is waar wordt doorgeneuzeld of hier en daar wat sarcastische opmerkingen worden geplaatst. Je kan me toch ook wel begrijpen als ik ineens van een aantal kanten wordt aangesproken alsof ik iets raars vraag en in een andere thread hier en daar ook nog eens een steekje onder water wordt gegeven, dat ik dan reactie geef.
Veel plezier met het weer en je ziet me nog wel in Rotterdam de 11de. Ik ben die zeikerd die daar rondloopt ! ;) |
|
|
| Dago "B" Duck |
Ik heb je blijkbaar nogal in je zieltje aangetast, of niet Trancefool, aan je reacties te merken.
Je post is niet kansloos. Maar nu loop je wel zelf door te zeiken. Beetje hypocriet vind je niet? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| als jij ooit nog aan de 400 postst komt ,magje "ZeikAddict" onder je naam zette :stongue: |
|
|
| Dago "B" Duck |
Bedankt !
En de rest: "Kuddedier nr.***" of wat? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
als jij ooit nog aan de 400 postst komt ,magje "ZeikAddict" onder je naam zette :stongue: |
en waar kom jij opeens vandaan??? Dit is een discussie tussen Henkie Trancefool en Dago..........ik vind eigenlijk niet dat jij zomaar dan dago af kan zeiken zonder dat je al eerder in de discussie hebt meegedaan...........geef dan tenminste eerst nog even je mening over zijn vragen die hij gesteld heeft........is wel zo netjes vind ik eigenlijk |
|
|
|
|