|
SWETAshirt Omröstning (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
valet var ju mellan fyran och sexan... blev sexan till slut...
6ans första framsida och 4ans första baksida skulle va rätt snyggt ihop annars... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Är det för mycket att hoppas på att tröjoarna ska bli färdiga till kryssen? Vi kommer isf att se ut som ett gäng bögar :D |
|
|
| TrancE_GyLLe |
hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???'
jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???'
jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr |
Klart som korvspad jag tänker köpa tröjan! Det kostar ungefär 200-250 riksdalera att trycka upp en tröja med bra tryck som inte kommer av efter en tvätt - beställer man ett 20-30-tal tröjor blir det nog billigare. Och om någon här nu uppenbarligen verkar ha kontakter så kan vi nog få det ännu billigare :)
Folk som inte ska köpa tröjan borde egentligen inte rösta. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | Folk som inte ska köpa tröjan borde egentligen inte rösta. |
de var det jag skulle komma till:) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
de var det jag skulle komma till:) |
Men jag kom före. Du fixade bara förspelet - så att säga. :toothless |
|
|
| Dioxys |
| min röst gick på nummer 4 :) |
|
|
| Unis |
| Min röst hamnade på nr4 |
|
|
| BrainmaN |
Min hamnade på 4 oxå
fast jag tycker bidrag 4 bild2(den runda tranceaddict loggan) på magen sen bidrag 7 med sverige på ryggen skulle vara klockrent
usch va lite det va att göra här på jobbet idag
nej ha det så länge allihopa |
|
|
| Nyx |
Tack alla ni som röstade på mina förslag! :D
Det är många bra förslag här..hur det än blir kommer jag garanterat att köpa minst en t-shirt.
ps. Steve: Om vi ska ha med URLn så tycker jag att den ska sitta på armen. Lägger man den vid ett tryck så kan det bli grötigt. Hur som helst är det lätt fixat ;) ds. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Det kostar ungefär 200-250 riksdalera att trycka upp en tröja med bra tryck som inte kommer av efter en tvätt - beställer man ett 20-30-tal tröjor blir det nog billigare. Och om någon här nu uppenbarligen verkar ha kontakter så kan vi nog få det ännu billigare :)
|
Nån som har en aning om vad det komemr kosta.. 250 låter "dyrt" för en liten t-skirt. När jag gick ut 9an så beställde vi tröjor och dom gick på högst 170 spen styck.. och det trycket håller. Men va det ingen här som höll på me sånna där saker?
För övrigt.. fan va jag ahr svårt för att bestämma mig :p |
|
|
| dj_hysterix |
Röstade på nr 3, grodan e ju skitgrym :eyes:
nr 6 är också hur snygg som helst, simpel och snygg.
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor :mad: :toothless |
|
|
|
|