return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Hybrid
jag valde 7'an... alla måste väl veta var man kommer ifrån, också dom som inte ser så bra :p
Ganska kul att du nämner det eftersom det följer med en Islänsk flagga på dina poster ;)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ganska kul att du nämner det eftersom det följer med en Norsk flagga på dina poster ;)

den är Isländsk! :D

-edit-
jaja, snabbt med att ändra eller? :p
reveal
t-shirt 8 är felstavad

bestämmer mig senare, var svårt :)
JayBee
quote:
Originally posted by reveal
t-shirt 8 är felstavad

bestämmer mig senare, var svårt :)
haha du är långsam idag reveal. jag har redan kommenterat det :)
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
haha du är långsam idag reveal. jag har redan kommenterat det :)

damn :)
Har varit i Tyskland hela dagen, och sen lirat innebandy, får skylla på det ;)
DJ_Laszlo
Fyfan - det här var ruttet svårt - fick bli nummer sju ändå. Lite mer mer färgglatt och Sverige-kartan MÅSTE vara med oberoende av vilken som vinner. Men det är bara vad jag tycker :)
MojjMojj
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Fyfan - det här var ruttet svårt - fick bli nummer sju ändå. Lite mer mer färgglatt och Sverige-kartan MÅSTE vara med oberoende av vilken som vinner. Men det är bara vad jag tycker :)

Jo sverige-kartan var ju asball :) Säger också att den MÅSTE vara med :) annars fattar ju ingen vad man menar med SWETA.. :D :P
ScuL
quote:
Originally posted by MojjMojj
Jo sverige-kartan var ju asball :) Säger också att den MÅSTE vara med :) annars fattar ju ingen vad man menar med SWETA.. :D :P

håller med! kanske på baksidan av den som vinner! ;)
SWE_TRANCE
Röstade på mitt egna bidrag #7, men vi ser ju redan år vilket håll det lutar.. :)
Tycker att de flesta bidrag är bra!
Anledningen varför jag tog med kartan har ni ju redan tagit upp.. ;)
Glorie
väljer mellan 3 olika som alla är bra. svårt. återkommer

staz
4an + grodan på ryggen.. kanske en liten sverigeflagga i nacken eller på ärmen också !
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by MojjMojj

quote:
Originally posted by ScuL
håller med! kanske på baksidan av den som vinner! ;)

Det här är dom bidrag som finns och vi väljer demokratiskt vilken som ska användas...

Man förstår att det är från Sverige vi kommer... "tranceaddict of sweden" kanske ger en ledtråd ;) Dudes !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement