|
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Frank-HH |
| Line Up White ist ing!!!:whip: :eek: |
|
|
| Valhalla |
was wel te verwachten dat black steeds meer dark word, ga wel naar de zino als ik darkraver of woods wil horen, dana heb ik het sowieso niet zo echt op...
nooit meer een $en$sation voor mij |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Line Up White ist ing!!!:whip: :eek: |
Dan kom je niet, hoe minder ****** hoe beter.
oeh :p |
|
|
| ambs |
ik zei dat ik ooit een keertje sensation mee wou maken, en dat heb ik vorig jaar gedaan!
Ben anyways van plan om iets later naar NL te komen van de zomer... wel een aparte line up eigenlijk :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Valhalla
nooit meer een $en$sation voor mij |
Dat zei ik nadat de line-up van 2001 bekend gemaakt werd. |
|
|
| DJ Gerrit |
| stond wel op de planning om te gaan. maar deze line up valt me tegen, had gehoopt op meneer van buuren en ferry zoals vorig jaar! |
|
|
| NoisyNeil |
| White is niet cool, ... alleen Paul van Dyk is nog enigzins de moeite.... Waar is Armin als je hem nodig hebt? ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan kom je niet, hoe minder ****** hoe beter.
oeh :p |
Sinds wanneer wordt het woord m o f f e n gecensureerd :D :p? |
|
|
| eieregooie |
| hehe... Wasn't me... |
|
|
| Blik |
| je weet hoe overstuur de Duitsers raken als ze zo genoemd worden, dus ik heb er sterretjes van gemaakt, voordat er weer een rel ontstaat |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
je weet hoe overstuur de Duitsers raken als ze zo genoemd worden, dus ik heb er sterretjes van gemaakt, voordat er weer een rel ontstaat |
ja oppassen ander heb je dadelijk deze meneer achter je aan
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade
Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One :crazy: |
Wat zei je nou JP?? :D
Wat hoorde ik je op de MSN zeggen, je gaat toch naar Sensation? :happy2:
Komt dat heeeeeeeeeeel toevallig vanwege het feit dat een rondborstige australische dame ook heel toevallig naar Sensation gaat? :conf:
Ontzettende slijmbal, man zonder principes :rolleyes:
;) :p :p
(Voor dat geld kan je ook naar de wallen toe! :p :p :p :p :p :p) |
|
|
|
|