|
Roken op Dance-party's???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Donna
Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik:) |
:toothless :toothless :toothless
maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow  |
|
|
| MaGiK54 |
Het ligt puur aan de uitgaansgelegenheden dat je stinkend thuis komt. Paar avonden wezen stappen in diverse tenten in Mexico en de gemiddelde Nederlandse tent kan heeeeeeeeeel veel leren van die tenten daar. Punt 1: hele goede afzuiging, als roker viel me op dat ik niet stinkend thuis kwam zoals gewoonlijk als ik in een club geweest ben. Punt 2: ing airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.
Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. Neem nou vrijdag, het is rond de 4 a 5 graden buiten en binnen is het 30 a 35 graden, mensen hebben er zwaar de ziekte er over in, uiteindelijk gaan mensen eerder weg en gaan over op water drinken, want alcohol en die heette is geen goede combinatie. Vrienden van me, die voor het eerst in de Asta waren, die hebben nou ook niet zoiets laten we vaker naar deze tent gaan. Dus een goede afzuiging en airco lijkt mij het beste wat een tent kan overkomen, mensen hebben het dan veel beter naar der zin en komen niet stinkend thuis. |
|
|
| Hitman |
| een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Hitman
een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch? |
Het ging toch om een rookvrije werkplek? En op een feest werken ook mensen?
Ik zou niet eens weten of er een rookverbod komt voor parties, zoiezo denk ik dat ze dat er nooit doorheen gaan krijgen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Punt 2: ing airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.
Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. |
omdat als iedere tent in Nederland een dikke airco zou hebben half Nederland ziek is na het weekend. Ooit naar Spanje geweest toevallig? Dan weet je dat op de terugweg iedereen last van keelpijn heeft, en verkouden is. Dit komt door de airco. Omdat als je uitgaat je vaak een paar kroegen binnenloopt. airco in airco uit etc...
Leuk idee hoor, maar niet toepasbaar in Nederland. In Mexico doen ze dat omdat het anders 60 graden in die tent zou worden en zo vochtig dat het zweet van het plafond zou vallen.
ik zou het wel relaxed vinden als het roken verboden zou worden in de horeca (vooral in restaurants, dat is zo ing ranzig), maar ik zou niet thuisblijven als het roken in de horeca door zou gaan.
(maar in restaurants mogen ze het van mij direct afschaffen, niets is ranziger dan tijdens je eten opeens een smerige rookgeur in je bek te krijgen die niet van jou is) |
|
|
| Duke2003 |
| ten eerste geloof ik niet dat er een rookverbod komt op feesten maar what if... echt niet dat ze dat kunnen handhaven hoor n beetje tienduizenden mensen watchen waarvan meer dan de helft rookt is onmogelijk. ik vond t gister best irritant, niet alleen stink je maar je krijgt ook die peuken tegen je aan... IT BURNS US |
|
|
| Donna |
Moet je maar uitkijken waar je loopt:)
Iemand zn glas drinken uit zn klauwen lopen omdat je nie oplet is net zo irritant als zo'n zeikerd die met zn blik op oneindig tegen je peuk aan loopt te zaniken,branduh zal je kreng! |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by AlFerox
maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow |
Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term :rolleyes: |
|
|
| magrec |
NL moet gewoon de knoop doorhakken. Wel of geen roolverbod in de horeca. Persoonlijk heb ik liever dat er niet meer gerookt wordt.
Mensen blijven wel uitgaan (zie new york) pech voor de mensen die wel roken.
Maarja als het er niet komt ik zit er niet mee maar de hele tijd dat gelul welles/nietes :rolleyes: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by ROFL
Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term :rolleyes: |
ik heb het over het gezeur in deze thread dat er op houseparties niet meer gerookt zou mogen worden omdat je kleren ervan gaan stinken.. pff, als je daar al over gaat zeuren dan mis je toch de strekking van het housegebeuren inzake het vrijgevochten en rebelse karakter dat het vroeger altijd had.
dat gaat nu helaas nauwelijks meer op, maar toch.. als je gaat miepen over roken op een feest, dan kun je beter in je teletubbiepyama met je lekker ruikende haartjes thuis voor de buis blijven!!! |
|
|
| AlFerox |
stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend).
daar hoor je dan niemand over! |
|
|
| Donna |
| /me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in;)) en je snaveltje toe !! |
|
|
|
|