return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Tranceaddict Competitie Manager 2001
View this Thread in Original format
Bellie
http://www.competitiemanager.nl
Wie doet er mee.......
Dit is echt lachen.Je moet zelf een team samenstellen van spelers van de KPN-Eredivisie.Je hebt een budget van 110 milj. Euro om te besteden. je mag MAX 2 speler per team opstellen.dit is maar effe een korte uitleg.

Ik heb ook een league samen gesteld genaamd:
Tranceaddict Champions League
Iedereen die zin heeft om mee te doen effe aanmelden, team samenstellen en inloggen in de subleague:

Subleague naam:Tranceaddict Champions League

Login:Trance
Wachtwoord:Trance

(je hebt alleen login en wachtwoord nodig)

Transfermarkt
Elke week is er de mogelijkheid om spelers te kopen en te verkopen. De transfermarkt is wekelijks open van maandag 12.00 uur tot dinsdag 19.00 uur. Op alle andere dagen is het niet mogelijk om spelers te wisselen. Wedstrijden die gespeeld worden op maandag tellen dus niet mee!
Als je besluit een speler te verkopen dan krijg je daarvoor zijn waarde op dat moment. Als hij goed gepresteerd heeft kan je hem dus met winst verkopen.

LET OP:


Met je aanvoerder scoor je dubbele punten. Ook de minpunten van een aanvoerder worden verdubbeld!
Twee keer geel is 2 x -1 punt = -2 punten. Alleen direct rood is -3 punten!
Alleen een volledig geldig team (11 spelers, max twee per club) kan punten verdienen!



ik hoop dat veel van jullie meedoen en dat we een heel seizoen lang
het tegen elkaar op kunnen nemen.moge de beste winnen...
Veel plezier. ;-)

GREETZ!!
Blik
ik ga morgen ff een competitie instellen : )))))) ik dol jou zoooooo hard :D
New Wave
EEN GROTE BEK ACHTER HET BEELDSCHERM, KOMOPDAN!!!!!!!!!!! IK MAAK JULLIE ALLEMAAL AF, NO FAIR!!!!! JUST KILLING!!!!!!!!!!!WWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!



doei :D
M5
/me is ready 2 battle!!

met o.a ULLRICH v GOBBEL!! ;)
New Wave
hhhhhhhhmmmmmmmmmmmm.........ik ruik een vieze geur hier.....een ROTTE-rdam geur........viesman.............yakkie..............
Optimus Trance
ik doe mee:D
(meest vriendelijke post van allemaal:D:D:D)
Dj Alpha
Haha, dit gaat roelen :)

I'm gonna kill you all!!! :D
Bellie
LET OP: De inschrijving is geopend tot vrijdag 7 september 2001, 23:59. Zorg er dus voor dat je tijdig jouw selectie topfit op het veld hebt staan.

GREETZ!!
michiel
hoeiiiiiiiiiiiiii coount me in beeeeeebieeeeeeee
ennu wat kost de duurste speler?
want bij rondemaster kost de duurste 4 milj en je heb een budget van 20 milj duis dat is niet te doen
maar ja ik zie het wel

laterrrrr

michiel
-=WVG=-
, ik zou eigenlijk wel ff mee moeten doen en m'n kunsten aan jullie moeten vertonen...

Heb alleen weinig zin...vorig jaar ook al aan zoiets meegedaan...allemaal tijdverspilling...ik zie nog wel...:)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by -=WVG=-
, ik zou eigenlijk wel ff mee moeten doen en m'n kunsten aan jullie moeten vertonen...

Heb alleen weinig zin...vorig jaar ook al aan zoiets meegedaan...allemaal tijdverspilling...ik zie nog wel...:)


haha kon het toch niet laten...:p

Ik heb m'n shirtsponsor al gevonden: "Holland Office Group"...juist die van FCDB :) Dan ga ik maar wat spelertjes kopen nu...zoals bijvoorbeeld...Fredje van der Hoorn !! (zie signature voor link :p)
Blik
ik ben het kakploegje, shirtsponsor "le coq" :D

"Bliks voetballende Blikken" word zekers nummer 1, met van Bommel, van der Hoorn, Kezman, van der Vaart.............WOOOOOOEEEEEEIIIIII zeg je dan

die middenas is om te zoenen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement