|
armin @ asta 26 juni (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet :) ! |
|
|
| MaGiK54 |
| Vanavond Markus Schulz woooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet :) ! |
Duh, ik ben heel sociaal ;) |
|
|
| jp |
| Ik ga om 20:00hr Apri_Peel ophalen bij Artis (nee niet IN de dierentuin) en dan kom ik je kant op Snuck |
|
|
| dj_spare |
| veel plezier mensjes... doe ze de groeten daar!! |
|
|
| Timothy |
| Kan ik nog een kaartje aan de deur kopen? |
|
|
| MagicImpuls |
| Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MagicImpuls
Lijkt me wel, feest is niet uitverkocht, moet geen probleem wezen als je een beetje vroeg komt. |
Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk :D :D :D
Er is alleen verkoop aan de deur. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Allicht is het niet uitverkocht, er was geen vvk :D :D :D
Er is alleen verkoop aan de deur. |
Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen. |
|
|
| tijs08 |
ik heb er zin in! weer een tijd geleden dat ik Armin heb gezien, kijken of hij me nu wel weer kan boeien... want laatste keren vond ik hem 3x niks.
Markus heeft hopelijk begrepen dat hij forwards moet. Nu maar hopen dat hij niet dezelfde set neerzet als 4 maanden geleden : :nervous:
en Nederland moet podverdikkie wel het spelletje afmaken binnen de 90 minuten! anders missen we Perry! :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Jawel hoor... Heb hier kaartjes liggen. |
Ow...foutje...Sorry! Dacht dat er nooit vvk was....Stupid me :(
Maar dan was dat de vrijdag zeker. |
|
|
|
|