return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 
armin @ asta 26 juni (pg. 10)
View this Thread in Original format
jp
Heb er echt zin an, voor een of andere reden zijn die Armada feestjes altijd bijzonder aangenaam :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo ik ben er ook vanaf het begin bij. Hoef niet meer 's avonds te werken :D

Knuppelen! :D :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Knuppelen! :D :D :D

Zo te zien vind je het lekker en ga je er op staan wachten! Kijken of je het nog steeds leuk vind als we je dit keer eens echt laten huilen!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo te zien vind je het lekker en ga je er op staan wachten! Kijken of je het nog steeds leuk vind als we je dit keer eens echt laten huilen!!

Nee, ik bedoel dat JIJ wordt geknuppeld ! ;)
Huilen!! Ah cool! :D

*edit*
Maareh..wat is nou de presentielijst? Volgensmij komen er MINSTENS 20 TA'ers namelijK! Lijkt me gezellig!
Ik ga als het goed is samen met Frans fototjes schieten, dus dan komen er wel wat op TA neem ik aan.
franzelare
quote:
Nee, ik bedoel dat JIJ wordt geknuppeld ! ;)
Huilen!! Ah cool! :D

*edit*
Maareh..wat is nou de presentielijst? Volgensmij komen er MINSTENS 20 TA'ers namelijK! Lijkt me gezellig!
Ik ga als het goed is samen met Frans fototjes schieten, dus dan komen er wel wat op TA neem ik aan.

dan moet de asta nog wel ff antwoorden want er is nog steeds niet gereageerd zo te zien :S
jp
Heb eergisteren een mail gestuurd aan Asta om m'n camera mee te mogen nemen. Geen reactie. Ook Magik's mail over Armin's plaats op de DJ Mag top 100 bleef tot nu toe onbeantwoord.

In oud Hollands gebruik is zwijgen toestemmen, ze kunnen me wat...
SnuggLe
Dus........! :D :D
Zaterdag moet NL dus wel voetballen!

Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!!
Freezel
quote:

Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!!

Ik heb zeker wel interesse :) ff kijken nog hoe alles valt met afspraken met de beta's :)
jp
Komen er ook Zweedse TA's? :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Freezel
Ik heb zeker wel interesse :) ff kijken nog hoe alles valt met afspraken met de beta's :)

Die mogen allemaal ook komen, als ze maar BIER meenemen :D

kolkiewolkie
quote:

Klinkt meer dan aantrekkelijk!

Ik pb u nog via flock :) .
MaGiK54
Is er al een draaischema bekend ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement