return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
SWETAshirt Omröstning (pg. 8)
View this Thread in Original format
BrainmaN
Jag är ju färsk här men röstade 4 fast skulle vilja ha 7an på ryggen
jag kommer köpa en tröja oavsett vad det nu blir dom var snygga allihop:crazy:
beaversweed
tog friheten o röstade på 4:an..
ja kommer absolut att köpa en så fort det hela är ett faktum :)
jeremy1984
Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan :D

Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag!
St_Andrew
quote:
Originally posted by jeremy1984
Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan :D

Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag!

sjuan hade sverige karta, inte fyran :p
reveal
quote:
Originally posted by jeremy1984

kartan var väl på nummer 7?
Glorie
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
vi väljer själva när vi har funnit den slutgiltiga "vinnaren"

kan vi ju typ göra snart då.. väldigt många verkar ha röstat vilket ju e kul ;) och det är väl inte så många fler aktiva medlemmar på forumet. Finns ju en klar vinnare iaf. får man se som en bra grej!

quote:
Originally posted by reveal
Antar att det inte krävs 50% av rösterna för att en tröja ska räknas som "i majoritet" va?

ne, den som flest röstat på bara
Endre

hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta.
Powell
quote:
Originally posted by Endre

hehe ... jo sant, men skitsamma, vem bryr sej om dom tror det ?
Dioxys
har själv fått kommentaren "sweeetah!" :) vilket jag inte har så speciellt svårt att ta, men jag gillar helt klart mest nyx's logo med a'et lite knorrat :) mycket snyggt!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Endre

Själv tycker jag det låter som SWEET... ett utryck man använder sig om nåt är bra... :) SWE - TA

knomaden
Hmmm...grymt svårt!

Men jag föll till slut på #7.

Gillar diskreta tryck fram när det gäller "logotypes", och bra att ha nåt som drar lite mer uppmärksamhet på ryggen. The message, typ.

Och att det är svenskar som gillar trance framgår ju då tydligare av en karta, där halva gränsen är naturlig dessutom, än en flagga som ju till hundra procent är människoskapad ha ha...aja ni fattar vad jag menar.

Geografisk hemvist snarare än att dansa under ett baner, då typ.

Och med det visar jag att jag är en dynamisk person, antar jag, då det går käpprätt mot mitt eget förslag ha ha...

...som jag i konsekvens inte röstar på ;).

Men det rör sig överlag om att hitta bra, bättre eller bäst! Det är INGET av förslagen som är "dåligt".

Gott jobb, alla!

Peace,
Anders
reveal
knomaden, finns det en möjlighet att trycka upp två olika t-shirts? Utan att det kommer att kosta mer då alltså? För isf kan ju tex både nummer 4 och nummer 7 tryckas, så kan man få välja :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement