return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
armin @ asta 26 juni (pg. 13)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet :) !
eieregooie
Grouphump! :p
MaGiK54
Vanavond Markus Schulz woooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet :) !


Duh, ik ben heel sociaal ;)
jp
Ik ga om 20:00hr Apri_Peel ophalen bij Artis (nee niet IN de dierentuin) en dan kom ik je kant op Snuck
dj_spare
veel plezier mensjes... doe ze de groeten daar!!
Timothy
Kan ik nog een kaartje aan de deur kopen?
MagicImpuls
Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt.
SnuggLe
quote:
Originally posted by MagicImpuls
Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt.


Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk :D :D :D
Er is alleen verkoop aan de deur.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk :D :D :D
Er is alleen verkoop aan de deur.


Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen.

tijs08
ik heb er zin in! weer een tijd geleden dat ik Armin heb gezien, kijken of hij me nu wel weer kan boeien... want laatste keren vond ik hem 3x niks.

Markus heeft hopelijk begrepen dat hij forwards moet. Nu maar hopen dat hij niet dezelfde set neerzet als 4 maanden geleden : :nervous:

en Nederland moet podverdikkie wel het spelletje afmaken binnen de 90 minuten! anders missen we Perry! :tongue2
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen.


Ow...foutje...Sorry! Dacht dat er nooit vvk was....Stupid me :(
Maar dan was dat de vrijdag zeker.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement