|
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
wat is er mis met house?, vooral het nummertje wat net gedraaid werd is heerlijk.
(soul_central-strings_of_life_danny_krivit_extended_edit) |
|
|
| JunKX |
Jeezus wat kansloos. Op die stream van ID-T is het echt rampzalig!
30 seconden muziek en dan komt er weer standaard gesprek tussen een te modieus wijf & verschillende randdiebelen
Mode-Chicka: "Wat vind jij van Sensation?"
MAFKEES: "JA GEWELDIG JA HARTSTIKKE LEUK!!"
Mode-Chicka: "Maar wat vind je dan precies zo mooi?"
MAFKEES 2: "JA GEWOON ALLES! DE HELE AANKLEDING ENZO"
Mode-Chicka: "Kom je nog voor een speciale DJ?"
MAFKEES 3: "HUH DJ?"
Mode-Chicka: "ja die vent achter de draaitafels!"
MAFKEES 3: "JA NET ZO GOED ALS DIE VORIGE!"
Sjonge jonge... Tis 1x leuk maar daarna weet je het wel..
Paul draait redelijk, sets hiervoor niet gehoord. Ben benieuwd. |
|
|
| Djeebie |
Ik startte met een interview op die stream, maar daarna heb ik toch geen interview meer gezien. En ik zit toch al gauw een minuut of tien te luisteren/kijken.
Ik vind het wel vet die stream :) |
|
|
| Origin X |
Uh ik ben heel erg paul van dyk n00b, maar is het wat ik denk dat hij doet met die laptop? Hij doet niets live zo te zien met dat ding, maar typt alleen wat in elke keer.
Nadat hij wat getypt hebt elke nummer (van vinyl gewoon) kijkt er steeds een mannetje op het scherm en duikt weer naar achter.
Is het dat paul de naam van de track die hij na de aanstaande track wilt draaien intypt en dat dan vervolgens die andere gast de plaat op zoekt? Lijkt er wel op gheghe, vaag.
Btw wat is dat trouwens voor vage remix van collabs atm, naja? |
|
|
| Origin X |
| er is ook een 'overview' stream, met een vaste camera in het bovenste deel van de arena. hebbie geen last van interviews, maar wel maar één standpunt. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Origin X
Uh ik ben heel erg paul van dyk n00b, maar is het wat ik denk dat hij doet met die laptop? Hij doet niets live zo te zien met dat ding, maar typt alleen wat in elke keer.
Nadat hij wat getypt hebt elke nummer (van vinyl gewoon) kijkt er steeds een mannetje op het scherm en duikt weer naar achter.
Is het dat paul de naam van de track die hij na de aanstaande track wilt draaien intypt en dat dan vervolgens die andere gast de plaat op zoekt? Lijkt er wel op gheghe, vaag.
Btw wat is dat trouwens voor vage remix van collabs atm, naja? |
Ooit gehoord van Final Scratch? Hij draait die nummers vanaf z'n laptop ;)
Die remix van collabs die jij bedoelt is Men In Beats - Keep Pushin' (http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=193175). |
|
|
| Origin X |
| Mmm moet ik even goed kijken hoor of hij dat daar gebruikt, wat doet die dude iig dan steeds? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Origin X
Mmm moet ik even goed kijken hoor of hij dat daar gebruikt, wat doet die dude iig dan steeds? |
Die wil misschien weten wat het volgende nummer is. |
|
|
| Origin X |
| Naja aan de software op het scherm te zien is het idd final scratch, maar ik zat eigenlijk te kijken of de plaat met tijdscode op de TT zat. |
|
|
| Origin X |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Die wil misschien weten wat het volgende nummer is. |
Tis gewoon een leecher:toocool: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Origin X
Naja aan de software op het scherm te zien is het idd final scratch, maar ik zat eigenlijk te kijken of de plaat met tijdscode op de TT zat. |
Hij zal wel gewone platen afwisselen met Final Scratch. Nummers alvast klaarzetten op de laptop en dan verder mixen met gewone platen. |
|
|
| Daveje |
| het klinkt in ieder geval verdomde lekker allemaal!!!:eyespop: |
|
|
|
|