return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 9)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
knomaden, finns det en möjlighet att trycka upp två olika t-shirts? Utan att det kommer att kosta mer då alltså? För isf kan ju tex både nummer 4 och nummer 7 tryckas, så kan man få välja :)

Båda blir dyrare kan jag säga på rak arm... men snälla... varför kan vi inte ha ETT officiellt tryck... det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar...
Kom igen nu alla :rolleyes:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Båda blir dyrare kan jag säga på rak arm... men snälla... varför kan vi inte ha ETT officiellt tryck... det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar...

Håller med!
Det var sagt innan pollen skapades att "DEN TRÖJA SOM FÅR FLEST RÖSTER VINNER", thats it...
Ingen mening att ha flera olika officiella tröjjor...!?
reveal
quote:
det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar...

Inte så konstigt, bara nummer 4, 6 och 7 som har fått röster ju ;) (Ok, nån fick ett fåtal röster, men det räknas inte ;))

Jag gav bara ett förslag, mig spelar det ingen större roll :)
St_Andrew
quote:

hehe klart det e dom (vi) som tjatar, eftersom dom inte får den tröja dom vill ha.

jag tycker faktiskt ni borde kolla upp möjligheten iaf o se vad prisskillnaden är...

sen tycker jag att priset beroende på färger / svartvitt oxå borde vara ganska stor skillnad, och där måste ju typ fyran vara färg medens tex sexan klarar sig utan...
DJ_Laszlo
quote:
det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar...

Klart som korvspad vi bara ska ha EN tröja - ananrs är det helt onödigt med en omröstning - och var blir det för SWETA-gemenskap när 50 pers springer runt med lika många olika tröjor? Stäng den där förbaskade pollen, och börja tryck upp tröjorna istället så alla håller tyst ;)
MojjMojj
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Klart som korvspad vi bara ska ha EN tröja - ananrs är det helt onödigt med en omröstning - och var blir det för SWETA-gemenskap när 50 pers springer runt med lika många olika tröjor? Stäng den där förbaskade pollen, och börja tryck upp tröjorna istället så alla håller tyst ;)

Yeah! Håller helt med :gsmile: Det är väll avklarat nu som Glorie sa, vilka mer ska rösta som KOMMER köpa t-shirten, och oavsett så är ju nummer 4:a överlägsen :) Jag vill ha min tröja :D

Jag litar på att de är klara imorgon och att vi som ska på TE ska kunna ha dem :p :rolleyes:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by MojjMojj
Yeah! Håller helt med :gsmile: Det är väll avklarat nu som Glorie sa, vilka mer ska rösta som KOMMER köpa t-shirten, och oavsett så är ju nummer 4:a överlägsen :) Jag vill ha min tröja :D

Jag litar på att de är klara imorgon och att vi som ska på TE ska kunna ha dem :p :rolleyes:

haha, ja...det borde funka :) Annars får de se till att skjuta upp TE tills tröjorna blir klara :)
knomaden
OK, jag ber Joseph på OAM Uganda hämta upp dem som trycks över morgondagen, och konvertera dem i PDF-format så att ni kan ladda ner dem och printa ut färdiga t-shirtar imorgon då.

Ha. Joke. Typ.

:happy2:
JayBee
nu var det ju ioförsig redan sagt att vi skulle vänta till ett visst datum men alla förutom kanske olle och tjorvar har ju röstat så det känns ändå lite halv slösaktigt med tid. det endå sättet att vända på det hela nu är att typ någon som vill ha 6 eller 7 skapar 20 nyan konton att rösta med :)
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
nu var det ju ioförsig redan sagt att vi skulle vänta till ett visst datum men alla förutom kanske olle och tjorvar har ju röstat så det känns ändå lite halv slösaktigt med tid. det endå sättet att vända på det hela nu är att typ någon som vill ha 6 eller 7 skapar 20 nyan konton att rösta med :)

*skapar 20 nya konton*

dj_hysterix
quote:
Originally posted by dbl
*skapar 20 nya konton*

bra,då slipper vi 4:an :D (inget illa menat till dig Nyx):)
Dragonfly
fusk i val
Ja tror faktist att vi ska gömma resultatet tills alla har röstat om vi vill komma ifrån grupptryckfenomen. Däremot är det bara bra om man diskutera det man har valt på TA.

Två t-shirts
OK, det kostar mer för flera tryck, absolut, det är antal tryckningar som drar ner kostnaden.
MEN, att man skulle lägga in 20% långarmade eller vita så att man hade en sommar resp vinter version tror inte jag blir en stor kostnad om inte t-shirts är av högsta kvaliten och är en tung post i sig. Är inte trycket den tunga posten? Jag skulle också vilja se långa armer som alternativ. Är det möjligt?

/dragonfly
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement