return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
mwha, Awakenings Festival zal ik inderdaad 100% naartoe gaan (dus bram, maak je borst maar nat :p )

Die line-up van White is opzich best grappig. iedergeval niet zo ontiegelijk kleuterline-up.
Black...achja :) mijn mening mag je lezen in de thread van bvorig jaar en die van 2 jaar geleden :)
Djeebie
Het lijkt erop dat ID&T het eindelijk een keertje heeft begrepen :) White is echt een leuke line-up. Zelfs een beetje de nadruk op progressive/house. Erg leuk.

Black zal ik het maar niet over hebben :p
Freezel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaaaaaaa Awakenings! :) Heb ik ook erg zin in al!

Btw, je kan wel zien in je signature waar je fan van bent ;) :D


Hehe, komt min of meer toevallig uit al die feesten ;)
Disney
Lineup is prima, maar denk toch niet dat ik snel naar een Sensation zal gaan...
jp
Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade

Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One :crazy:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One :crazy:


Geen mayday? :p
moogwai
Niks voor mij dus... bij White staat geen één dj die ik echt goed vind en bij black komen al die meeloop gabbers voor the Darkraver en Promo, dus een fout publiek...

Ik ga deze zomer weer voor de outdoor festivals.. vind ik veel leuker door de variatie, dan vind ik het wel leuk of bijvoorbeeld ff naar Kleinenberg of Luna te gaan... maar de hele nacht, na nee :(
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Geen mayday? :p


We're talking about this summer :whip:

En al heette het Gayday 'Anal-Xtreme' dan nog ging ik er heen :wtf:
Frankisback
De line-up voor Sensation White en Sensation Black is door ID&T in hun magazine bekend gemaakt.

bron: www.clubcharts.nl
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
bron?



bron jah. ik heb twijfels over dat dit wel de offisjele line up is:

immers yoji is UDC ONLY. ALs je yoji in de benelux wil boeken dan moet je naar udc mailen.

Dus:

A: Dit is een fop line up
b: Yoji heeft zijn contract met UDC gecancelled
c: Yoji heeft nog contractje met UDC maar mag toch op Sensatie draaien.

Wat ik van deze line up vind:

nou not my cup of thea.

White:
Paulus is natuurlijk vet mits hij trens draait en geen hardtrens.
jah de rest vind ik ook wel goed, toch gaat ik er niet heen. Kan me geld beter gebruiken.

Jah Black: tis tegelijk met love parade en de echte houseliefhebber gaat natuurlijk naar de parade der parades dan in de arena staan.

Woods kan goed draaien.
Yoji kOn heel goed draaien. Heb echt top sets met die gozer meegemaakt. Hij had altijd de perfecte mix van uk hardhouse/hard trens, wat techno en heel soms wat hardstyl. Het laatste jaar is ie ut een beetje kwijt!
Jah luna> ik vind hem wel de beste hardstyl dj. Qlubtempo 10 en ML 2002 was toch erg vet met luna! Maar nee ik vind het gebeuk gewoon te hard tegenwoordig.
De rest. kijk als je van het hardere werk houd dan is het toch best aardig d8 ik zo

maar goed hier ben ik ook niet bij, als ik die datum weg ga dan is het naar de love parade :toocool: :toocool: :toocool:

Cosmic
Op de website van ID-T staat nog niets, evenals op de Sensation webiste....afwachten maar.

Ziet er niet zo aantrekkelijk uit zo van: daar moet ik naar toe
Beemer
Oh......my......God!!!

SANDER AT SENSATION WHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

If any of u are going, ur gonna have one very excited Aussie girl on ur hands....hehehehe

Somebody pinch me, cos I have GOT to be dreaming!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement