|
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien;)!
De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes!
Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk) :D :eek: :D |
hehe ik snap ze wel. Das interessanter om te doen dan de rest van dat hele sensation gebeuren. Maar goed ik moet een beetje oppassen nu want de familie van mijn zwager gaan ook allemaal (vaassen is weer representing @ sensation) dat zijn geen sportschooljongens of breezahsletjes maar echte boeren :p (1 is helemaal gek van frans bauer...en dan niet een klein beetje maar heel erg) haha ik vind het wel leuk voor ze hehe tis apart maar erg mooi volk. |
|
|
| ahp2002 |
| Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk:) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk:) |
Meeeeeeeeeeeten! :D |
|
|
|
|