|
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Raymond |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zo!!! White al uitverkocht :eyes: , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation. |
Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid. :D |
|
|
| New Wave |
| Das heel mooi :) Dan gaan alle trancetrutjes naar Sensation..alle zwabbers/hardstylekneuzen naar Hardcore 4 Life en dan blijven alleen nog de gezellige mensen over die naar Awakenings Festival gaan. Beter ken niet :p ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid. :D |
Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn. |
Hahaha LoL, dat hoorde ik ook ja!
Wat ik ook hoorde, is dat sigarenboeren met een Ticketbox apparaat gewoon vanaf het tijdstip dat verkocht mocht worden zelf 100 x op de knop hebben gedrukt en zo kaarten hebben 'gekocht'. Oftewel, die dingen worden allemaal met dikke winst verkocht.
Echt 1000% zeker dat er nog 15.000 kaarten verkocht moeten gaan worden, maar wel 'verkocht' zijn vanuit ID&T. |
|
|
| MaGiK54 |

Geniaal weer JP :haha: |
|
|
| EsseT |
HELLO all in Nederlands I will go for Sensation WHITE this summer
I was on Trance Energy 31/1 04 its was amazing and i hope Sensation will be better :) My home place is in the swidish grene of TA
Maby i'll se som one of you there :)
Happy summer everybody in NL :) |
|
|
| Tim81 |
| Even in the summer holidays there are fans of Zlatan Ibrahimovic in the ArenA... |
|
|
| SnuggLe |
| Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's?? |
indeed, i posted so many messages in music discussion and party info/review thread saying go to dance valley or mysteryland but still al lot of dumb foreigners were planning to go to sensation.
and indeed sensation sucks big time, that swedish guy will have a nice time though. But he will never experience how a real good party in holland is. |
|
|
| Tim81 |
1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien;)!
De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes!
Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk) :D :eek: :D |
|
|
| jp |
| Dat is een optie om te gaan doen als PvD met z'n set klaar is :D |
|
|
| Tim81 |
Wanneer je niks te doen hebt tijdens de ID&T Megamix kan je altijd nog een Wet T-shirt verkiezing houden...
  |
|
|
|
|