return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Roken op Dance-party's???? (pg. 7)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dump daar dan ook Jean en Gielen!


Met als special act Cooliooooo :toothless

Trouwens ff off-topic, dit is een record voor onze Trancezonert, nog nooit zoveel replies op een draadje van hem.
Blik
op zich wel typisch

de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus.

Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan.

ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Speciaal voor de mensen die graag uitgaan in rookvrije ruimtes: http://www.rookvrijswingen.nl/


swingen?:D
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio
weten we ook gelijk op welk niveau jij je bevindt


ja en gelukkig beargumenteer jij al je uitspraken zo overvloedig, dat jij wél de indruk wekt je op een duizelingwekkend hoog niveau te bevinden :rolleyes:

en ik wil best ingaan op je causale verband. natuurlijk bestaat er een causaal verband tussen een meerderheid van rokers in een kroeg en het feit dat er gerookt mag worden.
maar net als drank hoort roken bij een kroeg, dus als je besluit om naar de kroeg te gaan weet je waar je mee te maken kunt krijgen. hou je niet van de factoren die onlosmakelijk met een kroeg verbonden zijn, dan moet je of de kroeg niet bezoeken of je er maar bij neerleggen.

ik snap wel waar je heen wilt met je causale verband, het doet alleen niet terzake in deze discussie!
AlFerox
quote:
Originally posted by Blik
op zich wel typisch

de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus.

Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan.

ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest


je moet mijn replies lezen!

op een houseparty wordt nu eenmaal gezopen/drugs gebruikt en gerookt, (woei, shocking!) als je daar niet mee geconfronteerd wil worden moet je er lekker niet heen gaan!

je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! en ga je er wel heen, prima! maar ga dan niet zeuren, over rook, dronken mensen of figuren die drugs hebben gebruikt hebben ofzo. je weet namelijk dat je daar mee te maken kunt krijgen door er naartoe te gaan. it's all in the game!

vooralsnog mag er in de horeca nog gerookt worden, dus is dit de situatie!

en dat verhaal over aanpassen is echt gelul, want in openbare ruimtes mag niet gerookt worden, in de trein en op overdekte stations mag per 1 jan. niet meer gerookt, per 1 jan mag in sportkantines niet meer gerook worden.. dus waar moet jij je aanpassen aan rokers dan?
ja, in de kroeg of op een feest. plekken waar de mogelijkheid tot roken een vanzelfsprekendheid is!

een kroeg of feest waar je niet mag roken, is voor mij duidelijk niet geloofwaardig.
AlFerox
als ik heel graag patat eet maar niet tegen de frituurlucht in een snackbar kan, dan ga ik niet naar de snackbar!
ga ik er wel heen dan moet ik niet gaan zeuren over die frituurlucht want die is onlosmakelijk verbonden met de snackbar.

hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!!
Asperge
quote:
Originally posted by AlFerox
hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!!


bull, kijk naar amerika;)
Blik
quote:
Originally posted by AlFerox
je moet mijn replies lezen!

op een houseparty wordt nu eenmaal gezopen/drugs gebruikt en gerookt, (woei, shocking!) als je daar niet mee geconfronteerd wil worden moet je er lekker niet heen gaan!

je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! en ga je er wel heen, prima! maar ga dan niet zeuren, over rook, dronken mensen of figuren die drugs hebben gebruikt hebben ofzo. je weet namelijk dat je daar mee te maken kunt krijgen door er naartoe te gaan. it's all in the game!

vooralsnog mag er in de horeca nog gerookt worden, dus is dit de situatie!

en dat verhaal over aanpassen is echt gelul, want in openbare ruimtes mag niet gerookt worden, in de trein en op overdekte stations mag per 1 jan. niet meer gerookt, per 1 jan mag in sportkantines niet meer gerook worden.. dus waar moet jij je aanpassen aan rokers dan?
ja, in de kroeg of op een feest. plekken waar de mogelijkheid tot roken een vanzelfsprekendheid is!

een kroeg of feest waar je niet mag roken, is voor mij duidelijk niet geloofwaardig.


ik vind het ook helemaal niet erg om in een kroeg te staan waar gerookt word. het ging mij vooral om de opmerkingen van sommige mensen hier waarin gezegd word dat de niet-rokers zich maar aan de rokers aan moeten passen. Dat vind ik niet kunnen, en de redenen daarvoor heb ik gezegd.

Ik ben er in ieder niet rouwig om als de accijnsen met 50 eurocent stijgen vanaf 1 januari. Dan word een pakje 4 euro per stuk. Een flink aantal mensen uit mijn klas zijn al gestopt met roken omdat er zo'n accijns-verhoging aankomt. Hoe minder mensen roken, des te beter vind ik.

En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.
Subsonik
quote:
Originally posted by Blik
En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.


Nou dat het ik dus laatst voor het eerst meegemaakt tydens uitgaan, wat werkte dat goed zeg:rolleyes:die constante stroom van binnen naar buiten en andersom, na 1.5 uur zijn de asbakken maar weer uit de kast gehaald.

En hoe wil je dat op een feest als innercity voor elkaar krijgen?? iedereen voor een peuk roken naar buiten?
Donna
quote:
Originally posted by Asperge
bull, kijk naar amerika;)



lol,daar lopen ze op hamburgers en prozac,gezond volkje:)

En boeiend of ik in dit specifieke onderwerp ego overkom,ik weet dat ik niet ego ben,ik rook mn peuk,en als t je nie aanstaat rot je maar uit mn buurt,zo,klaaaaaaaaaaaar

AlFerox
quote:
Originally posted by Asperge
bull, kijk naar amerika;)


idd, het land waar ze hun zaakjes prima op orde hebben! :toothless

amerika, lijkt me nou niet het meest wenselijke referentiekader :rolleyes:
AlFerox
quote:
Originally posted by Blik
En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.


ja amerika, prachtig land. geen land waar drugs zo verboden zijn als in amerika, en tegelijkertijd geen enkel land waar het drugsmisbruik ook zo exorbitant hoog is als daar!

hetzelfde geld voor alcoholmisbruik onder minderjarigen.

laten we vooral gelijksoortige situaties als in the states nastreven!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement