return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Roken op Dance-party's???? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by AlFerox
het gaat erom dat het fenomeen roken net zo schadelijk is als het vele ongezonde eten dat ons wordt opgedrongen, er gaan namelijk jaarlijks net zoveel mensen aan dood!! over roken gaat iedereen dan lopen janken en zaniken terwijl ze bij andere schadelijke niet of nauwelijks stilstaan.
vind die anti-rookhetze maar overdreven en hypocriet.


het is een keuze of je ongezond eet of niet, als jij bij de Mc Donalds komt kun je een salade pakken in plaats van een Big Mac. Daarin heb je een keuze.

Met meeroken heb je geen keuze, als je naast iemand zit die rookt, heb jij daar ook last van. En moet de niet-roker dan maar buiten zijn lunch opeten?? Dat zou natuurlijk te belachelijk voor woorden zijn. Het is bewezen dat meeroken schadelijk is. Er sterven jaarlijks zelfs duizenden mensen aan het passief roken. (zie http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34934 )

En dat is gewoon het verschil, roken is ongezond voor de persoon die rookt, maar ook voor de mensen om hem heen. En zo werkt dat met ongezond eten gewoon niet. Vandaar dat er zulke maatregelen omtrent het roken ontstaan.
Donna
Joh,spijt me zeer en klinkt ws weer veel te grof volgens vele mietemeneertjes,maar tering,buiten een aantal goeie om (zoals in elke rotte laag van een samenleving)vind ik de groepering "niet rokers" een vreselijk stel nazi's die hun eigen uberleete gedrag boven dat van een ieder zetten en geneigd zijn rook weg te slaan in met gestrekte arm van onder naar boven.....

Jullie soort mensen verkort mijn leven doordat ik zoveel gezeik hoor dat ik erin verzuip.

Laat je reet s kicken door een ander en be a man instead of a in als je dat zelf nie voor elkaar weet te boksen.
Massive84
ik vind het wel lekker, geen roken.

maar vooral in resturants, en pubs, en zo, je weet wel die kleine uitgaans horeca..

verder vind ik het in grote clubs, dat dit niet hoeft, zolang de clubs goed ventilatie hebben, moet niemand er toch last van hebben..

ik bedoel als iemand rookt, en je hebt er last van ga je toch lekker verder af van staan. dat kan niet in de kroeg.

verder zie ik dit niet in trance energy gebeuren.. kom op man die zaal is zo groot, merk je het echt?

ben geen roker trouwens.
Donna
Ze mogen heel wat bewaking in gaan schakelen met die idioot grote feesten,like je alles wat er 1 opsteekt eruit kan trappen,dure bedoening :rolleyes:

En dan die matennaaiers allemaal rennen naar die bewaking,"hijjjj heeft gerookt,ik zag t zelluf!!" En gaan ze aanklachten indienen,niet tegen verkrachting,maar verroking,triest
DjRV
quote:
Originally posted by Donna
Ze mogen heel wat bewaking in gaan schakelen met die idioot grote feesten,like je alles wat er 1 opsteekt eruit kan trappen,dure bedoening :rolleyes:

En dan die matennaaiers allemaal rennen naar die bewaking,"hijjjj heeft gerookt,ik zag t zelluf!!" En gaan ze aanklachten indienen,niet tegen verkrachting,maar verroking,triest


lol

"ik ging naar het toilet toe en vervolgens kwamen er 3 mannen aan. Ze staken alle 3 een drugsstaaf, u weet wel, een sigaret, aan.
Vervolgens was er nergens meer frisse lucht om naar te happen en ik voelde mij zeer geintimideerd. De rokers schenen er geen aandacht voor te hebben want ze rookte rustig door!!!!"
Ding Chavez
quote:
Originally posted by AlFerox
dan blijf je toch lekker thuis als je zo bang bent voor schadelijke invloeden van buitenaf!! niemand verplicht je om een discotheek/kroeg/feest te bezoeken. en anders zoek je toch lekker met je andere kleinzerige vriendjes een dischotheek/kroeg/feest op waar niet gerookt wordt. en vergeet dan vooral niet je mondkapje.. wie weet loop je nog een koudje op!!


quote:
Originally posted by Donna
Joh,spijt me zeer en klinkt ws weer veel te grof volgens vele mietemeneertjes,maar tering,buiten een aantal goeie om (zoals in elke rotte laag van een samenleving)vind ik de groepering "niet rokers" een vreselijk stel nazi's die hun eigen uberleete gedrag boven dat van een ieder zetten en geneigd zijn rook weg te slaan in met gestrekte arm van onder naar boven.....


Dan valt die opmerking van Alferox neem ik aan onder de nazi's van het roken? Gaan jullie maar iets anders doen, wij roken hier...
Donna
Welnee,niemand hoeft iets anders te doen als ik rook,je mag heus gewoon blijven hoor,en als je weg wilt ga je weg,benk heel makkelijk in en heb geen last van je verder.
AlFerox
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dan valt die opmerking van Alferox neem ik aan onder de nazi's van het roken? Gaan jullie maar iets anders doen, wij roken hier...


ik bén een nazi!!


dat zeg ik helemaal niet.. maar als jij je daadwerkelijk zo bezwaard voelt omdat er op feesten allerlei gevaarlijke praktijken (zoals roken) gebezigd worden, blijf dan thuis zou ik zeggen. niemand verplicht je namelijk om erheen te gaan.
ahp2002
quote:
Originally posted by AlFerox
ik bén een nazi!!


dat zeg ik helemaal niet.. maar als jij je daadwerkelijk zo bezwaard voelt omdat er op feesten allerlei gevaarlijke praktijken (zoals roken) gebezigd worden, blijf dan thuis zou ik zeggen. niemand verplicht je namelijk om erheen te gaan.


Aan de andere kant is het zo dat niemand je ooit verplicht heeft om te gaan roken. Aanvaard dan ook de eventuele consequenties als je het wel doet.

Mij maakt het echt niks uit of mensen gaan roken of niet, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is voor mensen die er om allerlei gezondheidsredenen niet tegen kunnen en daarom feestjes/uitgaan laten schieten
Donna
Sja er zijn wel meer dingen vervelend in t leven,maar mensen moeten er altijd ff iets uitpikken om enorm moeilijk over te doen van anderen zodat ze dan at least niet naar zichzelf hoeven kijken en de dingen die zij zijn en/of doen wat voor de medemens minder plesant is enzo.

Ga een schaap neuken en blaat daar gewoon lekker mee verder op t zelfde nivo

Raymond
Ik heb het topic nu een tijdje gevolgd en denk er het het volgende over. Volgens mij draaid het om het maken van keuzes, en dat is nu juist hetgeen hier niet wordt geboden door rokers.

Als ik MC Donalds wil eten veel en vet, en ik krijg hart en vaatziektes is dat mijn keuze, als ik te veel alcohol drink en ik wordt er ziek van, is dat mij keuze. Maar niemand vraagt aan mij of ik de rook van een ander in wilt ademen. Er zijn meer niet-rokers dan rokers, dus de overgrote meerderheid moet lijden onder een stelletje junks die zich niet in kunnen houden. Dat is mij tegen het zere been, kijk dat je rookt moet je zelf weten, maar dat je op deze manier een ander er mee lastig gaat vallen gaat te ver. Ik wil niet geconfronteerd worden met iemand anders verslaving en al helemaal niet naar een gerookte paling stinken en de ochtend na het stappen tot de conclusie komen dat na 3 keer haarwassen die smerige rooklucht er nog steeds niet uit is!!

Roken doe je lekker thuis, zo voorkom je dat je een overgrootte meerderheid last ondervindt van jou giftige rookdampen. Het is misschien een utopie, maar ik hoop dat een rookvrije uitgaansgelegenheid ooit werkelijkheid wordt.

ps. En als er dan ook een uitgaansgelgenheid bestaat voor rokers, dan heb ik de keuze om daar wel of niet naar toe te gaan!
jp
Clubs rookvrij is prima, meer lucht en geen stinkende kleren

Feesten rookvrij ben ik tegen, omdat er ruimte zat is en deze hallen vaak prima airco hebben. Trouwens, wie gaat het controleren? Als de helft van de bezoekers wil roken doen ze het toch. Sigaretten in beslag nemen?

Pillen slikken heeft trouwens ook weinig zin zonder peuk...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement