|
armin @ asta 26 juni (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je MOET mee want ik heb een aziatische date voor je :D |
Daar wilde je zelf mee spelen zei je:haha:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
9 juli Isle of MTV zeg je niet ineens af he Aap?
Kom nou gewoon ooooooooooook naar Armin man!
De R'dam Posse is er, JP is er, Magik is er, Frans is er, IK ben er! KOMEN AAP! |
LE-ZEN! strandfeestje is overdag:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
LE-ZEN! strandfeestje is overdag:cool: |
Duh! Ik ben niet doofstom ofzo.
Maar omdat je nog wel eens af wil zeggen (zoals nu ook) , en ook al niet meegaat naar Extrema moet je het eens WAGEN dit ook af te zeggen want dan knuppel ik je!
He, ik weet de reden! Je gaat niet omdat Anke ook niet gaat! :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Duh! Ik ben niet doofstom ofzo.
Maar omdat je nog wel eens af wil zeggen (zoals nu ook) , en ook al niet meegaat naar Extrema moet je het eens WAGEN dit ook af te zeggen want dan knuppel ik je!
He, ik weet de reden! Je gaat niet omdat Anke ook niet gaat! :D |
Goed geraden:cool:
En Extrema heb ik nooit gezegd dat ik meeging, hoer:nervous: En afzeggen doe ik nooit, ik ben alleen een keer niet naar Armada NIght gegaan omdat Bastiaan last van zijn voet kreeg. |
|
|
| jp |
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
|
LOL LOL LOL!
Dan kan die nu niet betalen man ;)
Is het btw niet sondern angebot? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
|
heb jij nou echt nix anders te doen dan labiele fotootjes maken?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by dj_spare
heb jij nou echt nix anders te doen dan labiele fotootjes maken?? |
heb jij nou echt nix anders te doen dan een labiel zeikertje te zijn?? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by New Wave
heb jij nou echt nix anders te doen dan een labiel zeikertje te zijn?? |
heb jij nix anders te doen dan een MEGA VERWACHTE reactie te geven? :D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jp
|
whahahahaha!!! Fantastisch!!!!!:haha: :stongue: :happy2: :crazy: :tongue3 |
|
|
| Partyhardy! |
| Heb er al zin in! Markus! :cool: Hopen dat hij me weer positief kan verbazen want ik vind hem wat minder worden de laatste tijd en in ieder geval Dido - Don’t Leave Home (Gabriel & Dresden Remix) lekker in Amerika laat, wat een bout plaat zeg! :wtf: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is het btw niet sondern angebot? |
Nee. Dat komt van 'nicht nur.. sondern auch..'. Geloof ik.
Geinig plaatje trouwens JP :) |
|
|
| Dj Lex |
| Zo ik ben er ook vanaf het begin bij. Hoef niet meer 's avonds te werken :D |
|
|
|
|