return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Roken op Dance-party's???? (pg. 6)
View this Thread in Original format
AlFerox
quote:
Originally posted by MaGiK54
Speciaal voor de mensen die graag uitgaan in rookvrije ruimtes: http://www.rookvrijswingen.nl/


:toothless :toothless :toothless

geweldig!! wat een figuren moeten daar rondlopen zeg :toothless
ahp2002
quote:
Originally posted by AlFerox
een sigaretje roken op een feest niet.


nog niet :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
je KIEST er zelf voor om naar een kroeg/café/feest te gaan en daarmee dus ontegenzeggelijk ook voor de consequenties (waaronder te maken krijgen met mensen die roken). het bezoeken van feesten is geen sociaal grondrecht ofzo, een feest is geen openbare ruimte. je hebt weldegelijk een andere keuze: er gewoonweg niet heen gaan.
ben je het namelijk niet met de consequenties van een feestbezoek eens, dan moet je er niet heen gaan. niemand dwingt je een feest te bezoeken, noch is het bezoeken van feesten een sociaal grondrecht waarop iedereen aansprak kan maken ofzo!!

nog iets, misschien ben ik dan te idealistisch/romantisch maar: ik vind zeiken om een beetje rook dus absoluut niet binnen de housecultuur passen.. maarja, das een ander verhaal.

bovendien gaat jouw vergelijking met die voetbalrellen pas mank.. iemand in elkaar rammen tijdens een voetbalwedstrijd is nog altijd bij wet verboden, een sigaretje roken op een feest niet. dus natuurlijk kun je supportersrellen niet goedpraten door te zeggen: 'dat hoort nu eenmaal bij het voetbal en daar kies je voor'.


Wat aph2002 zegt idd, NOG niet!
Ben het er helemaal met eens dat het gezeik is. Maar d'r zouden wel dingen verandert kunnen/mogen worden. Rookvrij krijg je het nooit, maar een paar rookvrije dingen zouden wel goed zijn.

Er zit in je betoog wel een kern van waarheid, dat je er voor kiest, maar ik vind mijn kant van het verhaal ook nog steeds plausibel. Je kiest voor een cafe, niet voor de rook.
Dus dan zeg je wel; blijf weg. Maar dat is bull. Als het bij wet wordt verboden, dan kan je NIET zeggen van ; blijf weg.

Je moet dus gewoon kijken naar de situatie ALS het echt verboden wordt bij de wet.
Is het verboden? Ja? Dan kies je voor een cafe, waar het in principe rookvrij zou moeten zijn.


Ach whatever, it. Moelijke discussie :)
Voor beide zaken is wat te zeggen.
Jappio
quote:
Originally posted by Donna
Welnee,niemand hoeft iets anders te doen als ik rook,je mag heus gewoon blijven hoor,en als je weg wilt ga je weg,benk heel makkelijk in en heb geen last van je verder.


zou je dat niet omdraaien; als jij wilt roken kan je weglopen, omdat andere mensen last hebben van JOU..

beetje hypocriet verhaal..

t valt me op dat rokers zo verschrikkelijk egoistisch zijn; ik geef verder mijn mening wat dit betreft niet omdat het toch tegen een muur gezegd wordt.

En wat betreft dat rookvrij swingen; atletiekfeesten zijn ook altijd rookvrij en er is niets zo relaxed als niet kuchend en stinkend wakker te worden.
Jappio
quote:
Originally posted by AlFerox
dude, 57% van de cafébezoekers rookt.. en ik denk dat dat percentage op housefeesten nog wel een stuk hoger ligt!!


wel een gehoord van een causaal verband?
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio
wel een gehoord van een causaal verband?


neen,

jij wel?


:rolleyes:
AlFerox
volgend jaar op IC: een aparte zaal voor de rookvrije houserts!!
Jappio
quote:
Originally posted by AlFerox
neen,

jij wel?


:rolleyes:


weten we ook gelijk op welk niveau jij je bevindt
Asperge
quote:
Originally posted by AlFerox
volgend jaar op IC: een aparte zaal voor de rookvrije houserts!!


Over 2 jaar op innercity: een aparte zaal voor de rokende houserts:D

;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Asperge
Over 2 jaar op innercity: een aparte zaal voor de rokende houserts:D

;)


Dump daar dan ook Jean en Gielen!

Donna
quote:
Originally posted by Jappio
zou je dat niet omdraaien; als jij wilt roken kan je weglopen, omdat andere mensen last hebben van JOU..

beetje hypocriet verhaal..

t valt me op dat rokers zo verschrikkelijk egoistisch zijn; ik geef verder mijn mening wat dit betreft niet omdat het toch tegen een muur gezegd wordt.

En wat betreft dat rookvrij swingen; atletiekfeesten zijn ook altijd rookvrij en er is niets zo relaxed als niet kuchend en stinkend wakker te worden.


Als je ff verder leest dan je neus lang is zie je dat t een reactie op een andere post is,en als je t verband dan nog niet begrijpt komt dat maybe later nog wel s.En anders gewoon niet en vind je me hypocriet,das natuurlijk ook altijd goed.

En sja dan gaan degenen die last van onze rook hebben toch fijn naar die atletiek pahties,dikke mik zou ik zeggen.

Ik kies er bewust voor niet naar een cafe te gaan omdat ik schijtmisselijk word van depressieve zatlappen met een ordinaire slabek die constant op je reet menen te lezen "touch me plz"
Daar heb ik ook de keuze niet,want zatlappen worden getolereerd door de wetgeving dus sjah,dan gaak er maar gewoon nie meer heen he.En das verder prima ook.

Blijf gewoon lekker janken over de rook die van sigaretjes afkomt en niet over de rest van de gassen der samenleving,dan steek ik er nog 1tje op
robin
quote:
Originally posted by AlFerox
dan blijf je toch lekker thuis als je zo bang bent voor schadelijke invloeden van buitenaf!! niemand verplicht je om een discotheek/kroeg/feest te bezoeken. en anders zoek je toch lekker met je andere kleinzerige vriendjes een dischotheek/kroeg/feest op waar niet gerookt wordt. en vergeet dan vooral niet je mondkapje.. wie weet loop je nog een koudje op!!


:rolleyes:

dit slaat dus weer nergens op.. maar is het nou echt zo moeilijk om gewoon een nachtje niet te roken :o heb iedereen t naar z'n zin. kan je als je buiten komt weer fijn verder paffen. vind k best
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement