|
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM
|
View this Thread in Original format
| Jimmy |
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM
Zaterdag 3 April 2004 zal de eerste editie van Carl Cox & friends plaats vinden in de Ahoy in Rotterdam van 22:00 - 07:00. Carl heeft na het succes van dit concept in Ibiza deze zomer besloten om samen met UDC dit concept naar Nederland te brengen.
De avond zal bestaan uit Live Optredens, back 2 back dj sets en een marathon set van Carl, de volledige line up zal in de loop van het nieuwe jaar bekend gemaakt worden en zal bestaan uit nationale en internationale artiesten die persoonlijk wat voor Carl betekenen.
UDC Crew |
|
|
| SnuggLe |
| Hoe bedoel je tegelijk :D |
|
|
| Jimmy |
Haha..:D
dit evenement lijkt me wel gaaf btw, goeie locatie. Ik wil hier wel naar toe gaan.:cool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jimmy
Haha..:D
dit evenement lijkt me wel gaaf btw, goeie locatie. Ik wil hier wel naar toe gaan.:cool: |
????
Ahoy is geen goeie locatie hoor. De twee keer dat ik er geweest ben von ik het maar een ongezellige rotzooi. Drie keer nix |
|
|
| kolkiewolkie |
| en nou is het natuurlijk afwachten welke draad overleeft ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
????
Ahoy is geen goeie locatie hoor. De twee keer dat ik er geweest ben von ik het maar een ongezellige rotzooi. Drie keer nix |
Helemaal mee eens, drie nix. Eén keer geweest tijdens een feest, tis een sfeerloze bagger locatie.
Maar verders ziet dit feessie er wel veelbelovend uit. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe bedoel je tegelijk :D |
Maar jij had de datum fout :p
Zullen we hier dan maar de thread van maken? :) |
|
|
| basvh |
HOE MOET IK GVD KUNNEN SPAREN VOOR DE ZOMER ALS DE ENE NA DE ANDERE LEKKERE LINE-UP WORDT BEKEND GEMAAKT!!!!!!!
Maar goed toch altijd wel leuk om te zien dat UDC ook de ballen hebben om een leuk feestje te bedenken en neer te zetten!
Trouwens ik denk dat je voor 99% zker michel de heij ook wel op de line up kan zetten!
IK ben ook wel benieuwd hoeveel volk hier nu op af komt.Ik heb wel beetje mijn twijfels?!?! En ben benieuwd in welke hal ze het doen van het AHOY complex! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Trouwens ik denk dat je voor 99% zker michel de heij ook wel op de line up kan zetten!
|
Michel de Hey
Johan Cyber
en Steve Racmad mag je ook wel op de lineup zetten.
Komen zeker. San Lee ook denk ik. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Michel de Hey
Johan Cyber
en Steve Racmad mag je ook wel op de lineup zetten.
Komen zeker. San Lee ook denk ik. |
jajaj zker wel.
wat voor live acts zullen ze boeken?
trouwens onze grote vriend marxman zal wel de mic in zijn handen nemen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
jajaj zker wel.
wat voor live acts zullen ze boeken?
trouwens onze grote vriend marxman zal wel de mic in zijn handen nemen. |
Denk nie veel meer.
Tis maar 8 uur, en Cox doet een extralange set zelf.
Dus 4 uur Cocks, 1 uur michel, 1 uur Steve, 1 uur Johan Cyber, heb je niet veel over :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denk nie veel meer.
Tis maar 8 uur, en Cox doet een extralange set zelf.
Dus 4 uur Cocks, 1 uur michel, 1 uur Steve, 1 uur Johan Cyber, heb je niet veel over :D |
No way man die dj's komen echt niet, ik zou eerder denken aan wat er op de global stage stond op dancevalley (kruse, de hey een vette live act enzo)
Als je hoort welke dj;s hij op ibiza had (laurent garnier, mills :D :D) |
|
|
|
|