return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Roken op Dance-party's???? (pg. 11)
View this Thread in Original format
Donna
Aan t gas met jou Tim!
Jouw zaad kan zowieso beter niet verspreid worden omdat er anders teveel mongolen rondhuppelen binnen afzienbare tijd,misschien kunnen we ze nog wegroken,lets hope so:D

En ROFL ga jij lekkah je meerokende longen maar voelen,lekkah voor je:)

De wereld wordt steeds slechter en dat komt allemaal door ons rokers,en gelukkig niet door t aantal stijgende nazi aanhangers,moslim beukers,atoombom-addicts,spuitbus******s,straatbevuilers etcetcetc.

Verbeter de wereld en begin lekker bij jezelf en wijs dan pas s naar een ander,stelletje wijsvingerdebielen:)
Eagle`
ik rook ook niet, ma enigste wat ik haat aan dat turken is dat je de volgende dag je kleren wel kunt weggooien.

Nou goed burn them all zou ik zo zeggen :p
Donna
Jij stelt voor om alle turken te verbranden?? Mmmmkay,alle belgen er ook maar bij op de brandstapel dan,lijkt me een lekker flame-mixje:D
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio

en t enige dat ik nog over deze "discussie" wil zeggen is dat we het over dit standpunt toch niet eens worden, en daarom is het mooi dat een wetgeving bepaalde dingen kan afdwingen. Het is gewoon niet houdbaar om roken in openbare gelegenheden te blijven tolereren.


als jullie je kennis van zaken niet op orde hebben, komt er idd nooit een einde aan de discussie!
in openbare gebouwen en ruimten is roken namelijk al jarenlang verboden.
een café/feest/discotheek is géén openbare gelegenheid, daarom kun je roken er niet zo makkelijk verbieden op grond van de argumenten die jullie aanvoeren.


maarja



:rolleyes:
Donna
Dat jij nog de moeite neemt serieus te reageren op die zeikwijven:)
DJ_Massive
omg waar jullie allemaal over kunnen discussieren zeg... naja houd thet forum tenminste levend :D ;)
eieregooie
Ik heb niet de hele thread gelezen, want ik moet zo werken... Maar volgens mij missen een aantal mensen het punt...

Het rookverbod dat per 1 januari van kracht gaat komt er omdat mensen recht hebben op een rookvrije werkplek. Er zijn zat kantoren e.d. waar mensen gewoon de hele dag vrolijk lopen te paffen en andere mensen dus 40 uur per week in de rook zitten. En dan gaan jullie lopen miepen over zo af en toe eens een feestje (want zulke enorme feestbeesten zijn jullie nou niet allemaal). Bovendien is het geen rookverbod voor de horeca zoals ik sommigen hier heb horen zeggen, maar een algeheel rookverbod voor de werkplek, waarop de horeca voorlopig zelfs de uitzondering is!

En dan kunnen jullie wel allemaal gaan discussieren over dat er in clubs en op feestjes wel of niet meer gerookt mag worden, maar dat is met deze aanstaande maatregel helemaal niet aan de orde! En verder is het een eindeloze discussie. Ga vooral door, doe je zegje, maar WEET waar je het over hebt.

:)
ROFL
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb niet de hele thread gelezen, want ik moet zo werken... Maar volgens mij missen een aantal mensen het punt...

Het rookverbod dat per 1 januari van kracht gaat komt er omdat mensen recht hebben op een rookvrije werkplek. Er zijn zat kantoren e.d. waar mensen gewoon de hele dag vrolijk lopen te paffen en andere mensen dus 40 uur per week in de rook zitten. En dan gaan jullie lopen miepen over zo af en toe eens een feestje (want zulke enorme feestbeesten zijn jullie nou niet allemaal). Bovendien is het geen rookverbod voor de horeca zoals ik sommigen hier heb horen zeggen, maar een algeheel rookverbod voor de werkplek, waarop de horeca voorlopig zelfs de uitzondering is!

En dan kunnen jullie wel allemaal gaan discussieren over dat er in clubs en op feestjes wel of niet meer gerookt mag worden, maar dat is met deze aanstaande maatregel helemaal niet aan de orde! En verder is het een eindeloze discussie. Ga vooral door, doe je zegje, maar WEET waar je het over hebt.

:)


Je hebt inderdaad niet de hele thead gelezen, want hier waren we al een tijdje uit:)
Phortje
Ik heb niet de hele thread gelezen, dus niet slaan als ik iets zeg wat al 10x gezegd is :p

Zelf heb ik het niet zo op rokers, maar op grote feesten erger ik me er niet zo aan, de hal is zo hoog dat de rook toch snel naar boven gaat, dus zoveel last heb ik er niet van.. In cafe's merk je wel dat de hele ruimte snel blauw staat van de rook, maar dat is op feesten dus niet van toepassing.
Ook verwachten mensen dat ze op zo'n feest bepaalde genotsmiddelen kunnen gebruiken, dus ik denk dat dat op zo'n feest zeker moet kunnen (niet dat ik pro-roken ben, ik vind het zelf een ranzige gewoonte, maar ik kan me wel inleven in de behoefte om een sigaret op te steken op een feest).
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Flippe
Ik zou het helemaal niet erg vinden als het roken verboden wordt! En zoals sommige hier al hebben gezegd, dan heb je die smerige geur 's morgens niet meer op je kamer hangen!


gewoon volgende keer je kleren meteen in de wasmand flikkeren schat :p

Jappio
quote:
Originally posted by AlFerox
als jullie je kennis van zaken niet op orde hebben, komt er idd nooit een einde aan de discussie!
in openbare gebouwen en ruimten is roken namelijk al jarenlang verboden.
een café/feest/discotheek is géén openbare gelegenheid, daarom kun je roken er niet zo makkelijk verbieden op grond van de argumenten die jullie aanvoeren.


maarja



:rolleyes:


hmm goed hier heb je gelijk in, op deze gronden is dat inderdaad niet te doen; tis echter helemaal niet moeilijk om een verbod in te stellen door het verbod inderdaad gewoon door te voeren voor een rookvrije werkplek.

En over dat ik een probleem heb met jou donna, daar is dus niks van waar, ik heb alleen moeite met de manier waarop jij discusseert. Ik heb IRL ook aantal x flink gezellig met je zitten praten, maar hier irriteer ik me gewoon aan je attitude, die ik je in IRL nog nooit heb zien hebben.

En om een aantal voorbeelden te geven van zinloze en bovendien respectloze replies van je te geven in deze thread:

quote:


Dat jij nog de moeite neemt serieus te reageren op die zeikwijven

Er zijn me bigger things in life afgenomen dan mn rokertje,dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen

En als je ff goed leest kan t me allanggggg geen ruk meer schelen wie wat vind en hoe en waarom,en daarom geef ik de eerste prijs aan jou,anders raak je nog zo overstuur dat jij ook nog eens voor me in de rij staat voor een nieuw hart vanwege de stress;P

Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84
*MUHAHAHAHA*
dorks

Blik je bent een enorme loser in mijn ogen[b] maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch
Cheers,stel [b]zeikwijven


Ga een schaap neuken en blaat daar gewoon lekker mee verder op t zelfde nivo

Jullie soort mensen verkort mijn leven doordat ik zoveel gezeik hoor dat ik erin verzuip.

/me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in) en je snaveltje toe !!



En zoals gezegd, ik heb dus nix tegen jou maar alles tegen de persoon die je hier op het forum "denkt" te zijn. Beetje jammerlijk
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
hmm goed hier heb je gelijk in, op deze gronden is dat inderdaad niet te doen; tis echter helemaal niet moeilijk om een verbod in te stellen door het verbod inderdaad gewoon door te voeren voor een rookvrije werkplek.


Dan zullen ze toch weer de hele handel moeten aanpassen, want nu is het zo dat je RECHT hebt op een rookvrije werkplek. Wanneer je dan afspreekt met elkaar dat er wel gerookt mag worden kan je weer gezellig paffen op je werk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement