return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
armin @ asta 26 juni (pg. 12)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus........! :D :D
Zaterdag moet NL dus wel voetballen!

Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!!


Erg gastvriendelijk Bram! Ik heb ook wel interesse, weet het nog niet 100% zeker of ik ga, maar laat het je zeker weten anders.

Anders is het voor mij niet te doen om naar de Asta te gaan. Want als ik Nederland niet wil missen (DUH!), ben ik pas om 2.28 in Den Haag als ik geen vertraging heb :eek: En deze keer wil ik Markus dus echt niet missen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai
Erg gastvriendelijk Bram! Ik heb ook wel interesse, weet het nog niet 100% zeker of ik ga, maar laat het je zeker weten anders.

Anders is het voor mij niet te doen om naar de Asta te gaan. Want als ik Nederland niet wil missen (DUH!), ben ik pas om 2.28 in Den Haag als ik geen vertraging heb :eek: En deze keer wil ik Markus dus echt niet missen!


No problem, ik hoor/zie het allemaal wel.
emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
No problem, ik hoor/zie het allemaal wel.


Kan nog druk worden dus :toothless
Hoe zit het nou met die sluitingstijd? Wanneer is het feestje dan over ?
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Kan nog druk worden dus :toothless


Valt wel mee hoor, heb geen vrienden ;)

Nee tot nu toe maar 5 man ofzo. Maar kom je ook dan? :)
Tis volgensmij wel een oplossing voor mensen die anders van ver moeten komen. En des te meer zielen des te meer vreugd :D Met zijn allen kijken is gezelliger dan alleen, so :)

Diegenen die komen MOETEN alleen bier oid meenemen jah! :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by emre
Kan nog druk worden dus :toothless
Hoe zit het nou met die sluitingstijd? Wanneer is het feestje dan over ?


08.00 toch?
jp
Best bier van de Dirruk?
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Best bier van de Dirruk?


Eh....als het geen brouwmeester is is het best :D
franzelare
ik haat voetbal! gewoon uit princiepe!

ik laat nog wel ff horen hoelaat ik in d'haag ben brammie!

hoelaat begint/eindigt dat geb(r)al eigenlijk?
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik haat voetbal! gewoon uit princiepe!

ik laat nog wel ff horen hoelaat ik in d'haag ben brammie!

hoelaat begint/eindigt dat geb(r)al eigenlijk?


20:45.

Erg vaag, het request van PF om foto's te maken bij de Armadanight is gewoon afgewezen :S :S Dat is dan ook voor het eerst!!! Grrr...had mijn cam wel even willen proberen! Nou, probeer hem gewoon mee naar binnen te nemen.... meestal doen ze niet zo moeilijk!
Dan maar een keer betalen... Pfff, voor Armin nog wel he! :D
Optimus
vraag anders gewoon GL aan, die krijg je altijd wel:)

jp
Mijn request aan Asta is toegewezen :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Mijn request aan Asta is toegewezen :toothless


Ja maar je maakt ook niet voor een site, dus das heel anders :S

Maar het is al weer goed: Frans gaat, ze hadden het bij PF verkeerd neergezet als in; door organisatie afgewezen, maar dat was het niet, Frans gaat gewoon (met mij dus).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement