return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Roken op Dance-party's???? (pg. 10)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by DjRV
hoezit het eigenlijk met de ROOKMACHINES op feesten??


dat meurt ook inderdaad, maar daar zitten geen kankerverwekkende stoffen in :)
jp
Mag een joint wel als er geen tabak in zit? ;)
DjRV
quote:
Originally posted by jp
Mag een joint wel als er geen tabak in zit? ;)


of een ploffie? :nervous: :nervous: :stongue:
Donna
quote:
Originally posted by ahp2002
dat meurt ook inderdaad, maar daar zitten geen kankerverwekkende stoffen in :)



kun je dat misschien ff onderbouwen?
Wie heeft dat gezegt en waarmee is dat bewezen?
Zijn er proeven mee gedaan en zo ja,wat waren de uitslagen??

Ik wil duidelijkheid over "The SmokeMasjien"!!
ahp2002
quote:
Originally posted by Donna
kun je dat misschien ff onderbouwen?
Wie heeft dat gezegt en waarmee is dat bewezen?
Zijn er proeven mee gedaan en zo ja,wat waren de uitslagen??

Ik wil duidelijkheid over "The SmokeMasjien"!!


Bush heeft dat gezegd en als vrome Nederlander volg ik natuurlijk in die conclusie
ahp2002
Haha ik tikte trouwens wat zoekwoordjes in op google over roken en op echt ELK forum gaat de discussie zoals hier. strijd op leven en dood zeg maar :p

bijv: http://forum.fok.nl/showtopic.php/364441/1/1000
Donna
Kep r meer lol om 2 be honest dan dat ik me in strijd voel;)

Er zijn me bigger things in life afgenomen dan mn rokertje,dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen:p
Asperge
quote:
Originally posted by Donna
dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen:p


egoistische zak:D :p
Jappio
quote:
Originally posted by Blik
gaan we weer :rolleyes:

ik heb het nooit over jou gehad mens!!! Maar dit is nu eenmaal jouw manier van discussieren :rolleyes: Kun je het niet winnen met argumenten ga je maar persoonlijke flames geven.

Ik heb geprobeerd met argumenten te komen in deze discussie, maar als je dit als reactie krijgt houdt het voor mij ook op. Beetje jammer dat een goede discussie (want dat was het tot voor kort) opeens moet omslaan in persoonlijke flames...

ik zal me ook niet meer bemoeien met de discussie, jullie zoeken het maar uit, lang leve de accijnsverhoging :rolleyes:


Naja een goeie discussie?

ik geef je overigens wel helemaal gelijk; Je zou van het oudste member van ons forum toch wel wat meer volwassenheid mogen verwachten :rolleyes:

en t enige dat ik nog over deze "discussie" wil zeggen is dat we het over dit standpunt toch niet eens worden, en daarom is het mooi dat een wetgeving bepaalde dingen kan afdwingen. Het is gewoon niet houdbaar om roken in openbare gelegenheden te blijven tolereren. Flame me maar weer op jouw welbekende lage manier donna :) Ik denk dat als je je zo druk blijft maken je niet sterft aan longkanker maar aan een hartaanval :rolleyes: Is voor de samenleving ook weer een betere oplossing
Donna
Jouw probleem qua mij heeft me al nooit geboeid,en naja,wees jij de ouwe saaie lul maar van dit forum,veel succes;)

De Asperge daarentegen kan ik erg waarderen *grinz* :D

Ben idd een zak want heb meer ballen dan velen hier ooit zullen bezitten:tongue3

New Wave
Ach lieve kijkbuiskinderen, iedereen moet gewoon optyfen met dat gerook.
Sperma van de NIET rokende mensen wordt alleen maar slechter door die kanker(verwekkende)lucht van die zwartlongen teringlijers.
De rokers zorgen er voor dat over 20 jaar alleen nog maar mongolen over de wereld huppelen!
Overal sprinklers aan het plafont en super gevoelig zetten, bij elk rookpluimje sigarettenrook gas uit die dingen laten lopen, geen water, nee GAS! Die rokende mensen moeten het maar eens ruiken wat pas goor is!

oehoeh :)
ROFL
quote:
Originally posted by New Wave
Ach lieve kijkbuiskinderen, iedereen moet gewoon optyfen met dat gerook.
Sperma van de NIET rokende mensen wordt alleen maar slechter door die kanker(verwekkende)lucht van die zwartlongen teringlijers.
De rokers zorgen er voor dat over 20 jaar alleen nog maar mongolen over de wereld huppelen!
Overal sprinklers aan het plafont en super gevoelig zetten, bij elk rookpluimje sigarettenrook gas uit die dingen laten lopen, geen water, nee GAS! Die rokende mensen moeten het maar eens ruiken wat pas goor is!

oehoeh :)


En voelen. Nouja, je bent tenminste wel duidelijk :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement