return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 14)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dikke bull dat je het daaraan kunt zien.
Op DefQont waren er 13.000 PF bezoekers.
Op Addiction 50.

Dus?


wat een vergelijking, een feest waar meer dan 25.000 man komen en een feest waar nog geen 500 man komen...

hij maakt in ieder geval nog een vergelijking tussen 2 feesten met gelijke bezoekersaantallen
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
wat een vergelijking, een feest waar meer dan 25.000 man komen en een feest waar nog geen 500 man komen...

hij maakt in ieder geval nog een vergelijking tussen 2 feesten met gelijke bezoekersaantallen



Daar ging het helemaal niet om, je hoeft toch niet naar het aantal bezoekers in totaal te kijken, het gaat om het PERCENTAGE PF'ers. Relatief, wel eens van gehoord? Plus we waren al een stuk verder in deze thread blikkie :D En als er 500 man komen op Addiction zou dat ERG vet zijn :D
basd
Van de Clubcharts frontpage:

quote:

Sensation gaat de grens over. Behalve in de Amsterdam Arena vindt Sensation in 2005 ook plaats in het Antwerpse Sportpaleis. 15.000 mensen uit binnen- en buitenland worden in het wit verwacht.

In Belgie heeft Sensation inmiddels bekendheid door het speciaal gecomponeerde anthem, dat jaarlijks hoog in de Belgische hitlijsten staat. Om de Belgen alvast een voorproefje te geven wordt Sensation dit jaar ook in Belgie via een videostream uitgezonden. Via www.msn.be kunnen onze buren tot 7.00 meegenieten van wat zich in de Arena afspeelt.

Ook start ID&T een expansie in Belgie door een samenwerking met ‘Antwerpen is burning’ aan te gaan. Vanaf 2005 wordt dit evenement onder ID&T noemer georganiseerd om zo te kunnen doorgroeien.

Michiel Beers (Antwerpen is burning) noemt ID&T een ideale partner: "ID&T heeft in tien jaar dance mee laten evolueren van underground tot een nieuwe en spectaculaire vorm van entertainment die nergens in de wereld zijn gelijke kent. ID&T heeft dance in de breedste zin van het woord in Nederland laten doorgroeien tot een hedendaagse jongerencultuur. Het is een enorme uitdaging om dit krachtige merk in België te kunnen lanceren en uit te bouwen."

Irfan Van Ewijk, verantwoordelijk voor ID&T international: "Michiel en Manu Beers vertrekken vanuit een zelfde jonge ondernemende visie en ambitie die wij bij ons zelf ook terugvinden. Bovendien beschikken ze over de juiste marktkennis en ervaring met grootschalige dance evenementen die wij zoeken in een lokale partner om onze internationale schaalvergroting te verwezenlijken".

Ik hoop voor ze dat dit een beetje beter aanslaat dan hun Innercity on tour-ideetje. Maar dat denk ik eerlijk gezegd wel, zeker als ze de line-up wat op het Belgische publiek aanpassen (paar ASOT-trenserts of MIKE ofzo).
Gonzo
quote:
Originally posted by basd
Van de Clubcharts frontpage:


Ik hoop voor ze dat dit een beetje beter aanslaat dan hun Innercity on tour-ideetje. Maar dat denk ik eerlijk gezegd wel, zeker als ze de line-up wat op het Belgische publiek aanpassen (paar ASOT-trenserts of MIKE ofzo).


Innercity was destijds al een groot begrip in Nederland. De Belgen waren destijds niet klaar voor een Innercity.

Sensation is echter een produkt wat zeer groot is, en dus ook in Belgie uitverkocht zal raken.
basd
quote:
Originally posted by Gonzo
Innercity was destijds al een groot begrip in Nederland. De Belgen waren destijds niet klaar voor een Innercity.

Sensation is echter een produkt wat zeer groot is, en dus ook in Belgie uitverkocht zal raken.

Dat denk ik dus ook wel :)
Dj Lex
Zeker ook omdat het 'maar' 15000 ipv 35000 mensen zijn die de tent moeten vullen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Gonzo
Innercity was destijds al een groot begrip in Nederland. De Belgen waren destijds niet klaar voor een Innercity.

Sensation is echter een produkt wat zeer groot is, en dus ook in Belgie uitverkocht zal raken.


Bij de weg, is dit DE Gonzo van Clubcharts?
Zo ja, leuk dat je hier ook geregistreerd hebt.
Enjoy your stay, en ga je eens voorstellen in de voorstel-thread ;)
moogwai
Ik denk ook dat er erg veel Nederlanders naar de "Belgische "sensation" gaan. Het is toch de naam Sensation en het is ook nog eens veel dichterbij voor mensen uit Zuid-Nederland.
M_Peror
quote:
Originally posted by moogwai
Ik denk ook dat er erg veel Nederlanders naar de "Belgische "sensation" gaan. Het is toch de naam Sensation en het is ook nog eens veel dichterbij voor mensen uit Zuid-Nederland.

Met een aansprekende line-up en een niet al te belachelijke prijs zou ik 't zeker overwegen. Maar dat laatste zit er vast niet in bij ID&T.
basd
quote:
Originally posted by M_Peror
Met een aansprekende line-up en een niet al te belachelijke prijs zou ik 't zeker overwegen. Maar dat laatste zit er vast niet in bij ID&T.

Dat is wel een goed punt.. Over het algemeen zijn de feesten in Belgie wel wat goedkoper.. ILT was geloof ik 35, Groove City (toch ook 4 area's) was maar 15.. Als ID&T dan met kaartjes a 60 euro (of meer, het is weer een jaar later dus kunnen de prijzen makkelijk weer met een tientje omhoog :rolleyes: ) aankomt, dan moet ik nog maar eens zien hoe groot de belangstelling nu eigenlijk is.

Gonzo
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bij de weg, is dit DE Gonzo van Clubcharts?
Zo ja, leuk dat je hier ook geregistreerd hebt.
Enjoy your stay, en ga je eens voorstellen in de voorstel-thread ;)


Ja baas :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement