|
Roken op Dance-party's???? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
De paar keer dat jij mij irl hebt mogen meemaken kom jij ook niet met dit soort tegengas zodat ik reageer,anders zou je niet denken dat ik irl niet zo was.
En idd,met mensen die ik zo af en toe op een feestje tegenkom gaak echt niet in discussie en hou ik t wel gewoon relaxed en gezellig hoor.
Pas als je een aantal weken met me hebt kunnen doormaken kun je en oordeel hebben over mn persoonlijkheid en wie of wat ik ben.
Als iemand irl poep praat reageer ik namelijk psies zoals ik hier reageer als er dom gelult word.
Ennuh,k zou zeggen,try me de volgende keer ofzo,dan kom je er vanzelf achter;) |
|
|
| ahp2002 |
| ff mn avatar testen hoor |
|
|
| SnuggLe |
Oh om nog even iets lekker off-topics toe te voegen:
Voor diegene die zich inderdaad afvroegen van 'wat is het rustig', dat kan kloppen. Arj101 is gesuspend door een buitenlandse mod (dus niet door Blik of Ei). |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh om nog even iets lekker off-topics toe te voegen:
Voor diegene die zich inderdaad afvroegen van 'wat is het rustig', dat kan kloppen. Arj101 is gesuspend door een buitenlandse mod (dus niet door Blik of Ei). |
dat moet onze grote Engelse vried Ste zijn, die is altijd op een banning spree op alles wat niet UK is :whip: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh om nog even iets lekker off-topics toe te voegen:
Voor diegene die zich inderdaad afvroegen van 'wat is het rustig', dat kan kloppen. Arj101 is gesuspend door een buitenlandse mod (dus niet door Blik of Ei). |
hahaha, was die thread dus toch net iets te laat gekomen :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahaha, was die thread dus toch net iets te laat gekomen :p |
Te laat? Te vroeg :)
Maar ik ben benieuwd of dit een permban is of een suspension. We zien wel. Beetje apart allemaal. |
|
|
| Donna |
Zeg Jasper,nu zit ik net die post van jou s goed te bekijken,en ik vind al die bij elkaar gespaarde uitspraken van mezelf wel vet eigenlijk;)
Nu heb ik daar zelf tulijk allemaal geen zin in,maar zou jij geen zin hebben om helemaal vanaf januari tot zeg maar de laatste dag deze maand mn meest disrespectvolle en useless uitspraken op die manier bij elkaar te zoeken??
Vink wel dik zo'n 2003 compilatie:D
Als je nou ff echt je best doet en t staat me aan dan mag je misschien 2001 en 2002 ook nog wel doen:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
Aan t gas met jou Tim!
Jouw zaad kan zowieso beter niet verspreid worden omdat er anders teveel mongolen rondhuppelen binnen afzienbare tijd,misschien kunnen we ze nog wegroken,lets hope so:D
|
Mwhehe, dat is wel heel gemakkelijk om de text op mij te doen aansluiten :p Mijn sperma bevat nog de bestanddelen voor een zuivere mongool. Mongolen van aangetast zaad door rook zijn niet de echte!!
:) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Donna
Zeg Jasper,nu zit ik net die post van jou s goed te bekijken,en ik vind al die bij elkaar gespaarde uitspraken van mezelf wel vet eigenlijk;)
Nu heb ik daar zelf tulijk allemaal geen zin in,maar zou jij geen zin hebben om helemaal vanaf januari tot zeg maar de laatste dag deze maand mn meest disrespectvolle en useless uitspraken op die manier bij elkaar te zoeken??
Vink wel dik zo'n 2003 compilatie:D
Als je nou ff echt je best doet en t staat me aan dan mag je misschien 2001 en 2002 ook nog wel doen:) |
vet idee knul, haal nog is alles uit de kast zou ik zeggen, hierbij ons is het jaar 2003 nl nog niet voorbij, ik weet niet bij jullie aangezien jullie voorlopen op ons belgjes :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Eagle`
vet idee knul, haal nog is alles uit de kast zou ik zeggen, hierbij ons is het jaar 2003 nl nog niet voorbij, ik weet niet bij jullie aangezien jullie voorlopen op ons belgjes :p |
:conf: :conf: :conf:
ik weet niet hoe de knulletjes in belgie eruit zien,maar hiero bij ons kaaskoppen landje zien ze er most definatly niet uit als Donna |
|
|
| Donna |
knul:conf: :eyes:
hehe,ach k begrijp je confusion wel hoor als ik iemand zou ontmoeten die grotere ballen had als ik zou ik er ook vanuit gaan dat t een dude was:) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Donna
knul:conf: :eyes:
hehe,ach k begrijp je confusion wel hoor als ik iemand zou ontmoeten die grotere ballen had als ik zou ik er ook vanuit gaan dat t een dude was:) |
En toch knuffel je als je beste Donnie :) |
|
|
|
|