|
Lineup Sensation White & Sensation Black (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Sensation White 03-07-2004
- Brian S (club & groove)
- Sander Kleinenberg (progressive club (of niet magrec?)
- Benjamin Bates (club, tech-club)
- Megamix
- Paul van Dyk (trance)
- Erick Morillo (club, groove)
- Joost van Bellen (2step, rnb, groove, club)
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods (hardtrance)
- Yoji Biohemanika ( combination of hardtrance-hardstyl-hardhouse and techno)
- Luna (hardstyl)
- Megamix
- The Darkraver (old styl and hardcore)
- Pavo (hardstyl)
- Promo (industrial hardcore & hardcore)
If i can give you an advice forget sensation go to: Mysteryland, Dance Valley or Extrema! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
If i can give you an advice forget sensation go to: Mysteryland, Dance Valley or Extrema! |
Save up your money and go to Dance Valley, there will be the best trance dj's at DV for sure and off course the best techno, club, groove, urban, hard house ect ect dj's. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
- Sander Kleinenberg (progressive club (of niet magrec?)
|
Ik zou het geen club willen noemen moet ik meteen aan boot barocca enzo denken :p zal me niks verbazen als sander een stevige set neerzet..;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik zou het geen club willen noemen moet ik meteen aan boot barocca enzo denken :p zal me niks verbazen als sander een stevige set neerzet..;) |
murder was the bass komt dus dan zker langs
:D |
|
|
| Cosmic |
Attention! Tickets for Sensation White Edition are already completely sold out!
http://www.ticketbox.nl/
Nieuw recordje denk ik? Vorig jaar was toch iets van 2 weken? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Attention! Tickets for Sensation White Edition are already completely sold out!
http://www.ticketbox.nl/
Nieuw recordje denk ik? Vorig jaar was toch iets van 2 weken? |
Tering, dit had ik niet verwacht gezien de line-up. Er gaan een hoop buitenlandse TA'ers flink balen denk ik. Me post it on the music forum :)
Cosmic had het al in een sensation thread gepost op het musicforum. Vind zelf dat het een apart draadje waard is daaro. |
|
|
| MaGiK54 |
www.marktplaats.nl :
Gezocht: sensation WHITE redelijke prijs vandaag Nee
Gezocht: GEZOCHT 3 kaartjes sensation WHITE redelijke prijs vandaag Nee
Aangeboden: 2 x SENSATION WHITE 85 P.st vandaag Nee
Aangeboden: 1 kaartje SENSATION WHITE 100 vandaag Nee
Gezocht: Sensation Kaarten Vip 10 Stuks vandaag Nee
Gezocht: Gezocht 2 x Sensation White Deluxe kaarten vandaag Nee
Aangeboden: Sensation White! Hoogste bieder... vandaag Ja
Gezocht: Sensation White kaarten 3x - vandaag Nee
Aangeboden: 2 kaarten SENSATION WHITE 79 euro per stu... vandaag Nee
Aangeboden: 2 x SENSATION WHITE 85 P.st vandaag Nee
Gezocht: Sensation white VIP deluxe vraag maar vandaag Nee
En
http://www.ticketunlimited.nl/: voor 80 pleuro per kaart.
Zwarte markt floreert ook al weer op :rolleyes: |
|
|
| jp |
Woooooot ik heb 3 specital treatment kaartjes voor white :D
Trouwens, je kreeg er twee N-Joy promo tickets bij voor op de zondag. Jammer dat ik geen kleine neefjes heb ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Woooooot ik heb 3 specital treatment kaartjes voor white :D
Trouwens, je kreeg er twee N-Joy promo tickets bij voor op de zondag. Jammer dat ik geen kleine neefjes heb ;) |
Daar was toch maar één verkooppunt voor. Wasset nog druk daaro ? |
|
|
| jp |
Ik schat 300 man om 7:30hr. Uiteindelijk zullen zo'n 750 man buiten hebben gestaan White liep als een trein, black niet.
Iemand heeft voor me in de rij gestaan, om 9:00hr eindelijk de kaartjes te pakken. Mensen kwamen met zulke smiles naar buiten het leek wel of ze de lotto gewonnen hadden.
Jammer voor de buitenlandse TA's idd :(
Nu moeten ze wel naar Dance Valley ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt...
Dus ik vroeg het ff aan me gabbervriendje :D
| quote: | | nah het probleem met black is...dat er veel meer andere feesten zijn die minder duur zijn en met beter dj's |
Op zich een redelijke verklaring... |
|
|
| jp |
| quote: | Interessant detail is dat er voor de gewone mensen geen VIP tickets meer te koop waren, deze waren allemaal al geclaimed door de aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA.
|
:rolleyes: dit heeft niks meer met 'dance' te maken |
|
|
|
|