return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 13)
View this Thread in Original format
AnD
jag röstade på 6'an....
JayBee
Vi måste verkligen lägga på ett kål om vi ska hinna färdiga till kryssningen. det är bara 30 dagar kvar nu!
knomaden
Steve! Upp med pollen! The market is screaming!

Peace,
Anders
Glorie
hey knomaden

vet du redan nu om det går att beställa tjejtröjor med trycket?
annars e jag ute ur spelet så att säga :p
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
hey knomaden

vet du redan nu om det går att beställa tjejtröjor med trycket?
annars e jag ute ur spelet så att säga :p

Du är inte sugen på en tält-t-shirt då? :stongue: :tongue2 :p
Amnezia
yay nu funkar TA igen:p:p varit knas i en vecka nu...=)

hm rösta på nr 6 alt 7....där ser man ju att det e sweTA det handlar om:) 4an e inge fel på men om det ska va en specefik för detta forum så känns den ju inte lika aktuell...fast e på iaf...:p hehe

dock så e jag intresserad av å veta va det finns för modell å välja på av t-shirts...får ju inte va pösig lr så..annars får man väl beställa en tjejmodell:P:p
:D
JayBee
håller med amnezia. det är viktigt med en tajt model. man måste ju få vara lite spännis bög :)
knomaden
Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck.

Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right?

Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp!

Peace från den otålige ;),
Anders
JayBee
quote:
Originally posted by knomaden
Jag efterfrågar "sub-poll" för att detaljerat definiera vad vi vill ha i form av tryck.

Steve...det börjar verkligen dra ihop sig när det gäller leveranstiden, dagarna rusar iväg...4-5 mars, right?

Vi återkommer alldeles som snarast med en offert för helheten med olika tryckalternativ och kostnader utifrån de förslag som presenteras i "sub-pollen" - men först måste den ju upp!

Peace från den otålige ;),
Anders

jag tycker du har varje rätt till att vara otålig! om det fortsätter i denna takt kommer vi verkligen inte ha några T-shirts till kryssninen :(
SWE_TRANCE
Chilla lite grabbar...
Steve fixar nog en ny poll när han kan.
Och det kommer fler fester efter kryssen tro mig.. :)

JayBee
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
det kommer fler fester efter kryssen tro mig.. :)

hmmm vågar man lita på dig... tänk om du ljuger hehe :) jojo det är klart men erkänn endå att det vore väldigt coolt med T-shirts till kryssen iomed att det är ett så pass stort event här i sverige.

jag stressar gärna för att få dem klara till kryssen... eller jag menar; jag ser gärna steve stressa :toothless :toothless
SteveTranz4ever
Det kommer en poll idag... be prepared !!!

Har väntat på en uppdatering av varianterna men idag har jag blivit lovad att få dom så jag kan göra pollen... lugn i stormen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement