|
SWETAshirt Omröstning (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor :mad: :toothless |
mmm samma här faktiskt :( :nervous: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Pjox
Nån som har en aning om vad det komemr kosta.. 250 låter "dyrt" för en liten t-skirt. När jag gick ut 9an så beställde vi tröjor och dom gick på högst 170 spen styck.. och det trycket håller. Men va det ingen här som höll på me sånna där saker?
För övrigt.. fan va jag ahr svårt för att bestämma mig :p |
Som jag sa, 200-250 spänn om man trycker upp EN tröja. :) Och detta är vad det kostar på Allkopia i Växjö. Priserna varierar säkert en hel del från ställe till ställe. Men jag räknar med att Knomaden fixar tröjorna åt oss till priset av en cheeseburgare ;) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Röstade på nr 3, grodan e ju skitgrym :eyes:
nr 6 är också hur snygg som helst, simpel och snygg.
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor :mad: :toothless |
Håller med dig där - dessutom är de där tribal-liknande grejerna bara en fluga som jag tror kommer att dö ut inom ett år eller två. Bidrag 6 och 7 är lite mer tidlösa, men tills dess lär vi väl tröttna på tröjorna och slita ut de ett par tusen gånger om...:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Håller med dig där - dessutom är de där tribal-liknande grejerna bara en fluga som jag tror kommer att dö ut inom ett år eller två. Bidrag 6 och 7 är lite mer tidlösa, men tills dess lär vi väl tröttna på tröjorna och slita ut de ett par tusen gånger om...:) |
Den med flest röster "vinner" så enkelt är det och duger inte det så är man inte tvingad att köpa en... :) |
|
|
| St_Andrew |
mm o dom har inte så mkt med trance att göra!? |
|
|
| ShyTrance |
word! tribal o sånna tattoo märken :P e väl inget man förknippar med trance lr ? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Den med flest röster "vinner" så enkelt är det och duger inte det så är man inte tvingad att köpa en... :) |
Har absolut inte sagt att de inte duger - tänker visst köpa tröjan, och kommer vara stolt bärare av den vilken som än vinner - de är ju pisssnygga allihopa - jag menade bara att jag hellre föredrog bidrag 6 & 7 :) |
|
|
| reveal |
| Jag har inte fattat det här med att till exempel tröja nummer 4 har 3 olika framsidor och 3 olika baksidor. Om jag, till exempel, röstar på tröja nummer 4, vilken är det då jag röstar på egentligen? :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har inte fattat det här med att till exempel tröja nummer 4 har 3 olika framsodir och 3 olika baksidor. Om jag, till exempel, röstar på tröja nummer 4, vilken är det då jag röstar på egentligen? :conf: | Nån utav dom... vi får bestämma tillsammans senare vilken det skall bli... själv ser jag gärna 1a fram och 1a bak + en tranceaddict.com... de fixar vi :)
Sånna tryck med färgskalor tillverkar man på annorlunda vis vad jag vet och gör det dyrare... alltså att föredra är tryck med få färger
ps. NYX kolla dina PM |
|
|
| Glorie |
SEX!
efter nogrann eftertanke...känns självklar nu |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
SEX!
efter nogrann eftertanke...känns självklar nu |
vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét än tryck #6 när jag läste denna posten.. hmmmmmmmmm... haha
men funderar mellan 4 och 6... dras mest mot 6 faktiskt... kan t.om. se mig ha på mig den.. fast då ska den vara så "glansig" som den e på bilden :)
skulle vara ballt |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét än tryck #6 när jag läste denna posten.. hmmmmmmmmm... haha
|
samma här :eek: .. lol..
| quote: |
men funderar mellan 4 och 6... dras mest mot 6 faktiskt... kan t.om. se mig ha på mig den.. fast då ska den vara så "glansig" som den e på bilden :)
skulle vara ballt |
tryck #6 var också ballt men jag tycker att loggorna är lite för små.. |
|
|
|
|