return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade

Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One :crazy:

Met andere woorden: Mayday, 'Festival in Arnhem' (naam vergeten), Awakenings Festival, Extrema (Dit jaar WEL een keer) en Dance Valley!

Mysteryland....i dont know. Alleen als ik geld over heb....
basd
quote:
Originally posted by New Wave
mwha, Awakenings Festival zal ik inderdaad 100% naartoe gaan (dus bram, maak je borst maar nat :p )

x2

Heb daar ook echt nu al weer zin in..
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
x2

Heb daar ook echt nu al weer zin in..

Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Hmm..ben eigenlijk wel erg offtopic bezig.
Dus even een ontopic kreet: Waarom doen ze geen TECHNO Sensation Black?? Zal wel niet scoren.....
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Hmm..ben eigenlijk wel erg offtopic bezig.
Dus even een ontopic kreet: Waarom doen ze geen TECHNO Sensation Black?? Zal wel niet scoren.....

hehehe viel mij ook al op helemaal geen techno meer.
Chicane
Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz :p
basd
quote:

Vergeet Bellie niet, er moet toch ook iemand zeiken op het eten dat ze daar verkopen..
Fkwebeman
SK, Benjamin Bates en Pvd op Sensation white..

lekker hoor, maar ik ga niet. Geen zin om tussen de ABN-Amro bedrijfsuitjes en mensen die vragen wanneer traffic gedraaid wordt te staan. (ik weet het, feest maak je zelf en met je groepje, maar er hing sowieso al een foute sfeer)

Ik had dus vorig jaar eigenlijk al min of meer besloten niet meer heen te gaan en ik geef dit jaar liever mijn zuurgespaarde geld uit aan DanceValley, Strike One en een nieuwe Lovefields.

(ben ik ook eindelijk eens van dat blad af.. :) )
Optimus
quote:

Josta is dan ng niet terug toch?:)
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
sensation white is goeie muziek met een klote publiek dat stil staat
sensation black is klote muziek met een publiek dat uit ze dak gaat

zo zou je sensation denk ik wel kunnen samenvatten jah!
Phat B
quote:
Originally posted by Chicane
Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz :p

wordt er wel progressive uitgezonden dan?

sb vindt ik zowiezo hélémaal niets (want: hardstyle)

sw is voor de verandering wel een geweldige line up! helemaal goed, ma idd, t feest is samen met Trance Energy hét commerciele feest van id&t (zelfs mn breezah-zus wil gaan, en dat zegt veel) dus ik weet niet of t publiek dit waardeert.

'Tzou mooi zijn als t feest totaal fout gaat omdat de dj's op t verkeerde feest staan voor t verkeerde publiek, leert id& t eindelijk eens dat ze deze djs op IC moeten en de djs van IC (johan gielen enzo) op sw, en leert t publiek ok eens wat echte muziek is. Alleen jammer voor de djs en de echte fans/liefhebbers.

ben benieuwd hoe de megamix wordt op sw, als t net als vorig jaar is met van die goeikope trenszooi, past goed tussen de club, prog. en kwalitrance. :rolleyes:

tis trouwens idd in id&t mag bevestigd...

Chicane
quote:
Originally posted by Phat B

..

(zelfs mn breezah-zus wil gaan, en dat zegt veel)

..

Foto? :D
Optimus
zusjes thread?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement