return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 10)
View this Thread in Original format
Dragonfly
Ta bort 2 5 och 8, (eller om jag fick siffrorna fel),
ta bort de som inte kan vinna och göra finala valet.??

Om alla ska välja mellan 4, och sina två konkurrenter, kanske det faller ut i ett tydligare val.. kanske.

Angående skämtet om 20 konton...talat som en sann framtida diktatur... (jag flinar)
Det måste vara tufft att vara ansvarig för en sådan här grej om vi som ger de uppdrag kommer för ofta med nya förslag och förutsättningar.

/Dragonfly
reveal
Jag tror vi får nöja oss med EN t-shirt till att börja med :) Sen får vi se hur smidigt det gick, om det var ekonomiskt, om det finns efterfrågan på fler tröjor (i olika modeller).

Börja försiktigt :)
dbl
quote:
Originally posted by reveal
Jag tror vi får nöja oss med EN t-shirt till att börja med :) Sen får vi se hur smidigt det gick, om det var ekonomiskt, om det finns efterfrågan på fler tröjor (i olika modeller).

Börja försiktigt :)

exakt.. går det här bra så kan man ju alltid försöka sig på det igen nån gång
knomaden
En kort kommentar, Dragonfly och alla andra:

Troligtvis är det inga problem för trycket att gå på både lång respektive kortärm (utomhusevent kanske kräver långärmat, eller hur?), det är trycket i sig som är den kritiska kostnaden och processen. Vilket "råmaterial" i form av t-shirt skall inte ha någon betydelse. Jag personligen skulle verkligen vilja ha en kortärmad och en långärmad, då jag tycker det är häftigt både och :). Det innebär ingen kostnad i största sannolikhet mer än prisskillnaden på "råmaterialnivån", det viktigaste är den totala volymen som skall tryckas - och ha ett TRYCK, som skall tryckas i volym. Där håller jag med resten - ett tryck, men dock kanske två t-shirtar i olika modeller?

Vi kollar upp detta i detalj från vår sida med en exakt och precis offert när omröstningen är klar. (Och jag håller med Dig, Dragonfly, det är svårt att undgå grupptrycksprocesser med öppen omröstning. Men nu har den öppna skett, svårt att veta?)

Vilket jag föreslår borde vara snarast möjligt, om den skall vara klar och levererad innan vårkryssen med Armin van Buuren och Mondaybar - vilket jag antar att SWETAs vill ha och stoltsera i vid det laget?

Peace,
Anders
Nyx
det verkar som om de flesta har röstat..

har vi satt någon deadline på omröstningen?
reveal
quote:
Originally posted by knomaden
Och jag håller med Dig, Dragonfly, det är svårt att undgå grupptrycksprocesser med öppen omröstning. Men nu har den öppna skett, svårt att veta

Därför jag inte har sagt vad jag röstade på, kollade inte på resultatet innan jag själv hade röstat heller :)
Kraith
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan ju säga såhär... har sett Nordlight här inne ett antal gånger och jag är nästan helt säker på att han har röstat men har valt att inte skriva nån kommentar... är också säker på att han är sugen att få sig en t-shirt. Samma sak med Kraith.

Japp, jag har röstat. Tycker inte det ska vara ett krav att skriva kommentar. Men visst, det kan ju komma in massa folk här och rösta fast de inte har en tanke på att köpa T-shirten... Men vem ska annars avgöra vilkas röster som räknas? :) Det blir nog bra som det är.

Något som jag tycker är superviktigt när man ska välja tryckeri är modellen på T-shirten. Ganska tajt och korta, tajta ärmar. Kommer det finnas möjlighet att välja storlek?

Om modellen faller mig i smaken kan jag mycket väl tänka mig att köpa både en kortärmad och en långärmad, om det finns. Jag tycker inte 300-400 kr/st är speciellt dyrt, har köpt betydligt dyrare T-shirts. Jag menar, de flesta lördagskvällar bränner man mer än så. :D
JayBee
håller med kraith angående kostnaden. fan jag alla långärmade T-shirts med tryck jag köpt kostar mellan 400-500 kronor.

och jag kan oxo tänka mig köpa 2 stycken. visst man kan väl vänta men det finns ju en risk att ingen tar tag i detta då igen. jag har i alla fall ingen emot och beställa 2 T-shirts :)
St_Andrew
hmmm, jag betalar iaf inte mer än 200kr för en t-shirt med ett tryck som jag inte tycker e speciellt snyggt o därför enbart kommer använda på trancefester där övriga swetas e med...
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
hmmm, jag betalar iaf inte mer än 200kr för en t-shirt med ett tryck som jag inte tycker e speciellt snyggt o därför enbart kommer använda på trancefester där övriga swetas e med...
jag lär ioförsig använda min hela tiden. men altså jag tror att när man väl haft/har ett fast job så ändras inställningar till pengar. jag tror att du st_andrew kommer tycka precis som jag att 500 spänn är småpotatis om några år. altså när jag levde på studie bidragen så fan 500 spänn är ju mycket liksom men sen så är det liksom inget :P 500 spänn kan man typ spendera på att käka middag inne i stan för 2. :)

reveal
quote:
Originally posted by JayBee
jag tror att du st_andrew kommer tycka precis som jag att 500 spänn är småpotatis om några år

Snacka om att inte förstå pengars värde! "Den som inte sparar på öret, rinner kronan ifrån."
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by St_Andrew

Alla prioriterar vi olika saker olika högt...
För min egen del skulle jag kunna pröjsa 2st hundrakronorsedlar utan några som helst problem. Och med tanke på att det lär vara en hel del fester "där andra sweta's är med" framöver så anser jag det vara värt stålarna :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement