|
armin @ asta 26 juni (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Is er al een draaischema bekend ?? |
Van Zehra gekregen:
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 08:00 Armin van Buuren |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Freezel
Van Zehra gekregen:
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 06:00 Armin van Buuren
06.00 - 08.00 ? |
|
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
|
Armin tot 6? Misschien van 6 tot 8 Perry vs Markus vs Armin :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| Ik wou al zeggen: Jezus 5 uur Armin! Maar gelukkig dus maar 3 uur. Dat is nog wel te overbruggen op zich, enigzins mogelijk, dat wel. Toch??:crazy: |
|
|
| Tim81 |
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 06:00 Armin van Buuren
06.00 - 08.00 ?
Klinkt spannend... Moet ik bij het vraagteken denken aan een mystery guest, aan een back2back van Armin en Markus/Perry of is het gewoon onbekend of het feestje langer doorgaat dan 6 uur?? |
|
|
| MaGiK54 |
Al vast een teaser voor zaterdagavond:
 |
|
|
| Tim81 |
Kunnen we een Urban DJ verwachten als afsluiter...:nervous:
Of past dat volledig in het nieuwe concept van de ASTA. In elke zaal een andere muziekstijl!:crazy: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kunnen we een Urban DJ verwachten als afsluiter...:nervous:
Of past dat volledig in het nieuwe concept van de ASTA. In elke zaal een andere muziekstijl!:crazy: |
Das een andere verdieping in de Asta ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Misschien gewoon net als vorige keer Perry O'neil die afsluit... |
|
|
| SnuggLe |
Wel gaaf, iedereen met een nieuwe digicam een beetje aan het klooien, cool :D
Magik, we maken een keer een tour door Den Haag, goed? :) |
|
|
| franzelare |
nou ik heb er al wel zin in :D
hopen dat meneer jeroen van de asta zo vriendelijk is nog even de moeite te nemen om op zijn mail te reageren :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel gaaf, iedereen met een nieuwe digicam een beetje aan het klooien, cool :D
Magik, we maken een keer een tour door Den Haag, goed? :) |
Is goed, volgende week ben ik vrij dus, wellicht kan je dan een dag. MSN me maar. |
|
|
|
|