return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 12)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by mjz
okej, även om det är ett bra tag kvar på dom där 14 dagarna så verkar det väl rätt klart att fyran kommer vinna. kanske är bra att diskutera vilken fram och baksida av fyrans alternativ vi ska ha...

jag tycker helt klart framsida 1, och baksida 1...

håller med.. 1/1 ;)
St_Andrew
framsida 3, baksida, tom?
cviper
quote:
Originally posted by mjz
jag tycker helt klart framsida 1, och baksida 1...

Antingen det, eller framsida 3 & baksida 1. Fast 1 & 1 passar ju ihop bättre :toocool:
St_Andrew
tror en ny poll behövs!
SteveTranz4ever
Jag tror iaf baksida 2 inte är att tänka på då den har nyanser av gult och det komplicerar till det hela och gör det dyrare...

Jag gör en ny poll imorrn okej ? alla med på det ?

Vi bestämmer alltså att bidrag nummer 4 har "vunnit" denna omröstning på ett västerlänskt demokratiskt vis !

Beslut kan ej överklagas... klagomål hänsvisas till skvalelrspalterna på aftonbladet.
St_Andrew
kan du ta med tom som baksida? eller typ bara www.tranceaddict.com/forums ?
SteveTranz4ever
Sure thing !

PMar Nyx nu att be han göra en sådan + han har en annan variant på att presentera dom rent visuellt så jag ska be han fixa klart dom...
Glorie
tycker länken ska gå till TA enbart å inte till forumdelen ;) men men... bara ett förslag...
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Glorie
tycker länken ska gå till TA enbart å inte till forumdelen ;) men men... bara ett förslag...

håller med :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie

Agreeeeee :)

Steve: Gör en ny poll, kommer ju ta nån vecka innan alla har svarat att "dom är med på det" :) Vi har ju rean ett vinnande bidrag..

knomaden
Hej!

Steve har väl knappt vaknat från TE2003 edition 11 än, antar jag, så när det gäller poll så antar jag (återigen ett annat antagande som konsekvens) att den kommer upp imorrn eller nåt.

Men för att tee'n skall kunna levereras innan Spring Cruise/Monday Bar 4-5 mars så är mitt förslag att iaf vi måste avgöra denna sub-poll som krävs som komplettering utifrån #4 rasande snabbt, så att jag kan ta fram en offert på beställningen.

Mitt utgångsförslag är att med våra kontakter här i Växjö ta fram bästa alternativet utan att kompromissa med kvaliteten (ex vis att ha en som reflekterar UV bra) ta fram ett riktigt bra småländskt kostnadseffektivt pris :). Och ta otryckta (långärmade/kortärmade) svarta tee-shirts från vår fabrik i Uganda.

Återkommer med kompletterande info om det skulle skilja i pris radikalt mellan de olika trycken (bland annat den med "fade" SWETA som ju har nyansövergång i spektra som säkerligen blir lite dyrare).

Och detta kommer bli en UNIK tee-shirt vilket fall...one time offer right now he he :)

Peace,
A.
dbl
quote:
Originally posted by knomaden
Mitt utgångsförslag är att med våra kontakter här i Växjö ta fram bästa alternativet utan att kompromissa med kvaliteten (ex vis att ha en som reflekterar UV bra) ta fram ett riktigt bra småländskt kostnadseffektivt pris :). Och ta otryckta (långärmade/kortärmade) svarta tee-shirts från vår fabrik i Uganda.

har du bild eller nått på dem tröjorna???
tänkte vad det e för typ av t-shirt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement