|
Roken op Dance-party's???? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
ben je nou een geëmancipeerd wijfie of gewoon een gozer met ballen
kan me echt niet voorstellen dat meer-vrouwen-met-ballen een agendepunt was van jullie gave premier Harry
nou goed enlighten me donna :toothless
trouwens geëmancipeerde vrouwen moeten ze meer introduceren, daar heb je teminste iets aan in vergelijking met die Breezah trutjes |
|
|
| Jappio |
bij deze stel ik donna beschikbaar voor een enkeltje brussel :p
enn anja :)
over deze uitspraken heb ik al zeker een half uur gedaan; ik heb niet zo veel vrije tijd joh.. Misschien dat 1 van die belgen dat wil doen in ruil voor wat emancipatie? :) |
|
|
| Donna |
Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk;)
Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in;)
Zow,nu eerst een peukie:D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Donna
Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk;)
Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in;)
Zow,nu eerst een peukie:D |
ik dacht eerder aan een biertje, maar goed apart volkje zijn jullie wel :p
een meisie met een hamer, wat doe je van hobbies ofzo kastjes in elkaar timmeren, nou ja tis es iets anders dan nagels lakken
;) |
|
|
| Donna |
| Ach ik timmer wat aan de weg;) |
|
|
| SnuggLe |
Donna staat niet garant voor het hele forum hoor :p
He Donna, wat gebeurt er nu 3januari?? |
|
|
| Duke2003 |
| er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant :D zou eentiende t halen? |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Donna staat niet garant voor het hele forum hoor :p
He Donna, wat gebeurt er nu 3januari?? |
Ja lieverdje dat ligt aan jullie;)
Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje :D |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant :D zou eentiende t halen? |
ben al 4 weken gestopt :)
volgens mij wordt 2 a 3 maandne het moeilijkst, omdat je dan minder motivatie hebt |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Duke2003
er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant :D zou eentiende t halen? |
als mn vriendin t maar volhoudt, dan boeit t mij niet of die andere 699.999 mense weer gaan roken. maar ik wens alle stoppers succes (Y) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Ja lieverdje dat ligt aan jullie;)
Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje :D |
Dat ligt dan aan Ome Franzelare.....zal hem even lief aankijken :whip: ;) :p |
|
|
| Eye-Riz |
haaa, ook nog! dan wordt het helemaal gezellig :p
ik ben nu een jaar en drie maanden gestopt met roken. het blijft lastig hoor... maar ik had niet anders verwacht. merk wel dat het met periodes komt, en dat ik de laatste tijd heel erg zoiets heb van 'ja maar ik ben nou al zo lang gestopt, ah toe, eentje maar...'.
Alleen ben ik zooooo bang voor die ene sigaret, dat ik hem toch niet opsteek. Lang leve Allan Carr (die zelf weer is begonnen met roken, HAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Ik heb ondertussen de meest kloterige en stressvolle dingen al wel heb doorstaan in die tijd dat ik gestopt ben, en nog steeds, bij geen enkele situatie heb ik gerookt. Dus daar ben ik best trots op. Zijn veel anderen die me dat niet nadoen! |
|
|
|
|