return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Lineup Sensation White & Sensation Black
View this Thread in Original format
SnuggLe
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen

Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo

Black: te verwachten!
White: Apart en verrassend voor ID&T!
Sander Kleinenberg en Morilo! Netjes!

Greetz,
SnuggLe
magrec
Ahahahahahaha wat een line up zeg.

Morillo na van dyk???

tsjee vreemd maar niet slecht maar ik ga denk ik toch niet.
Frankisback
Heb eigenlijk wel zin in een everbody sensation met sasha deepdish, sander kleinerberg, stefvrolijk :D

Maar is idd weer is wat anders

Grote twijfel. Ik heb nog niet zoveel zin om 57 € daarvoor neer te leggen
Magic83
Pfff, in tegenstelling tot vorig jaar vindt ik White echt zwaar tegenvallen :conf: Vage combinaties :conf:
Black is wel een top line-up zeg :eyes: al ben ik geen mega fan van het genre (op marcel woods na)
SnuggLe
Ik ben d'r niet bij overigens. Hoe cool ik het ook vind dat Morillo en Kleinenberg er staan.
Vind dat echt top van ID&T en gewaagd. Ben benieuwd namelijk of het 'ID&T'-publiek dit trekt. Het is niet het standaard in hapklarebrokken voorgekauwde trance (niets ten nadelen van trance hoor, maar het is 'in het gehoor liggend'). De muziek die deze heren draaien is niet zo commercieel zegmaar.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen

Gewaagde line-up, geen dertien in een dozijn dj's zoals de laatste drie White edities. Maar ondanks dat ga ik niet, geld besteed ik liever aan Dance Valley.
Freezel
Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker :)

Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma.
dj_spare
Ik ga wel naar white denk ik... de Lineup ziet er wel gaaf uit, een keer niet de standaardnamen... benjamin is hartstikke flex en sander en paultje ook, van morillo en van bellen verwacht ik veel... brian s is kut tho :P
Jappio
die megamix is toch wel een oude bekende? :D

ik was nog wel van plan om ooit weer is naar een sensation te gaan, maar aangezien ik black niet trek en dit jaar een wedstrijd heb het hele eerste weekend van juli wordt dit m niet :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Freezel
Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker :)

Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma.

Jaaaaaaaaa Awakenings! :) Heb ik ook erg zin in al!

Btw, je kan wel zien in je signature waar je fan van bent ;) :D

magrec
jah awakenings festival daar ga wil ik dit jaar heen.
Sander kleinenberg op grote feesten is toch meestal niet zo bijzonder en die set wordt vast wel uitgezonden op mp3 hahahaha

maar toch een positief iets van id&t dat ze dit doen.
Asperge
Best gewaagde line-up ja, ben ook benieuwd hoe het publiek op white gaat reageren. K ga er niet heen niet daarvan:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement