|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב?
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
יש מצב?
:p
כי כתוב בפוסטר של זה
DJ Airbase
ובעקרון את הבמה האלקטרונית מארגנים
99ESC
וזוכר מישהו פה אמר שרוברט רוצה להביא את איירבייס לארץ...
אז אולי עכשיו?
חוץ מזה יהיו שמה ארז מאינפקטד ויהל
ואם זה יהיה כמו שנה שעברה, אז כל זה על הדשא הצנוע של הפקולטה שלי
כולם מוזמנים...
:p
אם מישהו באמת רוצה לבוא נראה לי זה ממש לא בעיה להיכנס
או מקסימום ב20 שקל
שווה בעיקרון
אם באים גם לפני 6 בערב ככה זה כניסה חופשית כמעט בטוח.
זה ב
6.5 |
|
|
| Segev |
פשש נחמד שמארגנים כזה משהו ועוד כניסה לכל הגילאים דוגרי לא אכפת לי
הכי טוב ככה לא עושים בעיות ועם כבר מדברים על אירביס
אזה יום מתחילה התוכנית שלו ב 11 תוכנית שבועית כל יום רביעי :D |
|
|
| luckystrike |
כן זה בדוק הוא מגיע...
מחר אילן יכתוב על זה הכל שהוא יחזור מהבסיס
אבל בדוק הוא מגיע עוד שבוע ליום הסטודנט |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Segev
פשש נחמד שמארגנים כזה משהו ועוד כניסה לכל הגילאים דוגרי לא אכפת לי
הכי טוב ככה לא עושים בעיות ועם כבר מדברים על אירביס
אזה יום מתחילה התוכנית שלו ב 11 תוכנית שבועית כל יום רביעי :D |
אני לא בטוח שזה לכל הגילאים , אני כמעט בטוח שיחסית מוקדם תוכל להיכנס לשמה כמו שעכשיו אתה יכול להיכנס בלי שישאלו אותך כלום לאוניברסיטה,
אבל אם תבוא ככה כבר מאוחר בערב שיהיה זיקוקים ומסיבה אז בעיה... |
|
|
| coby |
כל הגילאים ?!!!
איירבייס ?!
פלוצר תאוסף אותי ואת יוב ? :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
כל הגילאים ?!!!
איירבייס ?!
פלוצר תאוסף אותי ואת יוב ? :) |
חחח יפרסי אני גר ליד האוניברסיטה, קח אוטובוס
:wtf: |
|
|
| -CosmicFire- |
| מכניסים אנשים בלי תעודות זהות???:( :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מכניסים אנשים בלי תעודות זהות???:( :( |
לא יודע למה הוא כתב ככה אבל הוא טעה
בתחילת השנה היה כבר אירוע כזה עם זידן ועוד כמה ולקחו 10 שקל בכניסה והכניסו 18 ומעלה..
אבל תבוא עם חברים גדולים תגיד שכחת ת"ז ובאת מהרצליה וזה ובסוף יכניסו אותך בטח
ובקשר לאיירבייס לא נראה לי יעשו את זה בחינם וזה
אולי יבוא לדום |
|
|
| markfeldman |
ואללה שווה !
AIRBASE אחלה אומן.
עוד חצי שעה לערך מתחילה התוכנית החדשה שלו ב-ETS |
|
|
| Origin |
Airbase OMFG
אני מת אלוי !!!!!!!
רק שאין לי מוסג איפה נימצאת האוניברסיטה הזאת....זרקו רמזים...
וניראה לי שהכניסה תיהיה אם כרטיס סטודנט ..לא ??? |
|
|
| Segev |
| התוכנית התחילה עכשיו לכל המעוניינים |
|
|
| taltul |
אז ככה חבר'ס...יום הסטודנט מגיע בעוד פחות מחודש...ואני מחכה ליופ הזה בהתרגשות רבה...כי מה שהיה שנה שעברה אני לא אשכח עוד הרבה זמן...מי שאין לו מושג זה מעין פסטיבל ענננק של הופעות, מסיבות כל מיני שעשעוים + יש גם שנה שעברה היו דוכנים של הבגדים למסיבות וכאלה...
קיצר משהו טוב...ותשובה לאלה שדואגים לגילאים שלהם - אין הגבלות גיל...זה בקוד...רק שהשנה לעומת שנה שעברה עשו כזה קטע שמי שמגיע מאוחר מ14:00 יצטרך לשלם 20 ש''ח בכניסה...אבל זה נראה לי מחיר מקובל בהחלט יחסית לכל ההשקעה של האירוע...
בכלל יום הסטודנט באונ' ת''א מאוד דומה עם כל האווירה שלו ליום העצמאות...ועוד הזיקוקים בסוף חבל על הזמן...היתי שנה שעברה מהבוקר עד השעות המאוחרות של הלילה...היה משהו סווווף...מאוד נהניתי...גם מבחינת ההשקעה של האירוע וגם עוד בנוסף לזה היו קטעים עם בנות - אני וחבר פגשנו שם 2 כוסיות חבלז מהרצליה שהיו בגילינו...והלכנו איתן למסיבה...משהו טוב בקיצר...
תבינו זה לא רק סטודנטים - חצי מתושבי תל-אביב באים לשם....ולכן עצה שלי "תבוא בבוקר.כמה שיותר מוקדם.כי אני זוכר בערב היה מפוצץ רצצצצצח באנשים!!!!
וחייבים לקבוע להפגש הפעם!!!!
מי שמגיע שיגיד נחליף טלפונים ונפגש...
אה..ולגבי האיירבייס לא נראה לי שהוא יהיה שם...ראיתי היום מודעה - ואני לא בטוח שראיתי שם את השם איירבייס...
נחיה ונקווה:)
נ.ב.:לגבי הקטע עם הכוסיות לא מבטיח שום דבר כי זה כבר תלוי בכישוריו של כל אחד מאיתנו וכמובן מזל!!!;) :D |
|
|
|
|